Doorde weeks word voor mij ook lastig, dan moet ik Noa wel meenemen. Weekends komt me beter uit. Ik pas me gauw aan dus ik hoor het wel. Mocht het doorde weeks worden dan kan ik alleen dinsdags of donderdags en dan het liefst smorgens. Ik zie de berichten hier wel verschijnen en dan kan ik altijd nog beslissen.
Cool Choco!!! Wat heb je gedana voor opleiding dan? Nou ik heb nu het apparaat zover dat hij naait, samen met manlief en die zit er nu achter Ach jah, mijn enige recht is ook niet het aanrecht 8)
Wat is het hier rustig. Hoe is het met iedereen en met de kindjes? Hier is alles goed, lekker weekend dus ga daar van genieten en van mijn kleine meid natuurlijk. Goed weekend iedereen! Liefs
Joyce: heb specifiek met naaimachines gedaan, industriele en huis-tuin-en keukenmachines. Heette toen MDGO realisatie. Hield ook in dat ik patroontekenen kreeg en dat soort vakken. Dus als ik je ergens mee kan helpen....
Jha wat cool!! Nou weetje, ik ben dus al aan de slag geweest, en zoals je dus net wel hebt kunnen lezen, ik ben vastgelopen.. Hahaha, of de naaimachine dan Zo heb ik al een hart gemaakt en een slabber, wat je dus ook in t topic wel kon zien.. hihihi! Ach, het is leuk, echt proffesioneel is het niet maar goed aldoende leert he Maar uh, zou natuurlijk leuk zijn als je mij kan helpen.. Misschien kunnen we emails uitwisselen?!
Het is hier inderdaad een beetje rustig steeds! Komt door het mooie weer, we zijn allemaal lekker buiten overdag! Hier zijn we weer volop aan de klus, voor een broertje of zusje voor M.ace! Best spannend! Verder hier eigenlijk ook weinig nieuws te vertellen!
En morgen schijnt het ook weer mooi te worden. Dus..druk aan de klus. Vond het toen ook spannend toen we voor de 2e gingen. Bah..heb een middenoorontsteking. Wat is dat een rotgevoel. Gelukkig geen pijn eraan.
nikkijane.. Jullie zitten dus in een spannende tijd.. Leuk!! Choco.. Vandaag mooi weer? Overal in het land zou de zon schijnen behalve in het noorden.. whahaha! Het wordt hier ook amar 3 graden trouwens.. Sterkte met je midden oorontsteking! Ik had trouwens ook nog wat tips van m'n moeder gekregen, ja die kwam dinsdag (1x in 2 week komt ze bij me) en toen vertelde ze dus dat ik ook moet zigzaggen aan de zijkanten van de stof en dan pas moet gaan naaien omdat het dan mooier blijft of niet kan uit raffelen?! Hmm, beetje vaag misschien?! Lovelyengeltje.. He bah! Niets erger dan dat je kindje ziek is.. beterschap!
joyce1983 idd een spannende tijd! Ook omdat we een huis gekocht hebben, en we daar 31 augustus de sleutel van krijgen... Zouden eerst het zwanger worden even op een laag pitje zetten, omdat hoogzwanger verhuizen ons niet zo'n goed idee leek... Maar aangezien het bij de vorige ook 15maanden duurde voordat we zwanger waren, gaan we er maar gewoon voor! Mocht het wel snel raak zijn, dan zijn we heel blij! Moeten we alleen ff een strakke planning aanhouden! Maar dat regeld zich dan ook wel weer! Jij bent aan het naaien geslagen?! Leuk hoor! Wat ben je aan het maken nu? choco Het is hier ook niet zulk mooi weer! Ziet er ook koud uit! Gister was het wel heerlijk! Lekker buiten gespeeld met de kleine man! Hopelijk is je oorontsteking snel over! Lovelyengeltje beterschap met je meisje! Niks aan als die kleintjes ziek zijn!
NikiJane.. Dat red zich echt wel weer hoor, maar je moet wel rekening houden met tegenslagen.. hihi Zo ja als het zolang duurde kan ik me voorstellen dat je nu zo iets hebt van dan nu maar, en dan kan het altijd mee vallen (hoop ik).. Jah klopt, ik heb foto's in m'n album gezet van wat ik heb gemaakt, kan je dus wel bekijken..
@ Joyce: niet vaag hoor, ze heeft gelijk. Maar ik heb een speciale overlockmachine en die werkt nog beter af dan een zigzagsteek.