aha, nieuw leven in het topic! Dan kom ik ook weer even kijken! Hier gaat alles goed, met mij en de aankomende twins! Ik krijg al een echte buik, er zijn zelfs mensen die vragen hoe lang ik nog moet.... Nou eehm, nog een maand of 6 We zijn van de eerste schrik bekomen, en vinden het nu heel mooi, wondelrijk en speciaal. 6 juni hebben we weer controle en een echo, en we hopen dat dan het gelsacht duidelijk is (met 17 weken), en een week later hebben we de 20weken echo, welke word gemaakt in het UMCG. Dat is toch ook wel weer spannend! Met onze kleine grote boef gaat het ook goed, al hij wel enorm begint te peuter-puberen! Hij kan zich echt enorm aanstellen, denk dat ik hem maar op geef voor de toneelschool! Hij kan zo in goede tijden! Ik zie dat er idd een aatal op he einde lopen! Spannend! Dames: geniet ervan, en jullie kunnen eht!
Welkom Amber en Snoebeltje Spannend Sunnyqueen, succes met de laatste loodjes Ik zou volgens de planning nu toch al ongesteld moeten zijn, mijn cycles duurt gemiddeld 28 dagen en de laatste keer 27 dagen maar vandaag zit ik al 29 dagen verder sinds de eerste dag van mn laatste menstruatie, dus ik wacht rustig af
Vergeet helemaal op jou te reageren Dat wordt wat over 6 maanden als mensen nu al reageren op je buik Vind je kleine grote boef het ook leuk dat hij straks wel 2 broertjes/zusjes krijgt?
Nou dat rustig wachten zat er natuurlijk niet in Moest bij de kruidvat wezen voor haarspul en gelijk maar test meegenomen, bij thuiskomt getest ennnnnnnnn POSITIEF!!! Morgen voor de zekerheid nog maar een keer testen maar ik had gewoon 2 dikke vette strepen
Wauw pippimax! Gefeliciteerd!!! Onze kleine grote boef snapt nog niet zoveel van het feit dat hij broertjes of zusjes krijgt. Is hij nog wat te klein voor!
me oog viel op het woordje friesland en dacht heeee leuk!! ik klets dus ook maar even mee hier haha ik woon sinds februari in friesland vanuit het oosten. woon in noordwolde bij mijn vriend een echte fries ingetrokken ken hier zo goed als niemand dus lijkt me leuk wat contacten te leggen!! ben nog geen mem heb vorige maand een miskraam gehad met 13 weken dus ben half mem? zit nu weer in de testperiode met waarschijnlijk positieve testjes dus nog even afwachten hoe dat ontwikkeld..
Hey meiden, Was hier idd al een tijd niet geweest, er kwamen steeds zo weinig reacties, maar ik zie dat het sinds kort weer helemaal in actie is. Bedankt nog voor alle felicitaties... beetje late reactie! Heb idd een prachtige zoon gekregen: Kasper. Hij is precies 15 maanden jonger dan zijn zus. En bij de geboorte woog meneer maar liefst 4350 gram. Hij is ook echt lang, na een maand was hij al 57 cm. Ben benieuwd hoe lang en zwaar hij volgende week is. Alles gaat hier goed. Ronja geniet ervan een broertje te hebben. ze heeft wel ontzettend stoute buien en is ook echt wel een beetje jaloers, maar ze vindt hem ook heel lief. Aait hem en geeft kusjes enzo... Ik had geen zware bevalling, dus ben heel goed hersteld. Ik doe zelfs zondag mee aan de vijf kilometer van de Loop Leeuwarden. Hoe is het met jullie allemaal? Hierbij een fotootje van beide kiddo's!
@pippimax: gefeliciteerd, twee dikke strepen dan moet het goed zijn! @Nikkijane: een tweeling Wauw! kan me voorstellen dat je even aan dat idee moet wennen. Maar wel gaaf! @aloha: welkom en bedoel je dat je nu waarschijnlijk weer zwanger bent? Spannend lijkt me na de miskraam. Hoe voel je je?
Hej Anneke, Leuk om van jou weer wat te horen!! Wat een wolk van een zoon hebben jullie zeg!! Geweldig!
@ alle nieuwe: WELKOM!! En klets gezellig mee. @ Nikkijane: Dat word dan nog wat als mensen het nu al vragen. Succes! En hopen dat je buik nu wat minder snel gaat groeien maar ja er zitten nu ook twee in natuurlijk. @ Anneke: Leuk dat je ook weer aanwezig bent en dat je zo lekker snel hersteld bent. Fijn dat alles goed gaat en dat Ronja haar broertje lief vind. Succes met de loop van Leeuwarden. @ Pippimax: Gefeliciteerd, spannende tijd ga je nu in. Voor mij ook alweer een tijdje geleden dat ik hier aanwezig ben geweest. Maar nu er weer wat leven in het topic zit zal ik het beter in de gaten gaan houden. Hier gaat ook alles nog steeds super. Noa is een kletskop en kletst me de oren van mijn kop. Dus heel erg gezellig hier in huis. Maar ook op straat spreekt ze iedereen aan met haai haai en dan net zo lang totdat ze reageren. Ze is altijd zo vrolijk en blij dat maakt mijn dag altijd weer helemaal goed. Ze zit soms in de buggy als is het de koningin, dan zit ze te zwaaien en maar tegen iedereen haai zeggen. Ik heb het dan niet meer lig dan helemaal dubbel. Het is ook een grote clown. Ik moet eigenlijk altijd om haar lachen ook als ik haar straf dan weet ze er altijd wel weer iets van te maken dat ik moet lachen, dus draai me dan altijd maar even om zodat ze het niet kan zien. Hoe is het met jullie? Liefs
Ikzit de laatste dagen in de klaagmodus, want ik heb het dus helemaal gehad. Ik wil gewoon bevallen en wel NU!!! Ik heb last van mijn liezen bij het lopen en draaien in bed. Als ik loop heb ik direct een harde buik en het voelt net of valt mijn onderkant er uit. Na 10 minuten lopen ben ik doodop. En ik ben zoooooooooooooooooooo nieuwsgierig naar onze kleine... Het duurt me echt te lang nu!!! Sorry moest het ff kwijt! Liefs
En ik wordt er ook snauwerig van naar mensen uit mijn omgeving met hun goed bedoelde opmerkingen. Zo zegt mijn schoonmoeder dus tegen mij: '' geniet nog maar even van je vrije tijd'' Ja ik geniet dus niet meer, want ik verveel me te pletter! Of mensen die gaan zeggen: '' ach je hoeft nog maar een paar weken, voor je het weet is het zover'' wat heb ik daar nou weer aan. Dat is zo'n dooddoener!!! Pfff ik snap dat ze het goed bedoelen, maar het werkt me op dit moment op de zenuwen! Liefs
Aloha Welkom!! Spannend, ik duim voor je Anneke Leuk dat je er weer bent! Wat een lieve foto van Ronja met haar broertje Kasper!! Sunny Ja de laatste loodjes he, die zijn het zwaarst! Ik hoop dat de kleine zich gauw laat zien en dat je niet zo lang meer hoeft te wachten.. Ik ken die opmerkingen ook, ik was 41+2 toen ik beviel waarvan dus 4 dagen weeën en ik had niemand iets verteld (alleen mn moeder, schoonouders, zwager en schoonzusje wisten het) want ik kreeg dus al snel die opmerkingen toen schoonzusje was bevallen, pfff! Net of ze zelf niet meer weten hoe ze tegen het einde aan hikten!
nou ik hoor nu ongi te worden voor het eerst na een miskraam. maar voelde me vd week ineens weer zwanger dus deed een testje en deze was heeeeel licht posi hij word elke dag iets donkerder maar hij blijft een tuurstreep. dit was afgelopen ma di en wo. Heb nu urine in de koelkast staan van vanmorgen haha durf niet meer te testen vandaag is me nod heb meen ik me ei gespot op 5/6 mei. ben doodsbang voor een positieve test. zou wel heel welkom zijn maar gewoon alle angst vliegt me alweer om de oren nu.
Kan me voorstellen dat je daar weer ontzettend onzeker van word. Misschien morgenvroeg nog eens testen, en hopen op een iets duidelijker streepje. Maar dan nog zal de onzekerheid wel blijven eerst...
Ik heb ''gelukkig'' nog geen miskraam o.i.d. hoeven mee maken, maar weet wel dat die onzekerheid blijft... Ook als je de 3 maanden door bent blijf je nog onzeker... Voor mijn gevoel wordt het wel iets minder, maar die onzekerheid is bij mij nooit weg gegaan omdat ik altijd in mijn achterhoofd houd dat er nog steeds iets mis kan gaan. Daar ga je niet van uit natuurlijk, maar ik denk dat die onzekerheid erbij hoort en je juist met beide benen op de grond houdt! Liefs
goed punt haha hier vandaag weer getest cb digitaal deed heeeeeel vreemd dus ongeldig. namelijk niet zwanger 2-3 3+ haha zie het uitgebreide verslag in het testen topic daarna kv2v5 gedaan en die was wit nega dus.. en na afleestijd een heeeeeeel vaag streepje dus beschouw hem negatief zullen zien over paar dagen weer testen als ongi uitblijft