Heb begrepen dat er geen bewapening is gebruikt in het beton. Tja, dan kun je erop wachten dat het misgaat.
Moest er gisteren nog langs, maar het ziet er echt bizar uit! @Sunnyqueen: en? Nog nieuws? Vervelend zeg dat je ook lichamelijk aan het eind van je latijn bent. Duimen dat je kindje nu heeeeeeeel snel komt! Hier een heuglijke nacht: Kasper heeft om elf uur zijn laatste voeding gehad en werd om half zes weer wakker met honger. Voor het eerst dus echt doorgeslapen, fantastisch! Het zal vast nog wel even duren voor het gewoonte wordt, maar het was nu wel geweldig. Ronja heeft vannacht ook geen huilbuien gehad, maar wel een aantal keren flink liggen hoesten. Ben benieuwd hoe uitgerust die straks wakker wordt. Vandaag lekker met zijn drietjes thuis, maar even kijken wat we gaan doen. Misschien even bij mijn moeder op de koffie. Die is het weekend weggeweest, dus dan kan ze daar even over vertellen en Ronja vindt het altijd prachtig bij mijn ouders. En ik denk maar weer even een leuke wandeling door de stad met de duowagen. Voor de rest allemaal leuke dingen op het programma voor de komende tijd! Morgen op kraamvisite bij mijn buddy (van het maart mama's forum), donderdag trouwerij van een goede vriendin van mij in Twisk, waarna we daar in een B&B slapen. Zaterdag weer vrienden op bezoek voor kraamvisite. Zondag met twee vriendinnetjes naar de toppers. Volgende week woensdag mijn leidinggevende op kraamvisite, hemelvaartsdag vrienden op kraamvisite, 's avonds een loop in Groningen. Daar wil ik de zeven kilometer doen. En de dag daarna op vakantie! Allemaal leuke dingen dus, mag ook wel want het schiet al aardig op met mijn verlof. Gewoon nog minder dan vier weken en dan mag ik weer. En dat net nu het zo leuk begint te worden dat vrij zijn! Nou meiden, fijne dag weer vandaag!
Lekker dat je de nacht hebt door kunnen slapen. Hopelijk houd hij dit vast. Maar je hebt inderdaad nog leuke dingen in het voor uitzicht. Jij bent wel fanatiek met lopen zeker? Ik heb voor vandaag nog geen plannen. Al hoe wel het gebruikelijke als anders. Boodschappen en het huishouden. Ik hoor de kleine meid dus zal haar er af halen en dan gaan we even boodschappen doen. Iedereen een fijne dag toe gewenst en misschien nog tot vanmiddag als Noa weer even op bed ligt. Is toch wel makkelijk zo met zo'n Ipad geen geouwehoer meer met de laptop die kan nu mooi boven blijven staan en de Ipad weegt ook niets ben er wel erg blij mee, vond het eerst maar onzin maar ben wel blij dat miin vriend heeft door gezet.
Fantastisch... jij bent al helemaal klaar met de laptop, wij hebben er net eentje aangeschaft. En ik vind dit al helemaal handig... loop enigszins achter merk ik wel. Boodschappen en huishouden is ook prima toch? Ik heb echt een drama ochtend gehad met Ronja tot nu toe. Ze moest echt steeds heel hard huilen, waarschijnlijk voelt ze zich niet zo lekker door haar verkoudheid en vannacht heeft ze ook wel veel gehoest. Dus nu is ze weer naar haar bedje. Ik hoop dat ze iets beter te pruimen is als ze straks weer opstaat. Anders wordt het een heftig dagje. En ik ben inmiddels redelijk fanatiek aan het worden met lopen. Zo is het niet begonnen hoor. Ben een kleine drie jaar geleden begonnen om af te vallen en wat conditie te krijgen. Vorig jaar vlak voor ik zwanger bleek te zijn van Kasper kwam ik erachter dat het beter ging dan ik had verwacht en toen heb ik mezelf voorgenomen om voor mijn 35e verjaardag een marathon te lopen. Dat is nu dus het doel en daarom moet ik goed aan de bak. Over anderhalve maand word ik 33, dus het is goed om nu alvast op te gaan bouwen.
Wij hebben de 2 gekocht. We hadden en tab van Asus maar nu toch maar over gegaan op de Ipad 2. Mijn vriend is niet zo'n apple fan maar hij vond hem toch handiger en zo dan de andere tab.
*EGO* Nou daar ben ik dan weer. Ik had mijn favoriete VK gelukkig en die zei meteen al: ''elke keer als ik aan het werk ben kijk ik in het boek of je al bevallen bent, maar helaas!'' Ik gaf aan dat alles me zeer doet. Ze zei dat dit de welbekende laatste loodjes zijn en dat ze me heel goed begrijpt. Bloeddruk gemeten en die was weer net als anders: 115/75. Ze vroeg wat ze voor me kon doen naast het feit dat ze alleen de baby er kan uit proberen te KIJKEN. Dus ik vroeg of ze misschien even kon voelen alvast naar eventuele ontsluiting. Ze zei dat ze dit wel kon doen, maar dat het niks zegt. Als ik geen ontsluiting zou hebben kon ik morgen wel bevallen zijn en als ik al wel ontsluiting zou hebben kon het ook nog wel een week duren. Dus ik moest me nergens aan vast pinnen. Ik heb aangegeven dat ik dat ook niet doe, maar dat ik gewoon benieuwd ben. Dus eerst even de buik gevoeld. Kindje groeit goed. HArtje is ook nog steeds super. Ze zei tegen de kleine: ''kom op je mag er uit hoor!'' Daarna heeft ze dus inwendig gevoeld... En elk inwendig onderzoek heb ik tot nu toe bij haar gehad dus dat is wel toevallig dat zei zij ook nog. Ze zei: '' daar kom ik weer met mijn vervelende vingers, maar die ben je inmiddels wel gewend.'' Maar al die vorige keren deed het geen pijn, maar nu ging ze even lopen wroeten en dat voelde toch niet prettig hoor.... Dit deed ze dus met opzet om te proberen wat op te wekken daar beneden. Ze haalde haar vingers er uit en zei: '' je hebt al wat bloedverlies, wat logisch is nadat ik zo heb lopen wroeten'' '' Dat is wel gunstig'' En ze zei dat ik dus al 1 a 2 cm ontsluiting had. HEt ziet er volgens haar erg gunstig uit en ze denkt dan ook dat ik 1 dezer dagen wel ga beginnen. Ik moest me er niet op vast pinnen natuurlijk, maar ze denkt dat ik niet heel lang meer hoef te wachten. Ze gaf ook aan dat dit gewroet nog wel veel gerommel op zal leveren, maar dat dit niks zegt over het feit wanneer de bevalling begint. Dus nu is het afwachten of haar gewroet het gewenste effect heeft gehad of dat het nog bij gerommel blijft. Volgende week dinsdag weer terug komen en dan bij de gyn om te bespreken wat we gaan doen! Dus als ik dat nog haal gaan we die dag bekijken naar eventueel inleiden. Liefs
Hopelik hoef je niet tot volgende week te wachten en begint het nu snel. Ik zal voor je duimen. Niets aan als alles niet meer wil. Sterkte!
@ anneke hoe is het nu met Ronja? Je loopt niet achter hoor ik vond de laptop ook altijd geweldig maar nu ik de Ipad heb vind ik dat toch weer wat makelijker. Mijn vriend is meer van de gadgets het zegt mij echt helemaal niets maar het is zo wel makkelijk meegenomen.
Sunnyqueen spannend hoor! Ik ga met je duimen dat dit het laatste zetje was wat je nodig had om te bevallen! Jilina gelukkig gaat het een heel stuk beter, mevrouw is vrolijk wakker geworden en heeft heerlijk gespeeld. Ze ligt nu weer te slapen, maar is drie en een half uur vrolijk wakker geweest... gek hoor kleine kinderen, geen peil op te trekken!
Wij willen dus al heel lang (hadden net een nieuwe pc) een apple computer, nu heeft manlief de iphone en is helemaal verkocht! Dus ik zei van het weekend toen de pc niets meer deed (videokaartstuk) we nemen een ipad, ook leuk voor Sidney straks en we hebben ook nog geen computers genoeg in huis
Nee inderdaad geen peil op te trekken. Noa is nu net weer van bedje maar volgens mij heeft ze bijna niet geslapen want ik hoorde haar constant terwijl ze heel erg zat te gapen voor ik haar op bed bracht. Slaapt Ronja nog veel?
Wij hebben ook geen genoeg computerspul in huis hoor hij twijfelde ook heel lang want vriendlief heeft ook een Iphone 4 gehad maar vond dat helemaal niets. Daarnaast hebben we een pc voor games en dat soort dingen allemaal dan hebben we een pc die fungeerd als server. Dan een laptop en nu dus ook nog een Ipad. En we hebben beide een smartphone waar je ook wel op kan internetten. Wel een nadeel met de Ipad is dat je geen flash kan instaleren.
Hebben ze daar niets iets anders voor dan, heet vaak anders bij Apple he.. HIer is het net zo, je kan het zo gek niet bedenken of we hebben het.. Leuk maar soms denk ik wel eens, zonde geld want de helft gebruiken we niet
Ja ik weet het maar heb vriend gevraagd maar kreeg er niet echt antwoord op en durf zelf ook niet te gaan prutsen want dan heb ik de boel straks in hobbel. Ik heb inderdaad ook wel eens van spullen kun je dat niet op marktplaats zetten. We hebben denk ik wel 4 pc op zolder staan waar niets mee gedaan word. Ik heb zoiets van weg met die rotzooi. Maar misschien als we gaan verhuizen dat er dan wel wat naar het stort kan. Ben laatst ook al bezig geweest met ander troep want toen moesten ze fotos maken van ons huis en heb ik de zolder op geruimd en gevraagd wat weg kan gaat nu ook echt weg en zijn er al twee autos vol naar het stort gegaan. En dan wonen we hier nog maar 3 jaar wat een troep je al kan hebben in 3 jaar tijd zeg.
Sunnyqueen21: Spannend hoor dat zal niet lang meer duren! Ik heb maandagmorgen de dokter gebeld en kreeg zn vrouw aan de lijn en die vertelde dat hij geen bevallingen meer doet "ja leuk mevrouw maar ik ben net zwanger en heb het niet over een bevalling" Maargoed ik moet dus gewoon de verloskundige bellen Met hoeveel weken deden jullie dat?
Ik heb gebeld toen ik een test had gedaan en die positief was. Omdat ik niet precies wist wanneer mijn laatste ongi was omdat ik vrij onregelmatig was moest ik maar gelijk diezelfde dag komen voor een gesprek (intake) en daarna is ze gaan rekenen en zei ze dat ik nu misschien dan ook wel al een week of 10 zwanger kon zijn. Dus om daar zeker van te zijn heeft ze een echo gemaakt (inwendig) en daaruit bleek toen dat ik bijna 8 weken was. Dus je kan nu wel bellen hoor je krijgt dan eerst een intake gesprek. Spannnd allemaal! De stap om te bellen is al spannend vond ik dan word het pas werkelijk en zodra je het ziet helemaal.