Hey lintje Gezellig dat je ook mee komt kletsen. En zoveel sneekers zijn er hier niet hoor. Maar 2 volgens mij.
@ Lintje: ik kom ook uit Leeuwarden. Zit dicht bij Cambuur en de stad, ideaal. @ Setteke: ik kan morgen wellicht vragen bij de praktijk waar ik zit of ze mensen ook van capabel aannemen.
@ Choco, graag! Het gaat om een stage van 600 uur (BOL), vanaf januari 2010. En mijn voordeel is dat ik alweer wat ouder ben en al wat bagage heb.
Hallo, hier nog een Friese mama. Maar dan wel to be. In April verwachten wij ons eerste kindje. Ik woon sinds 3 jaar in Stiens. Groet, Anja3005
@Choco, hahaha.. als je van Cambuur houdt.. dan wel.. Maar ze doen het goed he! ooooh, dus maar twee mensen uit Sneek, het was gewoon een hele conversatie wat ik globaal zag en ik las alleen maar "sneek, sneek, sneek hahah . Wat doen jullie in het dagelijks leven? Ik werk parttime, ik adviseer slachtoffers van misdrijven, globaal gezegd.
hé lintje ook welkom, Het is gezellig druk op dit forum... Ja wij wonen ook in luwarden,, en kom ook met enige regelmaat in sneek... Ik dacht ook dat er veel mensen uit sneek kwamen. Ik doe werk wat met de dagelijkse media te maken heeft... ZIjn er ook alleenstaande moeders of allen met partner. Ik ben met partner en heb ook oudere kids. Anja ook van mij gefeliciteerd gaat je zwangerschap lekker of last van vele kwaaltjes.. stiens is ook praktisch leeuwarden hé. groetjes fijne avond
Sneek is natuurlijk ook een leuke winkelplek (ook voor kinderkleding). Waar kopen jullie deze? Ik vind Schweigmann altijd erg leuk, Sammie ook (voor Molo..) en verder Zeeman, Wibra, H&M, V&D.
ik woon sinds 2 jaar weer in sneek daarvoor dik 4 jaar in lwd gewoont ook erg leuk alleen is dit voor ons makkelijker met oppas enzo.. ik vind schweigmann ook erg leuk ook vind ik shoebie fashion erg leuk in lwd en uiteraard h&m ik vind de hema ook erg leuk spul hebben.. anja gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan
sorry te snel met reageren was er niet op voorbereid dat er zoveel berichten waren gepost maar ik woon ook op loopafstand overal vandaan dat vind ik ook wel lekker school lekker dicht bij winkels heerlijk.. ik woon in die nieuwbouw wonigen in lemmerweg opzich niet verkeerd alleen hebben we een eco huis en dat is niet altijd even prettig want de wc doen het niet altijd en met twee kleine kids is dat niet echt handig kwa zinderlijk heid er was iemand zo snugger geweest om kontendoekjes en maandverband door de wc te doen en dat mag niet bij deze wc dus ja dan doen ze het niet meer in de hele straat niet enne ik was het niet hoor hahahahah pff ben trouwens blij dat kyano,s verjaardag afgelopen was zeg jeetje wat een drukte ben bekaf
@ Lintje: ik hou absoluut niet van voetbal. Maar het klinkt altijd wel gezellig als er wordt gespeeld. Ik ben thuisblijfmoeder, getrouwd, heb een dochter die 2 november 2 wordt en ben zwanger van de 2e, 10 januari ben ik uitgerekend.
Het was steeds zo rustig op het forum. Kijk je een keer een avondje niet word er heel wat afgekletst haha Gezellig hoor...had ik wat te lezen op de vroege morgen. Ik ben trouwens ook een thuismama en mijn zoontje word 10 november 2. Ik woonde hiervoor dus in noord holland,maar ja liep een fries tegen het lijf en zo ben ik in sneek terecht gekomen. Ik haal de meeste kleding voor Toby bij de hema,lekker vlakbij en af en toe ook wat bij jensen of bij het name it winkeltje(weet zo even niet hoe die heet) Laatst trouwens ook een leuke pyama bij action gekocht hoor en kijk ook wel bij zeeman of wibra hoor. We gaan natuurlijk ook af en toe naar leeuwarden,dan heb je toch weer iets meer keus qua winkels
zo jij bent mooi op tijd!!! zoo kids heet die winkel.. kan je ook hele leuke dingen halen indd toen kyano kleiner was kocht ik daar bijna alles voor hem .. gezellig he dat er wat meer gekletst word hier
Tja ik heb een vroege vogel Ja dat winkeltje bedoelde ik. En daar aan de overkant zit jensen,daar hebben ze ook leuke kleertjes. Dat had ik weer van een vriendin gehoord. Maarre jij bent familie van tante mars?
ja jensen heeft ook leuk spul jah alleen kan ik er voor kyano op dit moment niet zo slagen voor romy weer wel maar jahh tante mars is me zusje maar je werkt niet toch?
Nope ben een thuismama. Heb tijdens mijn zwangerschap besloten om te stoppen met werken omdat ik echt niet wist hoe ik het moest combineren met mijn werk. En ik wilde mijn kind gewoon niet zolang ergens anders naartoe brengen. Dus ja ik shop ook heel veel in de uitverkoop. Met 1 salaris moet je toch een beetje op de kleintjes letten hé
Wij hebben laatst lekker gwinkeld in Sneek bij Fifty Six en The Sting, echt super winkels. Voor kids vind ik H&M (online) en HEMA heel leuk.
ik werk 18 uur in de week me moeder past die middagen op de kids dus jah ik heb het dan wel fijn geregeld vind ik zelf.. maar ook ik shop veel in uitverkoop hoor vind het gewoon zonde ze groeien zo snel .. ik zal even de stofzuiger even door het huis halen heb net alle bouwpakketen wat kyano op zijn verjaardag heeft gekregen in elkaar gezet pff wat een werk hahah en waar moet ik het allemaal laten