mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier nog steeds geen baby pffff

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Sunny
    Mooie foto hoor!
    En nog gefeliciteerd met de geboorte van Jelke! :D

@Lovely
    Hopelijk komt jullie kleintje ook snel!

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hou je het nog wat vol? Succes met de laatste loodjes!

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hier is alles goed. Net een lekker weekje vrij gehad en van de week weer gewerkt. Maar wat is het toch lekker om vrij te hebben en elke dag bij mijn meisje te zijn.
    Moest je niet wennen om weer te gaan werken? Wat voor werk doe je eigenlijk?
    Ik moet morgen ook nog even werken en dan is het voor mij ook weer weekend. Wat vliegen de dagen, vreselijk.

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    ik kom me ook weer ff melden!
    hier gaat alles goed! alhoewel de kwaaltjes nu wel beginnen te komen.... Maar ik ben dan ook al aardig dik aan het worden, lijk al wel een week of 30 zwanger... Dus doe nu op mn werk wat rustiger aan, en moet alle taken goed verdelen!

De 20-weken echo hebben we ook gehad, en alles was helemaal goed! we weten ook dat we twee (1eiige) meiden krijgen!
    dus nu kunnen we crazy in pink!!

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    pfoeh laatste dagen Lovely.. Ik hoop dat de kleine snel komt!

NikkiJane
    T zijn er ook 2 he.. en 1 eiig (excuus me) zijn toch 2 die enorm opelkaar lijken? Da's leuheuk!! Gefeliciteerd!!

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier gaat alles goed, druk met tuin en nu de achtertuin weer.. Daar stonden ook mega bomen, die al gekort waren maar de stronken moeten er nog uit.. Nou dat is nogal wat werk, wortels die niet leuk zijn kan ik je vertellen en dan staat manlief er in zijn eentje, want degene die wil helpen komt gewoon niet op dagen.. Beetje jammer!

En zo gaat het dus zijn gangetje en we tellen af naar onze vakantie, vanaf maandag nog 4 weken.. Zo lekker :)

Trouwens, sparen jullei de dierenkaartjes van de AH ook? Misschien dubbelen ruilen? Of als je ze niet spaart, en toch aan ons zou willen geven, betaal zelf de verzendkosten..

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Heel herkenbaar lovely, ik had het ook echt gehad op het einde.... Gelukkig kan het nu niet lang meer duren voor je... al is dat een dooddoener, want elke dag duurt te lang nu!

Hier alles goed met ons. Jelke doet het ook fantastisch. Die zit sinds vorige week donderdag weer op zijn geboortegewicht dus dat is keurig. Ik ben nu een voorraad melk aan het stapelen, maar dat wil nog niet echt slagen, want heb steeds net genoeg voor Jelke. Dus ik ga de productie maar eens opschroeven door om de 2 uur te gaan kolven i.p.v. elke keer als Jelke honger heeft. Vannacht heeft hij van 23.00 tot 5.20 geslapen dus weer keurig. En na de voeding heeft hij tot 9.30 met mij nog geslapen. Heerlijk!!
    Vanavond weer kraamvisite... collega's van vriendlief. Ik vind het nog steeds gezellig de kraamvisite gelukkig. Scheelt ook dat het bij ons mooi geleidelijk aan gaat qua visite. Niet meer dan 1 keer op een dag en lang niet elke dag! Nou dat was het weer even!

Liefs

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Lovelyengeltje: heel veel succes met de laatste loodjes, ook ik ken het gevoel!

@Sunnyqueen: wat doet Jelke het toch goed meid, heerlijk. Zo te lezen geniet je volop. Goede zaak!

@Joyce: wat ga je doen in de vakantie? Vier weken is nog te overzien he? Bij ons gaan de ah kaartjes naar de buurjongen... sorry!

@Jilina: het valt me erg mee qua wennen, ja aan het tijdsgebrek dat ik nu heb, maar op het werk zelf zit ik er gelijk al weer lekker in! Ik werk op een callcenter als supervisor, erg leuk. Ik regel eigenlijk alles wat te maken heeft met de training die nieuwe collega's krijgen en ben hun leidinggevende tot ze klaar zijn met de training. Kan me voorstellen dat je genoten hebt van je weekje vakantie. Is de volgende vakantie al ingepland?

@Nikkijane: wat leuk meid een meisjestweeling, helemaal super! Ben je er al uit of je ze hetzelfde wilt kleden of juist helemaal niet?

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik hou er eigenlijk niet van om ze hetzelfde te kleden.
    Het zijn 2 kindjes met allebei een eigen identiteit. Als ze er zelf voor kunnen kiezen vind ik het prima, maar als het aan mij ligt dan kleed ik ze niet exact hetzelfde. Misschien met het kleurtje net anders of zo, maar hetzelfde dus niet.

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Zo zou ik het denk ik ook doen, wel bij elkaar passend, maar niet hetzelfde. Ik ben echt benieuwd of je snel verschil in karakter bij de dames zult ontdekken. Je hoort vaak dat dat gelijk het geval is. Heb je ook al namen gekozen?

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Jep de namen zijn al gekozen! :-d

13. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Lijkt me ook wel leuk werk inderdaad. En callcenter moet ik dan denken aan ing of zo iets? Ja volgende vakantie is over 8 weken en dan 3 weken vakantie. Nog geen plannen wil wel graag weer naar Malta of zoiets. En jij ook nog wel vakantie?

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Zoiets inderdaad, maar dan voor de overheid. Bevalt me erg goed!

Lekker hoor, nog acht weken is wel te overzien. En Malta ben ik nog nooit geweest, maar hoor er hele positieve berichten over! Ik heb geen echte vakantie in de planning, maar Frank en ik gaan 21-22-23 juli met zijn tweetjes naar Rotterdam. Hebben via Vakantieveilingen leuke en goedkope hotelovernachtingen gescoord. Heb er zin in!

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Lekker om er even tussen uit te gaan met z'n tweetjes. Ik wou ook graag in de zomer even met z'n tweetjes er tussen uit. Wil met Noa nog niet gaan vliegen. Maar mijn vriend zag dit niet echt zitten, maar heeft niet toch toe gehapt en ik mocht wel wat gaan uit zoeken. Dus waarschijnlijk gaan wij dan met de zomervakantie toch met z'n tweetjes de zon op zoeken.

Kijk ook geregeld even op vakantieveilingen. Staat soms wel leuk spul op.

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Vakantieveilingen is erg leuk inderdaad omdat je eens hele andere dingen kunt gaan doen dan waar je normaal aan denkt. En ook lekker goedkoop!

Waar gaat Noa naartoe als jullie op vakantie gaan?

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Mijn ouders hebben aangeboden om op te passen. Het ging eigenlijk zo:
    Mijn moeder vroeg of we niet gezellig met z'n tweetjes weer eens naar het buitenland zouden willen. En dat Noa dan wel bij hun terecht kan.
    Dus daar hebben we even over nagedacht en denken we eigenlijk nog steeds over na. Maar denk wel dat we het gaan doen. Maar hoe dichter het bij komt hoe moeilijker ik het vind worden om dan mijn meissie 8 dagen achter te laten. Maar heb nog niets geboekt dus we denken nog even verder na ;)

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dat is wel heel fijn dat ze dat aan heeft geboden! En ook wel echt even lekker. Ik zou het zelf denk ik net te lang vinden. Wij hebben tot nu toe nog niet langer dan twee nachten achter elkaar gedaan en dan ben ik steeds wel heel blij om Ronja weer te zien. Kasper is nog niet meer dan één nachtje weggeweest!

19. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Hey friese meiden !
    Ik woon boven leeuwarden :p
    En zou ook graag in contact willen komen met andere friezen :D

Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar en een man van 30
    Ben zelf 28 jaar en we zijn bezig voor een 2de :p

Anders pb me voor mijn msn :p:p

Gezelli!

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hoi hoi, welkom!

Hierben je aan hetgoede adres! Gezellig :) Het is hier alleen bij vlagen wel heel erg stil..

Deel Deze Pagina