mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Sunnyqueen: van harte gefeliciteerd meid, wat gaaf! Hebben jullie al een datum en dingen geregeld?

@Miffy: welkom hier!

@Rianne: leuk je weer eens te zien!

Hier alles goed! Wel druk met twee kleintjes en weer druk aan het werk, maar het zijn leuke dingen, dus dat geeft niet!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haai!

Ik dacht moet ook maar weer eens buurten ;)

zo te lezen gaat het met iedereen goed, nou hier gaat het ook de goede kant weer op :)
    We hebben weer iets kunnen afsluiten en gaan nu dus gewoon weer verder :)

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Joyce: wat fijn dat jullie weer de goede kant op gaan. Weet niet wat er aan de hand was natuurlijk, maar zo te horen is het fijn dat het afgesloten is!

Hier gaat het nog altijd prima. Druk weekend achter de rug. Mijn verjaardag gevierd, achter de Elfsteden zwemtocht aangeweest, meegedaan aan een loop en veel kleine dingetjes.

Heb de foto's binnen van de shoot die we hebben gedaan. Wil je ze zien? Ik heb een album aangemaakt hier.

Voor belangstellenden voor de fotografe: jt-fotografie.nl

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    @ Anneke wat een schatjes heb je.

Hier ook alles goed zal zo naar het werk. Nog 5 weken te gaan en dan vakantie!

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat is het hier rustig zeg! Iedereen op vakantie? (behalve Jilina dan, want die gaat over vier weken...) Wij zijn een paar dagen naar Rotterdam geweest. Was echt heel erg leuk, maar het is ook wel weer erg lekker om weer thuis te zijn bij die kleintjes!

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Inderdaad wat stilletjes hier. Maar jullie een paar dagen weg geweest zonder kindjes, even helemaal tot rust gekomen? Ik moet inderdaad nog 4 weken werken of we weggaan is nog steeds niet duidelijk, we hebben ons huis ook te koop staan namelijk en hebben al veel bezichtigingen gehad en vriendlief durft het niet aan om dan op vakantie te zijn. Dus we wachten af en zien wel op het moment als we vakantie hebben kunnen dan altijd nog beslissen.

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    het is hier inderdaad heel stil
    maar het is natuurlijk ook vakantie tijd
    wij gaan pas in oktober weer weg dus duurt nog eventjes :)

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ben al op vakantie geweest :) dus door mij komt het niet. Misschien nieuwe gespreksstof in de groep gooien :D

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    iemand nog leuke ideeen om iets te doen in friesland met dit sombere weer???

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Leuke dingen in Friesland met dit weer? Hmmm lastig... voor met kids Monkey Town of het zwembad... voor zonder kids echt totaal geen inspiratie... sorry...

@Jilina: wat lekker dat jullie al zoveel belangstelling hebben voor je huis. Hebben jullie ook al wat anders op het oog of zelfs al gekocht? En waar wil je naartoe?

@Rianne: nieuwe gespreksstof... ook daarvoor weinig inspiratie... iemand al naar de nieuwe Harry Potter geweest?

11. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    @ Anneke: opzich wel lekker ja dat het wel loopt met bezichtigingen alleen we willen het zo graag verkopen. We hebben niets anders gekocht willen eerst dit kwijt. We hebben wel al verschillende dingen gezien. Ik wil graag naar de nieuwebouwwijk in Wolvega. We willen graag vrijstaand.
    De nieuwe van potter heb ik niet gezien nou hou ik ook niet echt van die films.
    Ik zal zo aan het werk.

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Vroeger was het Harry Potter voor en na :) maar nu dus helemaal niet meer. Dus nee heb de film ook niet gezien,maar heb de vorige ook niet gezien dus dan is alles ook wel moeilijk te volgen als je nu wel weer zou gaan.

Jij wel Anneke??

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    wij zouden naar harry potter met mijn schoonzus
    maar die mag over 2 weken bevallen
    en het is haar toch te vermoeiend
    dus wij moeten nog even kijken of we hem nog in de bios gaan zien en zoja wanneer

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou wij zijn wel into de Harry potter films en we hebben dan ook de laatste film deel 1 in de bios gezien en deel 2 hebben we gezien op de dag dat hij voor het eerst in de bios was. In sneek zijn we geweest. De 3d versie. En echt hij is geweldig!!!! Echt super gemaakt weer. Zeker een aanrader als je van die films houdt tenminste!

Liefs

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja het was idd rustig.. Hier is de pc beetje overleden, en ik denk al een week of 3 maar nog steeds niet weg gebracht :( Zullen nu we vakantie hebben (jaaa daar is het woord) de pc toch niet missen denk ik en ach de laptop doet het ook nog steeds.. hihi!

verder ben ik druk met haken.. Heb een doos vol (26 kleuren) besteld een paar weken terug en nu dus druk druk met leuke dingen haken.. Zo haakte ik bloemetjes (zal foto mee posten), granny's (zelfs al tot een klein kleedje maar da's proef) en nu wil ik kleine bloempjes gaan haken..
    En ja nu vakantie, dus ik geniet :D

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @joyce1983
    wat leuk!!
    dat is nou iets wat ik ook nog wel eens zou willen leren
    is het moeilijk om te leren??

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Leuk Joyce! ben jij zo'n knutsel miepje?? :D

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Miffy
    Nee het is echt mega simpel, je moet alleen even door hebben hoe je euh de steken moet doen en welke benaming ze hebben. als je dat eenmaal weet heb je het zo door :) Zoek eens bij youtube, daar vind je genoeg.. We hebben ook een topic hier op het forum!

Mama Rianne
    Ja zeker! Ik houd van creatief zijn, vind ik heerlijk en ben ik met andere dingen bezig dan waar ik anders mee bezig ben.. Hahha, en dan doel ik op het feit in mn hoofd ;)

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Joyce: wat mooi! Mooie kleuren ook, leuk hoor!

@Rianne: ik heb Harry Potter nog niet gezien, maar ik vind die films wel echt super en ik hoorde dat deze misschien wel de mooiste van allemaal zou zijn... dus ik hoop hem nog wel in de bios te kunnen zien.

@Jilina: kan me voorstellen dat je graag wilt dat een van die kijkers ook toehapt... ach dat zal vast ook niet heel lang duren!

Hier alles goed, het is weer weekend! Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

20. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij zijn vanmiddag met de trein naar Leeuwarden geweest, verder niet echt een planning maar dat hebben we eigenlijk nooit echt in het weekend of er moet echt wat zijn bijvoorbeeld een verjaardag of zo. Maar de weekenden zijn meestal voor ons drietjes. Weekend is al zo kort en zondags brengen we Noa altijd al weg.
    Hoe is het met de rest? Het is hier soms zo stil.

Ik heb nog wel een vraag aan jullie. Mijn meisje is erg leergierig en ontdeugend en maakt de autostoel los, dus echt de hele stoel, de gordel waar de stoel mee vast zit. Nu heb ik wat gegoogled maar kan niet echt iets vinden. Ik zat zelf te denken aan een kapje of iets dergelijks wat je over de gordelbevestiging kan doen. Zo dat ze er niet meer bij kan maar dat de gordel er nog wel in kan. Hebben jullie dit misschien ook mee gemaakt met jullie kindje en wat deed je er dan aan of weten jullie of zo iets als een kapje bestaat?
    Al vast bedankt.

Deel Deze Pagina