Wat leuk en lief van je ouders. Lekker van genieten meid is echt wel even lekker om met zijn tweetjes te zijn. Even geen papa en mama.
Namen waren wij gauw klaar mee. We hadden 1 voor een meisje en 1 voor een jongen helemaal geen naam achter de hand. Dit was het en klaar geen geouwehoer niet te lang over nadenken deze vonden we mooi en moesten het gewoon worden. Gelukkig dachten we er beide hetzelfde over en vonden we beide de namen mooi. We hadden gewoon een lijstje gemaakt ieder voor zich met 5 jongens en 5 meisjes namen en kijken welke overeenkwamen. We wisten wel wat het worden zou maar hebben dit tot het eind kunnen verzwijgen. Iedereen dacht dat het een jongetje zou worden en zeiden dat ik me verpraat had. Dus toen het toch een meisje bleek te zijn waren ze allemaal erg verbaast.
@ Jilina wij willen kopen daar zoeken we nu naar.. maar hij is nog maar kort zzp er dus het moet op mijn salaris dus kan niet de hoofdprijs zijn. En toch willen we graag buitenuit met wat ruimte.. het is nog best een zoektocht. Fijn dat voor jullie de namen zo duidelijk waren. Ik vind Noa ook een erg mooie naam, zou zo in mijn rijtje passen.
@fryskfamke welkom! Alweer een zwangere Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! @namen: Hebben wij nooit echt moeite mee gehad, we hadden beiden een lijstje gemaakt, en we hadden beiden een zelfde naam erop staan, die moest het dan gaan worden natuurlijk! Hoewel de tweede wel wat moeizamer was, ik vind Sanne mooi man vind Senne dan weer mooier, ik vind Fenna een mooie naam en je raadt het al, man vind Fenne een mooie naam...toen de tijd begon te dringen het toen maar over een andere boeg gegooid. Morgen wordt een spannende dag voor me! Ik heb een sollicitatiegesprek, dus ik ben héél erg benieuwd. Wat zou ik blij en trots op mezelf zijn als het lukt!
Spannend Sjotefle! Waar heb je een gesprek? Hier zijn morgen namelijk soll. gesprekken. Zou wel heel toevallig zijn als het bij mijn werk is!
Oh ja dat wordt idd lastig. Buiten uit zijn de huizen over het algemeen wel wat goedkoper dan in een stad/dorp maar die huizen zijn meestal een stuk groter met ruimte wat het dus weer duurder maakt. Een erg moeilijke zoektocht lijkt me. Wij willen hier graag ook weg maar hebben ons huis maar weer uit de verkoop gehaald. Maar we blijven wel rond kijken en wie weet ooit nog eens. Ja wij vinden noa ook een hele mooie naam en ook toepasselijk voor haar. We hebben gekeken naar de Hebreeuwse betekenis en dat ook verwerkt in het geboortekaartje. En onze jongensnaam was/is mika. Baalde eerst wel even want een maand voordat noa geboren is was een ex collega van mij bevallen en noemde haar zoontje noah. En op mijn uitgerekende datum beviel een vriendin van mijn collega en noemde haar dochtertje noa. 5 dagen later beviel ik dus van onze noa. Zo hoorde je de naam bijna niet en zo ineens heel veel.
Hier hele goede ervaring met Tineke!! Weet niet of je de 20 weken echo al hebt laten doen, want als je die ook door haar laat doen dan krijg je 25 euro (geloof ik) korting op de pretecho. Wat haar zo 'duur' maakt is dat zij 1 van de weinige echoscopisten in Nederland is waar een fetal realistic view apparaat staat. Moet je maar even kijken: 130513 Echopraktijk Tineke v4 Webfile High WideScreen - YouTube
Sjotefle, nee, daar werk ik niet. Sowieso succes natuurlijk morgen! Hier nog steeds in flinke verwarring. Ik weet niet of hier een update heb gegeven... Anders alvast excuses voor het dubbel plaatsen. Vorige week de echo gehad om een de dingen voor de curratege en verder te regelen. Ziet de gyn (en ik ook!) ineens iets knipperen! Embryo was ook verplaatst van de zijkant naar het midden van de bm. En toch nog iets gegroeid. Nu 7,1 mm. Veels te klein nog! Was qua lengte maar 1 dag verder dan de echo van 1,5 week eerder. Dus nu moeten we weer twee weken afwachten. Volgende week donderdag weer een echo. Nu dus heel verward.
Sjotefle, succes! Mimully, pff wat een onzekerheid. Ik zal duimen voor een goede afloop! Jilina als smurf 2 nou een meisje was geweest hadden we ook geen enkel probleem gehad met de naam... Mja het heeft toch echt een klein raketje tussen zijn beentjes Noa is een mooie naam inderdaad. Wij hadden Ninthe op ons lijstje staan. En dat iedereen ineens 'jouw' naam gebruikt is heel herkenbaar, hadden wij ook Fryskfamke, hou maar op over huis zoeken. Wij hebben nét een van de woningbouw gekocht... Niet mijn droomhuis maar de huur werd meer dan dat we nu aan hyp kwijt zijn! Baukje, dat is zeker zo, maar ik vind 125 euro voor een echo wel errug veel geld... Toch? Ik lig uitgeteld op de bank. Heb steeds harde en zere buiken maar geen zin om de vlos te bellen. Had het bij mijn eerste ook en moest toen rust houden. Dat KAN nu gewoon niet, dus het voelt nutteloos om er heen te gaan... Ook mijn rug begint nu op te spelen. Bij mijn eerste fikse BI gehad, aiaiai... Verder is mijn kleintje een kleine houdini geworden. Hoe strak ik de bandjes van de tafelstoel of de autostoel ook zet, hij weet zich los te wurmen. Levensgevaarlijk! Iemand tips, afgezien van bizonkit?
Ga de 20 weken echo ook door haar laten doen, dus dan is de pretecho 100 euro. Heb eigenlijk geen idee wat het bij andere praktijken kost, heb alleen ervaring met haar.. 125 euro is idd veel geld...
We neigen naar het wel doen. Wie weet is dit de laatste en dan is het toch wel erg leuk om te doen... Nog maar even een paar nachtjes over slapen! Ff buikfoto spammen Bekijk bijlage 356744 Bekijk bijlage 356745
Wow! Dat is op zich goed nieuws toch? Alleen al die onzekerheid lijkt me slopend...Ik hoop op een goede afloop voor je, en dat die dagen maar snel voorbij mogen vliegen! @frummelk ik zie al een mooi buikje, prachtig hoor!
Ja op zich wel, maar we proberen nu geen hoop te hebben. De gyn adviseerde dat ook. Zeker omdat het qua groei niet opschoot.
@frummelk: wat een mooi klein buikje hier is ie toch al een stuk groter hier ook een woning gekocht van de woningbouw op zich wel een leuk huisje en veel ruimte om huis (hoekwoning) maar in huis is het niet heel groot vooral onze badkamer van 80cm/200cm valt vies tegen haha
Idee om foto's van onze woningen te showen? Iedereen heeft wel iets wat er juist voor zorgde dat je je huidige huis echt wilde hebben en iets wat je wat minder vind, toch?
mijn huis is niet echt fotogeniek haha we hebben voornamelijk een bij elkaar geraapt zooitje woonkamer Bekijk bijlage 356780 Bekijk bijlage 356781