Pffff, nou de storm overleefd! Niet echt bij nagedacht om het 'losse' spul op te ruimen, dus toen het vanmorgen uiteindelijk flink tekeer ging vloog alles door de achtertuin...oeps! Dus maar even snel naar buiten gerend om alles binnen te zetten. Verkeersborden, dakpannen, alles heb ik voorbij zien vliegen. Zelfs een klein hondje...Het is nu gelukkig weer aardig rustig, nu maar hopen dat dit het was! Morgen proefdraaien op mijn nieuwe werk, spannend! Heb er helemaal zin in
ahw arm beestje mijn katten waren verstandig en bleven binnen ondertussen is het hier ook al een stuk rustiger maar komt de regen met bakken uit de lucht en veel suc6 morgen @annelie: vanavond lekker vroeg op bed en hopelijk morgen weer iets beter, ik word ook ontzettend emotioneel van weinig slaap en veranderingen ik heb nu zoveel 50/56 dat ik de kleine man straks wel 10x kan verkleden per dag en onze babykamer is gelijk geschilderd en ingericht toen ik hier kwam wonen alleen ondertussen andere meubels en straks opruimen en mooi aankleden en klaar heb ik meer tijd voor mijn nesteldrang in de rest van het huis
Oh wat zielig voor dat hondje arm beestje. Hier om het huis lijkt het aardig mee te zijn gevallen maar op het werk lag allemaal rotzooi op straat. Albert Hein is dicht gegaan hoorde dat daar een boom op het dak was gewaaid en voor het Abc complex lag al het troep wat van een dak afgewaaid was. Zie op fb ook allemaal erge foto's voorbij komen. Ik hoop dat het werken je zal bevallen waar ga je werken en wat ga je doen? Succes
Leuk hè die kleertjes. Zo poepig. Ik geef de kleertjes ook altijd weg en aan wie ik ze geef zijn er ook altijd heel erg blij mee. Vind het altijd wel grappig dan zie ik ze lopen en dan heeft ze weer wat aan wat van Noa geweest is.
Even een digitale knuffel voor jou. Is jouw'n echte naam annelie of annelies of staat het heel ergens anders voor?
je mooi he dat iedereen zo weer deelt met elkaar het heeft bij mijn nicht alweer 7/8 jaar op zolder gestaan speciaal voor mij ik heb nu alle kleertjes die ik of niet mooi vond of meer voor een meisje is en positiekleding wat te klein is op de weggeefhoek hier in de buurt gezet op die manier hoop ik een dame met geen/weinig budget er weer blij mee te maken
Nee, niet m'n eigen naam haha komt zelfs niet in de buurt. Gewoon iets verzonnen met een random getallen reeks erachter
Haha nu ik dat zo opschrijf klinkt het nogal stom maar ik heb een naam die niet veel voorkomt en dan in combinatie met m'n post ben ik makkelijk te herkennen en niet iedereen hoeft alle onzekerheden en zorgen over mijn zwangerschap te weten
Annelie logisch hoor dat je anoniem wilt blijven. Ik schreef vroeger ook onder een andere naam en ben toen herkend toen ik zeer intieme vraagstukken had opgepend. Niet zo grappig voor alle partijen. Vervelend dat je emo bent, ach gaat wel weer over Meiss wat lief dat het speciaal voor jou bewaard is. Ook lief dat je aan de minder bedeelden denkt. En lekker toch veel kleertjes, de eerste weken moet je ze toch héél vaak verschonen met die spuitluiers en kotssessies die ze soms kunnen hebben Sjotefle veel plezier en succes morgen! Wat ga je doen qua werk? Fijn te horen dat ze uiteindelijk wel wat aan elkaar hebben qua leeftijd! Ik vind het heel erg spannend omdat ik een pnd heb gehad, ik at en sliep niet meer en had paniekaanvallen. Brr dat wil ik nu niet weer... Mimulli hoe is het nu met jou? Weet je al iets meer? Baukje ook al 9 weken! Ik lees in je handtekening het een en ander? Hoe is het daar nu mee? Smurf was vandaag en gisteren keurig om 6 uur wakker. As usual, dus dat was fijn (dat het dus niet 5 uur is ) Hier flink last gehad van de storm. Ik heb mijn man uit het werk gebeld want het leek erop dat de schutting hier door het raam zou waaien en mijn halfslachtige stutpoging hielp niet. Vlak daarvoor had ik boodschappen gedaan en terwijl ik bij de kassa stond moesten we zsm de auto's weghalen omdat het dak op wegblazen stond! Brrr vond het allemaal wat eng, helemaal omdat ik kleine smurf bij me had. Bij de buren was de schuur waar de paarden in stonden ingestort! De beessies hadden gelukkig niets. Vanmiddag nog een ronde gewandeld door het dorp... wow wat een schade! Heel veel omgewaaide bomen (ook op huizen), kapotte schuttingen, kapotte daken, zelfs een boot die op zn kop op de wal was gewaaid! Dan ben ik blij met alleen een gesneuvelde schutting en kapotte tuinset Manlief is nu aan het puinruimen in de tuin, ik zit met mijn 'Ik ben zwanger-smoes' op de bank
hier ook een nieuwe naam genomen toen ik te veel herkend werd haha de eerste was ook iets te duidelijk (naam + geboortejaar) oow ik wil nog niet denken aan die tijd met mijn vorm van emetofobie haha zo het heeft flink gewaaid dan bij jullie Dat er zoveel verschil is een tiental km verderop wat goed dat je mannetje bezig is hier moet ik echt alles zelf doen Zelfs de buurvrouw zei dat ik wat rustiger aan moest doen omdat ze me altijd ziet rennen en draven maar vl ziet het niet/ wil het niet zien zelfs als ik hem vraag om wat te doen kan ik het vaak als nog zelf doen Dus alles wat even niet gaat blijft liggen tot ik het wel doe dus erg netjes is het hier al even niet meer soms erger ik me dood aan hem maar ach het went ondertussen
Ik had een foto die alleen zij konden herkennen geplaatst... Hoe groot is de kans! Giga klein, maar toch gebeurd. Naam was al behoorlijk anoniem emetofobie? wat is dat?
ik heb het gelukkig niet zo heftig als onderstaande link maar wel in lichtere maten Over Emetofobie | Stichting Emetofobie ongewone angst voor overgeven zowel bij je zelf als andere mensen ik ga gegarandeerd over mijn nek als iets of iemand overgeeft
De naam die ik gebruik komt ook niet veel voor volgens mij en dit is niet mijn roepnaam maar mijn tweede. En ik heb mij ook pas aangemeld toen noa al geboren was. Dus voor mij maakt herkenning niet zoveel uit. Ik heb ook een eigen website waar alles over mij op staat. Maar snap het wel dat je anoniem wil zijn/blijven.
Heey dames, hier gaat alles nog rustig. Af-en-toe nog ontzettend misselijk. Donderdag moeten we weer voor echo en dan worden er beslissingen genomen. Vandaag maar even thuis werken want ik heb hele lichte stormschade met de auto. Dus meteen de apk er maar aangeplakt. Hier verder wel veel schade in de wijk ed. Veel bomen die omgewaaid zijn en straten die afgesloten werden. Veel daken echt finaal kapot, dus het herstellen duurt nog wel even.
@frummelk; verlies nog steeds kleine beetjes oud bloed. Heb nu 4 echo's gehad, en alle 4 een mooi kloppend hartje. Dus probeer mezelf niet meer gek te laten maken door het bloedverlies. Zit nu wel thuis tot de termijnecho. Maar zal me niets verbazen dat ik daarna ook nog thuis zit. Iets waar ik niet echt op zit te wachten maar wat moet dat moet.. Wij hebben gelukkig geen stormschade. In de omgeving wel mensen waarbij een boom op de auto is gevallen, schuttingen kapot en op het voetbalveld is het een ravage met omgevallen (dikke!) bomen en kapotte netten. En veel dakpannen afgewaaid bij bekenden van mij.
wat een angst constant meid kunnen ze niet vinden waar het bloed vandaan komt ? wat een beetje wind wel niet allemaal kan aanrichten he vanochtend onderweg naar de vk ook grote ravages tegen gekomen bomen ondersteboven ,daken/dankpannen kapot, zelfs een auto die in tween gemept is door een boom :O bij de vk ging het opzich wel goed word alleen zo gek van die weegschaal tussen zwanger geworden en 1ste afspraak vk 3 kg afgevallen door spanningen en stress daarna bij elke controle afspraak(elke 4w) 1 kg aangekomen en nu in 4 weken tijd 3kg afgevallen terwijl ik juist niet meer de halve dag boven de wc doorbreng en weer een goede eetlust heb ondertussen dus weer op 3kg onder het start gewicht en dat met bijna 22w ondanks dat er echt nog wel wat pondjes af mogen van mij was de vk niet zo erg te spreken.. moet de volgende keer echt aangekomen zijn anders krijg ik er weer een onderzoek extra er bij bovenop de groeecho's, glucoseonderzoek en het rhenus c onderzoek(en) pff straks heb ik geen eens tijd meer om te genieten van mijn ventje
Vervelend meiss, gek dat je ineens zo bent afgevallen. Hopelijk kom je weer wat aan want al die onderzoeken is ook niks aan. Ik ben ook nog niks aangekomen, zelfs een kilo kwijt en ik heb in de hele zwangerschap geen een keer overgegeven. Vind het wel wat raar want ik eet(en snoep) genoeg. Maar ja er kon ook wel wat af dus wat dat betreft.. Ik ben nog steeds heel moe van het werk in het weekend maar gelukkig niet meer zo emotioneel als gisteren.
Hey dames! Hoe is het met iedereen? En met de zwangere buikjes? De oudste is hier goed verkouden, dus ik hoop niet dat ik het ook krijg...maar goed het hoort erbij. Morgen ga ik mn eerste werkdag meemaken dus ik ben benieuwd! Geeft me een beetje gemengde gevoelens, ben een hele poos bij mn kids thuis geweest en nu ineens zal ik ze wat minder gaan zien. Gelukkig gaan ze naar een oppas die ze goed kennen en waar ik ze met een gerust hart achterlaat, alleen wordt het morgen toch eventjes mn traantjes inslikken denk ik...
goed en bol spannend he, z'n eerste werkdag en snap dat het moeilijk is om je kinderen dan achter te laten bij de oppas Vaak is dit moeilijker voor de ouders dan voor de kinderen moet je maar denken ik denk dat ik nu met mijn 22w bolletje ook op zoek mag naar ander werk Volgens mij ben ik gewoon letterlijk op straat gemieterd door de vraagouders pff ik hoor zie of spreek ze al 2 weken niet vind maar eens een nieuw gezin waar je 3,5 maand kan werken en de kids net aan je gewend zijn en dan 4 maanden er tussen uit om vervolgens weer vrolijk op nieuw te beginnen met wennen... schoonmaak werk ben ik mee gestopt omdat mini en ik die werkdruk niet meer vol hielden dus mocht er iemand zijn die nog een liever gastouder zoekt tot begin feb
Hier helaas geen bolletje meer maandag. Bij de echo van gister wisten ze het zeker. Met mijn 11 weken kon de gyn echt niks vinden. Zelfs al zou ik twee weken terug gezet zijn en dus 9 zijn, dan had hij echt wat moeten zien. Dus de hele ochtend in het zkh geweest om alles te regelen en maandag de curettage.