Mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sjotefle, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oh ik hoop het zo! Elk kampje nu is verschrikkelijk omdat ik weet dat er wat zit en het niet weer kwijt wil. Voel me verder ook niet anders als de vorige keer. Enkel ontzettend pijnlijke borsten. Afdrogen is echt niet te doen. En wat winderigheid. Maar je wilt nu ook alles op een zw.schap schuiven dus is ook niet helemaal eerlijk.

2. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Hey Mimully, welkom!
    Wat wordt het hier gezellig druk :)
    Ook ik zal voor je duimen dat de beeb blijft plakken!

Vanmorgen alweer om half 7 op, toen dacht de oudste dat het hoog tijd was om op te gaan staan...Pfff sliepen ze maar eens wat langer uit! De jongste blijft soms makkelijk tot half 10 liggen, wat een verschil dan ineens in kindjes.

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ah, pluk de dag!

Ik hoop ook op een plakker. Heb de gyn al gebeld. Staat nu een afspraak voor 9 oktober. Vrijdag had ik sowieso nog een telefonisch consult, dus misschien mag ik ook wel twee weekjes eerder. Dan ben ik zes weken.

4. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Je hebt gelijk Mimully, altijd positief blijven toch? Hoewel ik me ook wel een beetje kan voorstellen dat een mk niet niks is. Maar stress daarentegen is ook niet goed tijdens de zwangerschap. Pff, het zal wel lang wachten zijn tot het 9 oktober is, krijg je dan pas je eerste echo?

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, waarschijnlijk wel.
    Maar dat moet ik vrijdag even vragen. Misschien ook wel eerder maar dat moest de gyn beslissen. Als het over twee weken is, dan zou ik zo'n zes weken zijn. Ben gewoon zo bang dat ik het weer niet haal.

6. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    keerpunt even op gezocht :) haha en dat is dan een geboren fries;)

hey meid,

ik snap je gevoel maar al te goed hier 4* voordat ik de wel bekende 3 maanden voorbij was en nog steeds heb ik (bijna) elk dag wel een momentje dat ik denk dit gaat niet goed.
    probeer toch een beetje te genieten meid
    ik merk aan mezelf dat ik dat helemaal niet gedaan heb de eerste 3 maanden
    ik was een paniekerige, hormoonmonster die alleen maar kon stressen en afreageren op vl
    nu ik wat begin te genieten merk ik zelf dat ik een stuk rustiger ben en alles wat makkelijker kan redeneren waarom ik me zo of zo voel en kan ik het makkelijker los laten en ontstressen
    als ik jou was zou ik op mijn strepen gaan staan en een echoafspraak regelen bij de gyn rond de 7w en dit zijn ze verplicht om aan te bieden na meerdere mk's !!

En waarom met 7 weken omdat met 6 weken kan het zijn dat het hartje nog niet klopt wat alleen maar meer stress geeft
    dikke digi knuff

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey Meiss,

hihi. Keerpunt gelukkig wel gevonden nu?
    Ik moest van de ass gewoon even afwachten wat de gyn vrijdag zegt.
    Maar ze heeft sowieso een afspraak gemaakt. Ik denk ook wel dat ik eerder mag hoor. Door de ovu testen weet ik wel bijna zeker wanneer ik min ei had. Ben vorige week ook nog bij de gyn geweest met verschrikkelijke buikpijn. Is achteraf zeer waarschijnlijk de innesteling geweest, dus dan kan hij het heel goed berekenen en beslissen wanneer ik langs moet komen. De VK wilde me eerst niet zien omdat ik dus al bij de gyn loop.

Maar nu dus zo'n pijn in mijn liezen... De onzekerheid begint dus meteen weer.

8. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    ja en toen snapte ik hem ook haha ;)
    ik woon trouwens in de gene beginnend met de B. ;)
    wel fijn dat er extra gecontroleerd word
    heeft het een rede dat je bij de gyn loopt?
    wat apart dat je de innesteling zo goed gevoeld heb
    ik heb er echt niks van gemerkt, was er trouwens ook overtuigd van dat ik niet zwanger was toen ik de test deed haha

pijn in de liezen (soort steken) heb ik ook gehad dat heeft te maken met je banden geloof ik
    hoe voel je je verder?

9. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Pijn in de liezen is goed!!!! Dat is een teken dat je baarmoeder en dus je kindje groeit!!!!

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ja is idd goed teken Mimully! Teken van een groeiende baarmoeder!

11. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    @Mimully Zoals iedereen hier al verteld heeft is die pijn in de lies juist een goed teken! Als ik jou was zou ik idd wel proberen zo snel mogelijk een echo te krijgen, als je het dan zelf gezien hebt zul je ook wat geruster zijn denk ik. En ik denk maar zo, elke dag erbij is weer eentje toch? ;)

Volgens mij komt de herfst eraan, de weersvoorspellingen beloven niet veel goeds...Zaterdag zullen we alvast de verjaardag vieren van m'n schoonmoeder, die wordt volgende week woensdag 50! Dus hopelijk hebben we er dan ook een beetje droog weer bij, zou wel leuk zijn! Het cadeautje is onderweg, de kids gaan nog wat knutselen, hebben zij oma weer helemaal blij! :)

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Sjotefle, dankje. Iedereen probeert me gerust te stellen en ik probeer het ook echt wel aan te nemen hoor. Maar is gewoon nog erg moeilijk. Hopelijk zegt de gyn morgen dat ik eerder mag komen. En idd, elke dag is er weer eentje meer. Als ik eerst de zeven weken haal ben ik al verder dan ooit!

50! Leuk! Gaan jullie nog iets speciaals doen? Of haar verrassen met iets geks?

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hier weer goedgekeurd bij de vlos!

14. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Jeuj! Mooi zo!

15. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Mooi zo frummelk!

16. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    wat fijn !!

17. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @frummelk wat fijn dat alles weer goed was

18. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Helemaal top!

@Mimully hoe is het met je, heb je al iets gehoord?

Vandaag is hier geen goede dag, de oudste is vandaag ff flink aan het puberen, terwijl ze op de psz dan altijd zo 'lief' kunnen spelen he? Mag ondertussen wel een valhelm op, want moet soms duiken voor de dingen die me dan om de oren vliegen hihi. Pff ik hoop maar dat deze fase gauw voorbij is, moet soms echt even tot 10 tellen...

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Mag over twee weken al voor een echo bij de gyn. Duimen maken overuren nu zodat alles goed gaat. Nu wat pijn linksonder dus meteen weer zorgen... Lijkt niet op bandenpijn. Voelt ook telkens alsof er wat loopt. Dus telkens checken op bloed. Maar nu is het afscheiding. Herkenbaar?

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik heb ook véél afscheiding, is normaal!

Deel Deze Pagina