ik voelde de kleine gisteravond weer dus uiteindelijk de vk niet gebeld maar nu de hele dag weer de kleine niet echt gevoeld (vanochtend heel zachtjes) dus morgenochtend ga ik zo ie zo bellen of ie vannacht nu wel of niet actief is waarschijnlijk maak ik me druk om niks maar word er langzaam toch wel ongerust door ja ik vond het ook een stom cadeau het is echt z'n bon die je al overal en nergens bij krijgt en voor een beperkt aantal (dure) parken gebruikt kan worden onder tig voorwaarden dat is wel de bedoeling een lekker stoer ventje oowja hele pakket inc. verzenden kost mij schrik niet 9 euro !!!
Ze heeft heel veel zin in school ik denk dat ik het spannender vind dan dat zij dat vind. Stoere kleertjes zeg en voor een spot prijsje hoe kan dat.
Bekijk bijlage 366436 Het bovenste doe ik aan de schoenen en het jasje zijn dezelfde kleur koraal rood. De jumpsuit had ik al. Die heb ik aan gehad met de bruiloft van mijn broer. Had er toen poeder roze jasje en schoenen bij. Het jurkje doet noa aan met een glitter bolero er over en een zwarte glitter legging er onder.
dank jullie wel voor de felicitatie ik begin het langzaam te beseffen ik had deze keer niet gerekend op een postieve test had het idee dat ik mn ei had gemist of geen ei had gehad de ongi bleef uit en zondag dan toch maar een test gedaan kv 2v5 er kwamen gelijk 2 dikke strepen te staan dus het was echt zo alleen ik had voor mn zelf het gevoel of ik een blaasontsteking had en had gelezen dat dat de test kan beinvloeden dus savonds nog maar eens een test(action) gedaan met minder geconcentreerde urine en weer kwamen er gelijk 2 dikke strepen heb we gister mn urine ingeleverd om het te controleren en verteld dat ik 2 positieve testen had en of dat invloed opde zwtest kan hebben volgend de ass niet positief is positief zij ze er kwam indd een blaasonsteking uit dus nu 4 dagen aan de antibiotica hoe ik me verder voel soms wat krampen in buik en savonds zit mn broek niet lekker knoop rits riem alles los hahah maar verder geen klachten van misselijkheid oid wat niet is kan nog komen natuurlijk @meiss wat een stoere kleertje heb je gekocht en wat een koopje super word zekers een stoer mannetje @jillina wat een lief jurkje voor je dochtertje ze is de prinses van de dag
Nee ik ben er nog nooit voor geprikt vandaar dat ik er ook erg verbaasd over was. en natuurlijk kregen ze het op maandag ochtend ook nog niet voor elkaar alle bloed uit 1 vinger te halen moest de 2de aan te pas komen . Ik mocht vanaf zondag 22:00 uur niet meer eten tot 11:00 uur was een behoorlijke lange zit ze hadden mij zelfs bijna 15 minuten langer laten zitten in de wachtkamer .. Ik hoop dat ik het nooit meer hoef te doen want niet mogen eten en drinken en zwanger zijn gaat niet samen
Ze hadden alleen maar geprikt om half 9 en moest daarna gelijk het flesje met suikerwater leeg drinken bij de 2de beker werd ik er beroerd van zo vies zoet echt smerig hahaha zoveel suiker ben ik niet gewend en om half 11 moest ik weer geprikt worden. maar nog niks geen uitslagen. wel ga ik het volgende week dinsdag vragen bij de vk want voor ik weer terug moet bij de gyn duurt het nog wel even om de uitslag eens te krijgen
meiden !!! wat valt het hier weer stil iedereen een fijn weekend? al aan het verheugen op de kerst dagen? nog bepaalde wensen voor 2014 ? vandaag even wat kerst inkopen gedaan kerstavond gezellig met mijn mannetje eten thuis lekker luxe 1ste kerstdag eten bij broertje en s.zus En 2de kerstdag moet ik koken voor s.fam. we hebben voor dit jaar gekozen voor makkelijk en simpel om dat ik geen idee had hoe ik me zou voelen rond de kerstdagen en uiteindelijk maar goed ook want sinds een paar dagen een hele heftige schimmelinfectie daar beneden dat is waarschijnlijk ook de rede dat de kleine wat rustig was/is. voor 2014 hoop ik dat ons ventje geboren wordt zonder complicatie's en dat ie helemaal happy is en lekker groot kan worden ook hoop ik dat de mensen dicht bij me niet ziek(er) worden voor jullie hoop ik dat al jullie wensen uit mogen komen en dat jullie gezond en wel het jaar doorkomen
oowja.... ik word echt bol of ik heb een skippybal gegeten de buik begint me nu echt in de weg te zitten hebben de andere zwangere dames er ook al last van dat simpele dingen toch wat moeilijker beginnen te worden? zoals sokken aantrekken klem komen te zitten tussen het keukenblad en de open vaatwasser enz.. als ik het niet vergeet zal ik morgen even een foto plaatsen van mijn skippybal andere dames ook een mooi buikfoto'tje?
Het kerstgevoel heb ik nog niet echt. Nu lekker aan het genieten van mijn weekend en dan maandag en dinsdag druk aan het werk want dat zijn echt top dagen bij ons. Dinsdag hebben we al kerstviering bij mijn schoonouders met de hele schoonfamilie en eerste kerstdag hebben we het bij mijn ouders met de hele familie. En dit word ook lekker simpel gehouden. Normaal maakte iedereen iets klaar maar omdat mijn vader kort geleden is geopereerd wisten we niet hoe hij zich ging voelen. Daarom gekozen om wat lekkers van de Chinees te gaan halen. Mijn moeder probeert nog wel slagroomtruffels te maken voor bij de koffie en mijn broer is verzot op kwarktaart dus hij zou dat nog gaan maken. Tweede kerstdag dus niets en daar gaan we lekker als gezin van genieten. Voornemens heb ik nooit. Wel hoop ik dat iedereen gezond blijft. Maar ik doe niet aan afvallen of dat soort dingen. Heb je nu ook wat gekregen voor je schimmelinfectie? Heb je er veel last van? Ik ben wel benieuwd naar je buik en ook naar die van de andere. Dus kom maar op met die foto's Fijne weekend iedereen.
nee ik ben vrijdag zelf begonnen met smeren en ga morgen even langs de ha om evt zwaarder spul want verga nog steeds regelmatig van de pijn ruim voor ik weer mag smeren en durf niet vaker te smeren ivm de kleine jij ook een fijne zondag en werkse alvast voor maandag en dinsdag we gaan zo naar s.neek even over de kerstmarkt dus heb even snel een buikfoto'tje gemaakt hier mijn skippybal Bekijk bijlage 367088
goedemorgen dames gister even in lwarden geweest naar het glazen huis jee wat een drukte maar wel erg gezellig wat we met kerst gaan doen eerste kerstdag naar mijn ouders gaan we gourmetten en 2de kerstdag naar mn schoonfamilie daar hebben we met de volwassen lootjes getrokken en voor de kids kadootjes gekocht daarna met ze allen chinees eten mooie skippybal heb je meiss ik voel me verder erg goed heb gelukkig geen last van kwaaltjes maar aan de andere kant soms ook best vervelend eigenlijk niemand zit op kwaaltjes te wachten maar heb nu soms net het gevoel of ben ik niet zwanger terwijl ik in de tussentijd toch echt 3 positive testen heb ik wens iedereen hier alvast hele fijne en gezellige kerstdagen toe
dank je wel meid ik kijk sr wel gewoon via de tv veel te druk voor me haha de meeste krijgen pas echt (constant) duidelijke kwaaltjes vanaf een week of 6 Bij mij was het vanaf 6/7 dat ik pijnlijke boobies kreeg en wat eerder moe werd en dat waren de enige kwaaltjes tot een week of 9 toen begon de misselijkheid en vanaf een week of 10/11 dat ik dagelijks boven de wc hing en mijn bed mijn beste vriend was dit heeft aangehouden tot een week of 18/19 en daarna werd het per week steeds een beetje minder vaak dat ik boven de wc hang en dit is helemaal gestopt bij een week of 24/25 en nu zijn het alleen nog maar de standaard ongemakkelijke dingen - harde buiken of pijnlijke buik door het schoppen van ons mannetje - af en toe wat bekkenpijn( bij te veel lopen/druk bezig zijn geweest) - maagzuur - licht in het hoofd - lekkende boobies - buik die echt in de weg gaat zitten maar voor de rest slaap ik nog prima, hoef snachts maar 1 x naar de wc en stap nog dagelijks op de fiets en ons ventje schopt nog steeds niet tegen mijn ribben
@Wensen in 2014: Dat ik de 37 weken mag halen maar ben zelf bang van niet . @SR: af en toe op de tv maar ga er echt niet naar toe veel te slecht weer en zie mij daar ook niet staan hahaha... @Kwaaltjes: Heb behoorlijk last van mijn onder rug zo blij dat ik G.i.o niet hoef te tillen dat hij zelf kan lopen en kan trap lopen daar was ik al snel mee begonnen toen ik in begin fase zwanger was hahaha... voor de rest geen kwaaltjes van misselijkheid of van mijn (.)(.). wel gehad in de eerste fase. ow ja begin nu wel slechter te slapen en weer meer te plassen 's nachts :x dat vind ik het grootste min punt. @Kerst: vanavond lekker gourmetten met z'n 3en en morgen naar mijn ouders en 's middags na G.i.o zijn slaapje gaan wij naar mijn zus zwager en de jongens gezellig cadeautjes uitpakken en eten . Vanmiddag weer eens gezellig naar het zh en ben benieuwd of ik bij de vk de uitslag krijg van vorige week. maar denk dat er niks aan de hand is anders hadden ze wel gebeld dat ik eerder terug moest komen neem ik aan . Ben wel heel nieuwsgierig hoe het met de bloeddruk is aangezien 2 weken geleden de boven druk toch wat hoger word als anders dus even spannend. En na het zh alvast verjaardagscadeau voor zoonlief ophalen. Omdat ik zelf bang ben dat ik anders niet meer mee kan als ik verder ben. Hij is jarig als ik 33 weken ben dus best spannend wel hebben wij alle uitnodigingen verstuurd . Ow ja ik heb lekker veel kleertjes voor de kindjes gekocht vrijdag bij de C&A en de H&M gelijk voor zoonlief een stoere winterjas voor volgend jaar normaal 35 euro en nu maar 15 euro haha... Pfff... Kennen jullie dat gevoel via MP (Markt.PLaats) dat ze alles gratis willen hebben :x terwijl alle kleertjes van zgan tot helemaal nieuw is pffff... Word er zo moe van en dat ze geen verzendkosten willen betalen :x:x:x. Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2014! en dat alle kindjes gezond op de wereld mogen komen!
En natuurlijk even een foto van de buik. Ben nu al 2x dikker als de vorige zwangerschap haha ik had met 34 weken toen een buikje van 20 weken en kreeg te horen op de afdeling weet je zeker dat je zwanger bent hahahaha...
mooi buik det84 gister gebelt met verloskundige praktijk heb 15 januari intake+echo en 29 januari weer een afspraak wat ze dan gaan doen weet ik niet ben dan 10 weken of zouden ze dan wat ik hier wel veel lees een combinatietest doen?? weet iemand dat