Hallo dames, ook ik meld me hier als dat mag kom uit lwd en ben 18, ga al richting de 31 weken nu dus ben officieel het jongst en het verst haha heb net alle berichten even gelezen, lijkt me erg heftig om zovaak een mk mee te maken! Al is elke x al een teveel natuurlijk! Ik ben in verwachting van een zoontje, we kunnen niet wachten hem te ontmoeten!!
Dit is em, tijdens de groeiecho die we met 25 weken hadden. Met 32 weken moge we weer een kijkje nemen!
Hey xAnke, jij ook welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap, het schiet al op dus voor je het weet is ie er. Zijn naam wordt Dustin? Succes met de laatste loodjes Zijn veel zwangere mama's in Friesland zie ik wel, gezellig!
Een ware babyboom in Frl. Op facebook ook zó veel aankondigingen ineens. Allemaal maart/april! Sjo ben je al bij monkeytown geweest? We hadden ene folder in de bus dat bij blomketerp een is geopend? Ben wel benieuwd of het iets is en of het uberhaubt iets voor een kindje van 1 is
Nogmaals gefeliciteerd! Heb je mijn vraag in het andere topic gemist? Mag je nu naar de gyn of moet je wel naar de vk?
Oja sorry Mimully, wel gelezen maar vergeten te beantwoorden. Nee ga gewoon naar de vk. Ben in de periode rond de mk ook nooit naar een gyn geweest. Pas op het eind, als het allemaal goed mag gaan, word ik overgedragen aan de gyn ivm geplande keizersnee.
Ah oke. Krijg je wel eerder een echo of ook niet? Het is voor jou/jullie nu ook extra spannend de komende maanden.
Ja dat gelukkig wel! Ze adviseerden met de controle echo na de mk om dan met 8 weken te komen. Maar dat duurt mij veel te lang. Dus probeer met 7 weken een afspraak te krijgen. Anders blijf ik als een stresskip hier rondlopen.
3 weken en 5 dagen. Heb een lf van 12 dagen dus tsja, vandaag mijn NOD. En ben vandaag ook vrij en morgen moet ik werken. Dus het leek me wel zo verstandig om vandaag te testen ipv morgen haha!
@frummelk Ik ben nog niet bij Monkeytown geweest, moet er nog steeds een keertje heen hihi. Maar als je kleine een beetje gek is op klimmen en klauteren vind ie het vast leuk. @Baukje Wat een super goed nieuws, gefeliciteerd! Ik zal voor je duimen dat alles goed mag gaan.
Oeh spannend Baukje. Dan lopen we echt bijna gelijk! Mijn lf is wel 14 dagen dus ik denk dat ik nu 4+3 ben! Wil je in Leeuwarden of drachten bevallen? Doen we het gezellig tegelijk.
Haha! Dan maar in Drachten. Kan het niet maken om naar het MCL te gaan he haha! Maar wil me ook even oriënteren op een 'natuurlijke keizersnee'. Dit doen ze wel in het Martini en ik geloof ook in het Antonius, maar verder niet. Misschien kan ik de gynaecologen in Drachten overtuigen om dit te gaan introduceren. Heb je ook iets waarmee je patiënten over de streep kunt trekken tegenover het MCL. en jij dan? Loop je 5 dagen op me voor, dat is wel leuk zeg!