meissie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2ling mamav6 welkom in ons clubje en gefeliciteerd met je zwangerschap
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling en wat een mooie namen. Geniet er lekker van. Super det dat je nu weet waar je aan toe bent en dat je de kleine gauw in je armen hebt. Welkom mamsvan6 en gefeliciteerd met de zwangerschap.
meissie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling, wat hebben ze een mooie namen Det: fijn dat je weet waar je aan toe bent, je bent gewoon zo ie zo over een week mama hier: vrijdag op trouwerij geweest en snachts in de voorweenen gezeten elke keer rond de 8-10min zaterdag tegen de middag werden ze pijnlijker maar kwamen ze nog maar elke 15-20 min. uiteindelijk even lekker uitgebreid gedouchte en een uurtje geslapen en toe n waren ze weer weg straks tegen de middag weer een groeiecho en hopelijk is ons mannetje goed gegroeid de afgelopen 2 weken en anders hoop ik snel duidelijkheid te krijgen want mijn moedergevoel zegt dat ons mannetje het gewoon niet meer prettig vind hier binnenin en eigenlijk gewoon aan het verhongeren is of zo :x gelukkig gaat mijn moeder mee door spanningen net met tegenzin begonnen aan mijn 2de keer ontbijten aangezien de eerste keer er binnen een paar min weer uit lag
Oeh Meiss, dat klinkt niet leuk. Maar misschien is je lijf wel bezig om zich voor te bereiden op een bevalling. Misschien dat je daarom niks meer binnen houd. Ik duim heel hard dat het nu snel begint/doorzet.
Hé ik lees dat je bevallen bent, gefeliciteerd! Nu maar lekker genieten van je gezinnetje Kom zomaar weer even binnen vallen, maar ik ben er nog! Heb helaas het een en ander alweer achter de rug. Een verhuizing, een begrafenis, nog een die op sterven ligt, en dan ook nog eens de jongste die een poosje in het ziekenhuis heeft gelegen. Dus al met al kan ons jaar niet meer stuk! Hoe gaat het met jullie allemaal? Zal binnenkort alles even terug lezen, heb nog een boel pagina's te gaan zie ik...
deze ochtend was gewoon pure stress dat zich zo uitte het is gewoon doodeng dat je jezelf zo goed voelt (ik fiets nog dagelijks naar de super, doe geen middagslaapje, hoef er snachts maar 1x uit en kan nog in/uit bed zonder moeite enz. )en dat ondertussen blijkt dat het in je buik toch een stuk minder gaat, waar je niks tegen kan doen maar.... pfffewww.... ons mannetje is de afgelopen 2 weken gegroeid hij loopt nu over het geheel wat achter maar niet schrikbarend veel gelukkig (1-1,5w) en geen ernstige oorzaken gevonden hij is waarschijnlijk druk bezig met zijn tas inpakken en groeit daardoor iets langzamer. ze schatten rond de 2,5-3kg bij geboorte.
Wauw, wat een mooie echo! Gek idee he, dat je dat binnenkort gewoon in je armen hebt Hoe gaat het met de laatste loodjes? Hier gaat alles maar weer zn gangetje, heb even te horen gekregen dat er voor mij geen contractverlenging in zit....aan de ene kant jammer, maar stiekem ergens ook weer niet. Ben toch een 'rustigere' moeder als ik zelf voor mn kids zorg dan dat een ander dat doet. De oudste zit nu op school, dus zal er even gebruik van maken en weer even wat opruimen. Fijne dag dames!
het kan mij niet snel genoeg gaan haha ik wil hem echt zo graag vasthouden en net niet doodknuffelen en ik ben zo nieuwsgierig op wie hij nou lijkt en of hij rossig is zoals vl met mij gaat het super, weinig tot geen ongemakken tot nu toe alleen met het kleine ventje binnenin gaat het iets minder super goed hij begint steeds iets verder achter te lopen in de groei en daar maak ik mij soms best zorgen om. "helaas" blijft het een randgeval dus elke keer weer slecht nieuws/zorgelijk nieuws en dan vervolgens weer een echo, ctg of andere controle en dan is het weer een gevalletje "het is niet goed maar ook niet heel slecht" dood moe word ik er van.... gelukkig is hij vaak lekker druk dus zolang ik hem goed voel ben ik iets gerust gesteld. wat vervelend dat je contract niet word verlengt ook al begrijp ik dat het ook wel lekker is om zelf voor je kinderen te zorgen En als dat financieel kan zou ik dat gewoon lekker doen. ik zal toch vrij snel weer aan het werk moeten als de kleine er is Vl werkt zich nu letterlijk een slag in de rondte voor ons
Hallo ja ik kan zeggen ik ben al bevallen met 33 weken. Onze dochter heet lieke en ze is geboren op 15 febr om 11.30 in de middag. Ze is 2220 gram en 46 cm. Ze ligt nog in couveusse en krijgt sonde en we gaan proberen met flesje. Verder kreeg ik vandaag te horen dat ze wat geel is en ze ligt onder de lamp. Ik zelf lig ook nog in het ziekenhuis. Ben ingeknipt maar met mij gaat het ook steeds beter. Heb wel heel veel last van kraamtranen poeh zeg.. Det wat super dat het einde inzicht is... Op naar de laaste loodjes.. Meissie gefeliciteerd met ge geboorte van jullie zoon dochter. Mogen jullie al weer naar huis of moeten jullie nog even blijven. Meis wat een mooie echo zeg. Ziet er zo prachtig uit zo'n foto.
gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter lieke, zonneschijn hopelijk mag ze snel uit de couveuse mag je wel met haar buidelen?
@meissie van harte gefeliciteerd met jullie 2ling en lekker geniet! Wat een leuke namen hebben jullie uitgezocht! @meis wat een super mooie echo's heb je @Zonneschijn Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een leuke naam . Wens jullie nog wel even sterkte toe met het herstel en de couveuse tijd.
Vandaag weer CTG gehad zag er niet echt briljant uit. Ik moet nu elke dag aan de CTG tot aan vrijdag!!! Jawel dan MOET ze van de Gyn komen. Of ze nu kunnen bij de opname of niet ze moet vrijdag op de wereld komen. Ik voel haar nu nog maar 1 a 3 keer per dag dat is erg weinig. Nu lekker vooruit kijken en in het weekend mogen wij heerlijk genieten van ons meisje en kanjer. En als het mee zit mogen wij dan maandag weer met z'n allen naar huis
gefeliciteerd met jullie kindjes! Geniet ervan. Helaas gaat het met mijn moeder heel erg slecht. Ze heeft ernstige complicaties gekregen. Vandaag wordt ze weer opnieuw open gemaakt en als ze hersteld, zal ze nog weken tot maanden in het ziekenhuis moeten blijven. Het is dus zeker dat ze de geboorte en eerste weken van ons kindje niet mee zal maken. Ik zal hier dus denk ik voorlopig niet meer reageren(maar je weet maar nooit..) hou het even bij het topic waar ik al regelmatig zat. Maar ik laat wel iets van me horen als de kleine geboren is! Det, veel succes vrijdag! En geniet ervan
@det: dank je ben helemaal verliefffdddd op mijn kleine mannetje wat vervelend dat de ctg niet goed was en je nu dagelijks moet wow vrijdag al heb je je kleine meisje vast ( toch wel een beetje jaloers ) @annelie: sterkte meid met je moeder, ik hoop dat je snel kan melden dat het weer beter met haar gaat neem de tijd voor je zelf en als je kleine er is horen we het wel hier vanmiddag nog even naar de vk... hopelijk eindelijk duidelijkheid wat te doen/ verwachten en hoelang ze ons mannetje nog laten zitten zonder echte duidelijkheid word langzaam gillend gek van alle tegenstrijdige controles en adviezen pff
zonneschijn gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en hoop dat ze snel uit de couveuse mag annelie heel veel sterkte met je moeder en hoop dat het straks toch weer beter met haar gaat en we horen dan vanzelf wanneer bij jullie de kleine is geboren wow det vrijdag is de dag dat jullie je kleine meid mogen verwelkomen helemaal super
Gefeliciteerd met jullie dochter, zonneschijn! Wat een naar bericht Annelies. Hopelijk leert ze jullie kleine gewoon goed kennen. Spannend det, uiterlijk vrijdag jullie kleine meid!
Zonneschijn Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Annelie Wat vervelend van je moeder heel veel sterkte en hopen dat ze snel hersteld en sterk genoeg is om toch nog genoeg van jullie uk mee te krijgen. Bijna Det en dan heb je de kleine in je handen. Spannend. Noa al twee dagen niet helemaal fit, wat hangerig, snotterig en warm, maar ze wil wel naar school. Gisteren kwam ik haar halen van school en had ze helemaal geen stem meer en vandaag slaat hij ook iedere keer over. Dus flink aan de sinaspril ligt lekker op de bank onder een dekentje televisie te kijken. Even rustig aan. Morgen maar even zien hoe het dan gaat.
Gefeliciteerd zonneschijn! Spam je binnenkort een fotootje? @det wat spannend! Heel veel succes dan maar leuk om te weten wanneer het gebeuren gaat. @annelie, sterkte ermee. Ik hoop op een spoedig herstel! Succes met de laatste loodjes. @meiss ook voor jou succes! Gewoon aan de bel trekken als je je er niet goed bij voelt, geniet van de laatste dagen want voor je het weet is je kleine ventje er.