Weer terug van het ziekenhuis. Er was een vruchtblaasje te zien. Heel normaal voor deze termijn. Ik ben bijna vijf weken. voert wee weken terug komen.
Mimully, wat een geweldig nieuws! Zullen spannende weken voor je gaan worden, durf je al een beetje blij te zijn?
Nee, ik ben vooral erg bang. Als het nu weer mis gaat moeten we voor een gesprek naar Groningen of Utrecht
Nou van morgen maar weer eens een CTG gehad... En daarna na de pre operatief gedoe.. Goed gekeurd.. Weer naar de opname geweest en nog steeds geen datum wanneer ons meisje op de wereld word gezet.. Ik ben er nu zo klaar mee dat van mij de vliezen wel mogen breken en dat ik als nog een spoedkeizersnede krijg omdat ik niet gewoon mag bevallen... Vanmiddag horen wij meer.. Dus ik ga er al vanuit dat het morgen niet word en dat ik straks eerst weer naar het zh moet bellen voor 3 CTG afspraken .. Voel mij nu zo moe en leeg dat ik echt er ff door heen zit.
Oh det, ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. Jullie meid kan en mag ook gewoon komen. *BABY VAN DET: MELDEN!!!*
Ik mag jammer genoeg niet gewoon bevallen... Door dat ik veel te weinig vruchtwater heb. Onder tussen nog steeds geen telefoon gehad ... Manlief had eigenlijk naar Dr88 gemoeten als het morgen niet gebeurd. Want ook in het weekend kunnen wij hier alles regelen en nog even alles schoonmaken. En mijn moeder belt mij al de hele tijd. En ik maar elke keer ophangen
Ah Det, kan me voorstellen hoe je je voelt...hopelijk krijg je gauw een antwoord. Maar een ding weten we zeker, ze zal snel geboren worden! Sterkte met je laatste loodjes
En eindelijk het verlossende telefoontje gehad!!!! Morgen is 90% kans dat ze gehaald word.. tenzij er iets tussen komt. Maar dan moet het wel heel raar lopen.. Nu alles snel regelen en dan eindelijk genieten met z'n 4tjes
hehe eindelijk heb je nu antwoord nu weet je dat ze morgen geboren word nu nog ff wat dingen regelen en dan op naar morgen
Yessss Det! Nog even en dan kan je je kleine meisje vasthouden. Nog maar even extra genieten dan van je laatste dagje zwanger zijn. Veel succes morgen!
Er heerst hier thuis weer een hele rust zoo fijn .. Dank je wel. En van het weekend en anders maandag ( dan ben ik weer thuis als het goed is ) zal ik alles melden
det heel veel succes morgen en geniet er lekker van en we zien heel graag je verhaal en foto`s tegemoet
Spannend het komt steeds dichter bij. Nog even en hopen dat het morgen gewoon door kan gaan. Snap dat je er nu wel eens klaar mee bent. Succes en sterkte morgen.
Wat super nieuws det. Hopelijk heb je morgen snel je meisje in je armen... Hoeft ze dan niet te blijven nu ze zo klein is???
Ze hoeft gelukkig niet te blijven. Ze is al aardig aan de maat voor onze begrippen . Dus gelijk lekker mogen genieten bij het kraambed. En als alles goed gaat maandag met z'n 2tjes lekker naar huis
Det, veel succes vandaag en geniet! Ben heel erg benieuwd naar jullie meisje Hier begint het meer en meer te kriebelen om een wondertje te krijgen, zie ineens overal baby's....erg he? Denk dat die implanon er binnenkort toch maar uitgaat hihi.