mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Zo, ik heb WEEKEND!!!!!!!!Wil ik ff met jullie delen haha.

Elisabeth, wat goed dat je mee doet bij MvM. Ik zou dat ook doen. Kan dan andere vrouwen helpen hun kinderwens in vervulling te laten gaan. Lijkt me erg speciaal. Hoe is het verder met je?

Wolfje, jij wachtend op je ei. Iritant he wachten. Nou maak er maar een gezellig weekend van:)

Ik ben ook aan t wachten...... uitgaande van mijn eisprong heb ik dinsdag mijn NOD. Heb er een goed gevoel bij bij deze ronde. Hier en daar wat symptoompjes maar dat hoeft niet perse bij een zwangerschap horen.
    Denk dat ik zondag ga testen met sensitest. Deze is erg gevoelig. Vind het fijn om te testen als manlief ook thuis is.....

Iemand nog Leuke plannen voor aankomend weekend?
    Ik niet heel bijzonder. Maar zaterdag avond bij vrienden gourmetten. Daar heb ik zin in.

Liefsxxx

2. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    oh wat spannend Djuuzie! zou echt fijn zijn als de test positief is, dan kun je het samen vieren met je man. Laat je het ons even weten hoe de test is gegaan?

met mij gaat het goed. Ben alleen 's avonds heel erg moe. En ik lust geen vlees meer. Vind het ook vreselijk om het klaar te maken. Maar dat geeft allemaal niet want zo weet ik dat ik zwanger ben;)

heel veel plezier zaterdagavond (en hopelijk zondag ook):D

liefs

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    #1983 francescak, 22 okt 2010
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
    hoi meiden!!

ook hier loopt alles goed!
    voel me stukken beter steeds!!

@elisabet ik heb het ook met eten bereiden! blegh heb er ook helemaal geen zin in!!
    ik plas ook voor moeders voor moeders!! nog een paar weken en dan kan ik alweer stoppen!! ben der dan ook wel weer klaar mee. maar vind dat dit het minste is wat je voor anderen kan doen, ik heb het bij sem ook gedaan!

@djuuzie spannend meid!! ik duim voor je !!

vandaag een rustig dagje met men kleine manneke! vanavond gaan we allebei even naar de kapper want dat haar van hem zie je met de minuut groeien!! niet normaal!!
    en ik moet zelf ook weer! heb enorm dik en zwaar haar dus dan gaat het al snel allemaal hangen!

morgenmiddag hebben we verjaardag en morgenavond ga ik met collega;s naar boode in bathmen. is swing night. dus lekker gek doen met zen allen!
    lijkt me gezellig! alleen jammer dat ik geen borrel kan drinken hihihi maar dat hebben we er voor over he!!

zondag is het mijn beurt om lekker uit te slapen! afgelopen zondag heeft roy tot 13.45 in zen nest gelegen!! bah dat vind ik echt veel te lang ( en hij achteraf ook want de nacht erop kon ie niet meer slapen hihihihi)

Fijn weekend allemaal!!!!

liefssss xxx

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@djuuzie, meid spannend zondag testen, heel veel succes!

@elisabet; hopelijk gaat dat snel over...

@fran s6 bij de kapper!

meiden fijn weekend allemaal! wij gaan morgen naar walibi fright nights!

zondag lekker wokken:)

liefs mij

5. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    djuuzie, ik wilde je vragen hoe de test is gegaan maar ik zie dat jouw cyclus op dag 1 staat. hoe gaat het met je?

6. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Lief dat je aan me denkt! Maar ben weer op dag 1 van de cyclus. Had vanmorgen (2 dagen voor NOD) willen testen maar werd ongesteld wakker. Had nog wel zo'n goede hoop deze ronde. Maar ik heb er goed de balen in........

7. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    terecht dat je daar flink van baalt. je mag daar best verdrietig over zijn. dikke knuffel meis

8. Zeepaardje

ah djuuzie nee, wat balen zeg, ook een knuffel van mij!!!

9. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    en ook van mij!!!!

dikke knufff

10. Zeepaardje

nou meiden inmiddels dag 22 en nog geen posi ovulatie test, ik baal best wel, had gehoop dat cyclus wel korter zou zijn nu, maar ja!

liefs

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Djuuzie, balen meid! Dikke knuffel!

Wolfje, ook mooi balen! Hopen dat je ei gauw komt. Pfffffff ik moet nog 1 week en 1 dag, dan duren de dagen best lang :D

12. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel voor de knuffels! Heb ik wel even nodig. Jullie zijn lieverds! Vandaag voel ik me wel weer ok. Gisteren echt een baaldag gehad. Maar heb besloten deze keer geen ovulatietestjes te gebruiken. We zien t wel deze ronde!

Balen wolfje, nog geen ei......

13. Zeepaardje

tja idd balen, ff geeft nu wel ei aan maar ovu testen niet...
    we wachten het maar af en testen door, duur grapje maarja!

14. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    Djuuzie, kan mij goed voorstellen dat je even geen ovutesten gebruikt. Ik ben er op een gegeven ook mee gestopt. Ik vond dat het heel veel stress gaf. Maar goed, ik deed daar naast ook tempen en zo kwam ik er achter dat ik mijn ei later kreeg dan ik dacht en bijna altijd rond dezelfde periode.

Wolfje, vreemd dat ff je ei nu aangeeft. kan best zijn dat ff dit later opschuift.

Nathalie, spannend hoor. Hoop voor je dat je niet lang hoeft te wachten op een kleintje in de buik.

15. Zeepaardje

elisabet; idd heb ik wel vaker... dus we zullen zien...
    misschien pakt ovu test hem niet om korte lh piek ik heb geen idee...

16. Zeepaardje

Nathalie;
    nog een week:D

17. Zeepaardje

ik ga er gewoon van uit dat me ei is geweest... ovu testen waren negatief maar ff geeft ei aan, dus daar ga ik maar even van uit... nod 4nov.

18. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    ja, gelijk heb je. Anders blijf je zolang testen met de ovutesten. nog een weekje wachten en dat weet je het. Zal voor je duimen.

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    6 dagen!!!!

Nouja komende dagen druk, vanavond paardrijden en taart vullen+bekleden en dan morgen afmaken en 's avonds verjaardag.
    En voor je het weet is het maandag en dan neem ik de laatste!

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wolfje ik ga duimen voor je!!

Deel Deze Pagina