welkom en klets gezellig met ons mee! Heb je al kinderen en/of wil je zwanger worden? thanks fijne dag vandaag en veel plezier met paardrijden fijne dag morgen! Jaaah ben zo benieuwd!!!
mijn kleine man loopt de hele middag naar de la en legt een speelgoed erin en neemt de chocoladevlokken of de stroop eruit en rent dan snel naar de ballenbak. grappig om te zien en ik heb gelijk mijn conditietraining gehad. wordt wel een beetje moe van het 'nee, mag niet', zeggen. maar gaat vanzelf wel over, hoop ik.
herkenbaar, nu ik borstvoeding geef dans sander op tafel en zit echt overal aan. gisteren was hij druk op de babykamer, ik dacht ach laat hem maar, ik zat hem in bed te voeden. Wat kan een kind doen op een babykamer toch? nou.... commode op, commode af, commode op en weer af... zuchttttttt
hahaha, en ik dacht dat ik druk was. Het kan nog erger! hoe bevalt het je tot zover, 2 jongetjes in huis? Nou ja, 3 jongetjes dan als ik je man mee tel.
nr 3 gedraag zich wel, de andere 2 werken al samen hihihi vind best pittig, vooral als de oudste moe is en niet naar bed wil en wel alle aandacht wil. En hij vind al snel dat jasper genoeg gedronken heeft of in de box of bed moet....dit is nog even de middenweg zoeken. het is zwaar maar wel heel bijzonder 2 gezonde mannen. Sander heeft een plankje achter de kinderwagen. helaas wil hij naar de opvang er niet op en ook toen we terug gingen van de speeltuin, hij gilt en wil dan alleen gedragen worden, nou met kinderwagen en een huilende peuter van 13 kilo pfffffffffffff was dus 2x gebroken, nu hebben we een dubbele kinderwagen gekocht Kees K2 Tweelingwagen Cyaan Rood Happy Baby - Kinderwagens Kado voor hem, haar en kinderen | Cadeau, Tip, Kado, Trendy cadeautips: design, exclusief, origineel! maar dan via mp. hij vond helemaal geweldig vanavond, ik hoop dat dit zo blijft. dan kunnen we weer boodschappen enz doen.
ja, het heeft even twee kanten, zwaar en toch heel mooi. Wat een goed idee om een dubbele kinderwagen te kopen. Geeft jou veel meer vrijheid. Ik hoop voor jou ook dat hij het geweldig blijft vinden. Mooie kinderwagen trouwens. Mijn kleine man is denk ik bijna net zo oud als Sander als de baby komt. Ik krijg nu al de zenuwen als ik denk aan de chaos waar we eventjes in gaan zitten. Maar ook wel heel bijzonder.
hij vind het geweldig, hij wil er elke keer in, nu hopen dat het zo blijft. Ik heb hem 2x moeten dragen, dat vond ik wel genoeg. op mp hebben we echt mooie gevonden. een rode, sander zijn lievelingskleur. Ik durfde huis niet meer uit met de kids, een gillend kind van 13 kilo en een baby en een hond vond ik echt teveel van het goede. Mijn vriendin mailde al, neem dat ding maar mee naar de beurs. Sander gaat dan naar mijn ouders, ik neem jasper wel mee ivm voeden. En kunnen we de andere kant volladen en onderop zit ook veel laadruimte hahahah. en hij is maar 5 cm breder dan de quinny. dit komt omdat de wielen er onder zitten en bij de quinny er naast. Ik laat je nog wel weten of hij het nog geweldig vind hahaha maar ik al vast wel. gr brenda
vorige keer moesten we terug lopen naar de auto en toen we klaar waren waren we alsnog weer totaal bepakt hahaha Maar je krijg ook veel gratis en ook een grote tas met spullen. (goed excuus)
ik ben nooit op de 9 maanden beurs geweest. ik ga al jaren naar de andere beurs, is bij ons dichter bij. en mijn vriendin werd zwanger en we zijn toen voor het eerst gegaan en we hebben afgesproken dat we zo lang blijven gaan totdat we geen kleine kinderen meer hebben. Nou ze is zwanger van nr 3. Dus volgend jaar voor het laatst gr brenda
brenda; mooie wagen heb je gekocht zeg! nou ik heb echt rugpijn nu niet normaal...helemaal onderin en het trekt naar boven toe met bewegen, stom lichaam ook! fijne dag allemaal!
Nou meiden ik ben onwijs blij!!!! Me ouders zijn volgende maand 30 jr getrouwd en nu trakteren ze ons op een week landal sonnenbergen met ons allen! Zo leuk!
@moeke: welkom hier!! mijn zoontje is van 3 september 2009 en ben nu zwanger van nummer 2 @wolfje: oh wat lekker!!! wij gaan in maart een weekje want dan zijn mijn schoonouders 30 jaar getrouwd!! dacht dat wij dan naar centerparcs gingen heijdebos ofzo! heb ik ook nu al zin in heerlijk!! @brenda: zal best ff wennen zijn ineens zo'n kleintje erbij! ik ben ook heel benieuwd hoe dat hier zou gaan! \ de tijd vliegt echt! ben alweer bijna 14 weken zwanger! sta er ook niet zo bij stil want ja ben zo druk met werk en sem enzo! vind ik wel prettig want toen bij sem zat ik elke dag wel weer op internet te zoeken enzo hihihi hoeft nu niet meer. ik doe ook mee aan de moeders voor moeders en nu heb ik de dvd het wonder van een nieuw leven gekregen. die heb ik eens bekeken en het is eigenlijk niet te geloven wat een processen al die cellen en sperma enz doormaken om een kindje te worden! echt heel interressant om te zien! zo knap dat wij mensen daar toe in staat zijn!! Dit weekend word vast heerlijk!! men man heeft ook lekker lang weekend! we hebben vanmorgen al gezwommen met zen 3tjes en straks gaan we naar de markt hier in twello. wil ook nog even naar de schoenenwinkel om te kijken voor schoenen voor sem. ik vind de schoenen van shoesme geweldig!! en aangezien sem nog steeds op zen tenen staat kan het denk ik geen kwaad iets meer geld uit te geven aan goede schoenen. heeft iemand trouwens een idee of ik daar wat aan kan doen? zijn rechtervoet zet hij wel eens plat maar links nooit heb het met 11 maanden aangegeven bij het cb en die zeiden toen dat het geen probleem was maar dat hij het met 14 maanden wel moest gaan doen. maar ondertussen dus nog mooi niet!! maak me er soms wel wat zorgen over! want heb wel het gevoel dat het hem belemmert in de stap van het loslopen! jee wat typ ik weer een lang verhaal hihihihi vanavond lekker the voice of holland kijken! en morgen moeten we nog ff naar de prenatal om een uitbreiding te kopen op het traphekje die niet past! verder gewoon rustig aan en genieten van het gezinnetje!! en jullie meiden? nog wat in de planning?