hoihoi Ik zou een afspraak maken met de huisarts voor de zekerheid voor zijn voetjes, die kan kijken of het verstandig is door te sturen of dat het nog even kan wachten. Schoenen koop ik altijd in een goede schoenwinkel, bij voorkeur wel in de uitverkoop. Ik vind 100 euro een hoop geld voor schoenen. Ik koop schoenen ook wel eens in het voren. in de zomer had sander open schoenen en toen zag ik leuke dichte schoenen staan tegen 70%, het zelfde merk alleen maatje groter. Ik dacht ooo die zijn leuk voor het najaar. Dan koop ik ze. Gelukkig heeft sander standaard maat voet, dus dat scheelt. En als ik verkeerd koop dan hoop ik dat jasper ze past of anders op mp. Alleen die schoentjes worden hem aan de kleine kant, van de week in de schoenwinkel geweest, het kon nog wel, maar houd niet over. Nu hopen dat de uitverkoop binnen een week of 2 begint hihihihi Maar ik draag zelf ook altijd goede schoenen en ik wil dat de kids dat ook doen. Mijn moeder zei altijd, goede stoel, bank bed en schoenen zijn belangrijk! En daar heeft ze naar mijn idee gelijk in. Voor mezelf en voor mijn man gaan we altijd in de uitverkoop kijken of er nog leuke schoenen staan voor het jaar erop. We vinden iets mooi of niet en we zijn niet zo van de mode op de voet volgen. (je draag toch ook kleren van het jaar ervoor). morgen gaan we hier in huis werken, kom mam ook en voorbereiden en boodschappen doen voor 2 kraamfeestjes. smorgens komen zondag fam en vrienden van mijn ouders en smiddags de carnavalsvereniging. hebben we die in een keer gehad. Iemand nog lekkere tips die makkelijk, lekker en simpel te maken zijn de dag ervoor? Dinsdag ga ik met mam naar stad, al wat bonnen inleveren en kleren kopen voor jasper. En donderdag ga ik met mijn vriendin naar de beurs. gr brenda gr brenda
schoenen: Ik koop ze nooit van te voren.... vind het zonde geld dan. en ik vind het super belangrijk dat schoenen goed zitten zowel lengte als breedte, sem heeft ook een hoge wreef dus vandaar... heb toevallig nu geox gekocht waren 90 euro, maar had 10euro korting dus dat scheelt weer... fran; ik zou denk ik ermee naar de ha gaan en die laten beoordelen!
ja als je kindje moeilijke voeten heeft is het anders. Die van mij heeft echt standaard voeten, ik laat de winkel er ook nog even na kijken. Daarbij pas ik vaak de schoen in de maat van sander en neem ik een grotere maat mee, het model veranderd niet van zijn voet. Hierdoor koop ik dus wel schoenen van 100 euro voor in de 30. Ik doe dit alleen als het bv als het zomer is en dan dichte schoenen voor het najaar om te overbruggen of als extra dicht schoentje voor de zomer als het slecht weer is. Ik koop niet voor een jaar in het voren of zo hoor! Moet zeggen dat we hier 2 goede schoenwinkels hebben waar ik graag naar toe gaat en echt goed geholpen wordt. brenda
Hallo! Had al veel eerder willen reageren maar t kwam dr niet van...... Zie dat jullie het hebben over schoentjes en op de tenen lopen. Mijn neefje heeft ook altijd op zijn tenen gelopen. De oorzaak hiervan zijn te korte achillenspees (of hoe schrijf je het????) Hij heeft nu al een aantal jaren spalkjes die hij 's nachts aan heeft. Nu loopt hij helemaal goed. Ook mijn jongeste neefje heeft het en gaat ook spalkjes krijgen (hij wordt in januari 4). Ikzelf hoef nog helemaal geen schoentjes te kopen maar wet wel dat ze bij de scapino van het merk dr. visser goede schoenen hebben. Ik heb er jaren gewerkt naast mijn studie en daarom mijn ervaring. Mijn neefje van 7 komt vanavond hier om 2 nachtjes te logeren! Heb er zin in......... Liefs, Djuuzie
djuuzie fijn weekend meid meid je neefje! dr visser schijnen goede schoenen te zijn ja, maar nooit in mijn smaak... ben echt geox fan allen fijn weekend!
ik heb nu schoentjes gekocht van het merk jochie. ging eigenlijk voor de shoesme maar de zool van jochie is nog iets flexibeler. dit is nu nog handig aangezien hij toch nog niet losloopt. het viel ons gelijk op dat hij door die schoentjes wel beter gaat staan!! hopelijk is dit de oplossing. ik kijk het even aan. ik heb 8 november afspraak bij het cb dan ga ik er weer over beginnen en kijken wat hun advies is. daarna ga ik dan eventueel naar de HA Aan de ene kant denk ik het komt allemaal vanzelf wel maar aan de andere kant maak ik me er ook wel weer zorgen om!
jochie heeft sander ook gehad, liep ook prima! tja beter een keer teveel als te weinig gevraagd toch bij een arts. Is iedergeval wel het motto van mijn huisarts, beter een keer teveel als te weinig geweest, vooral met kids.
nou ik snap er niks van... vanmiddag kramp in buik en ineens bloed in me onderbroek en ook verlies ik wat met plassen! Nu wordt het minder en is het rood slijm, bah had ik de vorige ronde ook al! Alleen later in de cyclus... wat dit nu dus weer is geen idee, ovu test is nega...
dag dames ben nieuw hier. Ik heb al eerder geprobeerd mee te praten maar dat lukte me niet altijd. ben ook mama uit gelderland van zoontje van 2,5 en een meisje van bijna 6 mnd. ga proberen wat meer mee te lezen/praten
Hoi meiden, Kom me hier even aansluiten,ben ook een gelderse en nieuw op het forum,gelderse nieuwe hahaha Ben helaas niet meer zo nieuw,ben al 37 jaar,2 kids van 8 en 7,en woon dus in gelderland,Dreumel om precies te zijn.Niet dat ik me al oud voel in tegendeel,maar helaas telt het voor de biologische klok wel hard mee gr.deborah
hai wolfje en deborah deborah: wow voor een 3e na al zolang uit de luiers! spannend hoor! ik ben benieuwd of het over een paar jaar bij mij ook nog gaat kriebelen. maar net bevallen haha dus voor osn is wel even goed zo
welkom...... Mijn beursdagje gaat niet door, mijn vriendin heeft last van hoge bloeddruk en moet rustig aan doen. (ze is zwanger van de 3e). Voor haar vreselijk, maar voor ons wel erg jammer aangezien eht een traditie is geworden afgelopen jaren. maar goed, haar gezondheid gaat voor. gr brenda
ja helaas wel dat het zo lang heeft moeten duren voordat we groen licht kregen voor een derde kindje,heb jaren door ongeval in de rolstoel gezeten en ben nu weer zo ver dat ik alles weer kan dus nog eventjes ons gezinnetje compleet proberen te krijgen Stoppen trouwens op de dag dat ik 38 word dat is hier het absolute maximum dus tijd begint te dringen helaas... Groetjes Deborah
Deborah; welkom en hopelijk ben je snel zwanger!!!s6 brenda; dan valt je dag lekker in het water zo zeg! Hoe gaat het met sander en jasper? Ik ben gisteren ongi geworden wel een korte cyclus dit keer
jammer brenda van je dagje! en dobrah, wauw wat goed zeg dat je nu bijna alles weer kan. hopelijk lukt het snel!
hoihoi Even helemaal trots, gisteren ging sander en mijn man douchen, toen stond sander een beetje met zijn beentjes bij elkaar.... en hij weet naar zijn piemeltje en zei kijk eens. Toen zei Ron, moetje plassen.... Sander zei Ja.... Ron zei toen wil je dan op de wc....toen zei hij ook Ja. Dus ron zet hem op de wc. En hij plast......... We hebben de hemel in geprezen en hij mocht de knip van pa plunderen. (hij vind geweldig centjes in zijn spaarpot te doen). We zijn benieuwd hoe het verder gaat, we hebben namelijk nooit iets nog van training gedaan. (mensen nog tips) Ja vind heeel jammer. Had oppas voor sander en tja vind altijd heerlijk uitstapje..... we doen dit eigelijk zolang we zwanger zijn en kleine kinderen hebben, dus dit is echt de eerste keer in een paar jaar dat we niet gaan. (afkicken) gr brenda
Brenda, wat ontzettend goed van jullie mannetje! Kan mij heel goed voorstellen dat jullie trots op hem zijn! Jammer van jullie beursdag. Kan je dan niet misschien met een andere vriendin gaan?
tja het is erg laatste dag en meeste werken op donderdag. En die wel zouden kunnen die hebben al kinderen die groot zijn en vinden dan deze beurs niet zo veel aan.