ja mam wil graag mee, maar die zou ook oppassen op sander. En dinsdag is het niet meer, maar dan zou sander naar de opvang kunnen. Sander is een peuter en kan zich niet zo lang vermaken.... pap is net aan een hernia geopereerd, dus kan niet op sander passen. vind wel onwijs jammer. denk dat ik anders een buurvrouw nog ga vragen, maar die werkt normaal ook op donderdag, zou denk ik ook te laat dag voor haar zijn. ach zei mijn man, hou je de knip in iedergeval dicht hahaha Vandaag even de prenatal leeggekocht hihihi moet toch wat he hahaha even kleertjes, kleine slaapzak voor jasper, maat 60cm. Hij schopt de dekens van zich af en dan huilen omdat hij het koud heeft..... tja is niet zo fijn als dit 2 a 3 keer per nacht gebeurd en dan nog 2x voeden en een peuter die rond 5 uur klaar wakker is. iK HEB EEN BEETJE SLAAPTEKORT PFFFFFFF
Brenda naar welke beurs ga je eigenlijk...? ofwou je gaan... Ik neem sem altijd overal mee naar toe...! dus zit wat dat betreft niet met opaspobleem... Neem je rust als je die pakken kunt meid!
ik wilde in utrecht naar de jonge gezinnenbeurs. jasper kan ik ook meenemen en daar voeden. Maar Sander is nu bijna 2 en die wil echt niet lang in de wagen blijven zitten.... die tijd is voorbij, helaas. Anders was ik met mam gegaan. En durf Sander niet de hele dag nog bij mijn vader te laten. Als de beurs ook nog op dinsdag was geweest, was dat wel een optie geweest. Vannacht redelijke nacht gehad, ik had voor jasper een slaapzak gekocht. Heerlijk, hij wordt niet meer wakker als de dekens van hem af zijn. Hij had alleen de hik na het drinken, dus werd hij driftig en wilde niet slapen en toen wilde hij weer drinken..... Dus naar anderhalf uur gingen we slapen en toen hoorde we, papa papa... ron zei ik kan niet meer ik moet over een uur al op (4 uur) Ik zei leg sander maar tussen ons in, ik weet het, hardstikke fout, maar we hadden gewoon beide onze rust nodig, hij heeft geslapen tot half 7, wouwwwwwwwwww wereldrecord, vooral als je bedenkt dat het eigelijk half 8 is. Ik denk dat mijn man stikjaloers is hahaha vooral omdat jasper nu nog slaap Dus ik zit lekker met mijn krantje aan de koffie (kreeg de krant gratis van het kruitvat). gr brenda
ja Brenda, heb je prenatal leeggekocht? leuk is dat he? dat deed ik ook in het begin. Nou ja, toen Tim eindelijk de gangbare maat aan kon hihi. Wat heerlijk dat jullie een aantal uren hebben geslapen. Maakt een wereld van verschil. En wat kan je genieten van een momentje rust he? Wolfje, sorry dat ik laat reageer. Jammer dat je weer ongi bent maar gelukkig dat je dit keer niet zo ontzettend lang hoefde te wachten. Dikke knuffel. Tim is gisteravond begonnen met overgeven. Hebben we nog nooit meegemaakt. Was zo zielig om te zien. We hebben hem voor het eerst een hele nacht bij ons gehouden omdat ik bang was dat hij ging spugen en er dan vervolgens in ging slapen. Ben blij dat we dit hebben gedaan want hij heeft wat afgespuugd. Ik heb vandaag heel wat was.
ooooo wat vervelend zeg, griep? tja dan kan je beter zelf ziek zijn he gevoelsmatig.... Ik heb natuurlijk nog kleertjes van sander, maar jasper is groot en had al gelijk maat 62 en Sander had in de zomer 68. Dus ja... heb geen winterkleding 68. Gelukkig had ik kadobonnen. Normaal koop ik altijd in de uitverkoop, maar ik zag een geweldig stelletje en kon ik niet laten hangen. leuke stoere blouse met spencer hihihi maar ook voor sander mutsen en sjaals en slaapzak (heerlijk voor bewegend kind maat 60cm) en om een speen in te doen een knuff.... jasper speen af en toe.... en hele fijne rompers van de prenatal, zijn heel zacht van stof... tja en toen waren we al dik 90 euro lichter... schrok wel even, ik koop altijd in de uitverkoop..... maar prenatal heeft nooit echt uitverkoop. Sander heeft trouwens iets nieuws ontdekt, tenen in de mond. Ik ben jaloers hahahah gr brenda
Brenda; sem wil ook niet lang in de wagen zitten hoor, maar ja hij heeft helaas niet altijd wat te willen Balen hoor dat jullie niet kunnen gaan! Elisabet; geeft niks hoor late reactie... we gaan er weer voor...! Hihih ik heb al kaarten voor febr gekocht huishoudbeurs me mam en ik gaan er om het jaar heen en nu kreeg ik aanbieding 2voor prijs van 1 scheelt toch weer... en dan is er ook de 9mnd beurs. stiekem hoop ik dat ik die dan ook nog even kan bezoeken! Maar zal wel niet... soms voelt zwanger worden heel ver weg.. liefs
2 halen 1 betalen, denk dat ik mam maar ga trakteren hihi waar is die actie hihi ik hoop dat je de beurs met reden mag bezoeken nou sander zet het op het gillen als een mager speenvarken en doe er van alles aan om eruit te komen........ moet ik zeggen dat de dubbele kinderwagen tot nu toe erg goed gaat, maar ligt jasper naast hem..... en vind hij blijkbaar nu nog erg bijzonder.
Hallo Deborah, welkom hier! Wolfje, ongi geworden lees ik. Balen meid! Dikke knuffel voor jou! Ik had ook graag naar de jonge gezinnen beurs gegaan. Maar moet zeggen dat als ik nu zwanger geweest was wel was gegaan. Maar nu er even geen puf voor heb. Vandaag hot-stone massage cursus gehad. Wat is dat lekker! Heerlijk om te ontvangen en ook heerlijk om te geven. Heb t gedaan in kapel-averzaat, naast de mac bij afslag tiel-west......... Jullie hebben lekker gekletst zie ik, weet alleen niet meer zo goed waar ik nog meer op wilde reageren.... Hier verder geen nieuws eigenlijk.......
@brenda; ik hoop dat je hem kunt openen, ik krijg namelijk mail dus vandaar die aanbieding, laat je me weten of het je is gelukt...? Kaartverkoop Wat fijn dat het goed gaat met de dubbele wagen! @Djuuzie; thank meid! Wat leuk een cursus hot stone massage, hmm heerlijk! Klusse meid!
jaaaaa gelukt! thanks! hotstonemassage, mmmmmm klinkt als geweldig.... zou nu blij zijn met elke massage!
he Wolfje, lief dat je het vraagt. Het gaat wat beter met Tim. Omdat hij vrijdag nog af en toe ging spugen zijn we naar de dokter gegaan. Bleek hij oorontsteking te hebben aan beide oren. Daardoor ging hij op een gegeven moment spugen. Hij heeft zetpillen gekregen tegen de misselijkheid en een drankje tegen de oorontsteking. Zelf heb ik een beetje van hem meegekregen en ben nu gelukkig een stuk beter. Kan nog niet alles eten maar daar heb ik al weken last van hoe is het met jullie dames, nog wat leuks in de planning voor dit weekend? zijn jullie al op zoek naar cadeautjes voor sinterklaas?
oh meid oorontsteking klinkt pijnlijk!!!! Beterschap! met sint 1 kadootje gekocht iets van mega blocks en 2 schoenkadootjes dus ben klaar nu shoppen voor kerst haha vind sint niks aan vandaar wij doen kerst
ooronsteking is vreselijk, heb ik ook gehad als kind zijnde. kadootjes voor de sint zijn hier al binnen, net zoals de verjaardag van sander. gr brenda
hahaha, wat zijn jullie snel! Mijn schoonzusje en ik zijn al wel druk door de speelgoedboeken aan het bladeren. over een paar weken gaan we lootjes trekken en dan geven we ook aan wat we graag voor de kinderen zouden willen. Kerst vinden wij ook leuk maar dan gaat het ons meer om gezellig samen zijn en heerlijk eten. Wat doen jullie zoal met kerst Wolfje? oorontsteking heeft Tim al een keer eerder gehad. Is inderdaad zielig. We hebben mazzel dat hij zijn drankje lekker. En dat het zo snel en zo goed aanslaat. Brenda, is Sander bijna jarig?
ja 12 december. Dus niet echt geweldige datum om jarig te zijn, maar is niet anders. Hij was uitgerekend op 7dec dus gelukkig geen sintkindje. Wij hebben hele jaar door leuke dingen gekocht voor sint, als ik iets leuks tegenkwam dan kocht ik het. Dan voel je het minder he, hahahah wel altijd in de actie. Voor zijn verjaardag heb ik 3 dozen duplo, een grote trein geven wij, mijn ouders de kleinere trein en mijn broer een doos met voertuigen. (wat 3 halen 2 betalen) Nadeel is dat iedereen de gratis doos wilde hahahaha. gr brenda
elisabet; wat me met kerst doen; kerstavond lekker met ons allen bij de boom zitten waar alle kadootjes onderliggen en om de beurt kadootje uitpakken! 1 kerstdg lekker uit eten met familie en gezellig samen zijn! 2dag lekker samen! brenda; leuk hoor!! voertuigen!
hahaha, slim van jullie Brenda! en wat een leuke cadeaus, dat moet ik even onthouden voor als Tim 2 wordt. voor Sander is het ook fijn dat hij niet op 5 december is geboren. is toch een beetje vreemd, ben je jarig krijgen alle kindjes cadeautjes. Wat gezellig wolfje! 2 heerlijke dagen met mensen waar je veel om geeft! Ik kan mij daar ook al zo op verheugen.
ja vind kerst echt super gezellig, persoonlijk heb ik echt niks met sint... haha maar ja vriendin belde net is zwanger