en voor mij is het nu echt zekr vmk -zit onder de puisten -ik heb voor ongi gestraald dat ik zwanger ben, voor ma zo duidelijk! -heftig bloedverlies -voor ongi vreselijke krampen - en nu nog -mega emotioneel, kan overal om janken
zwanger worden is niet altijd makkelijk, vooral als je zo graag wil. hou je sterk en ga er voor. dikke knuffffff brenda
meiden hoe is het met jullie? wij zijn weer lekker aan de klus maar nog geen tekenen van eitje ofzo, ach we klussen door!
Hoi meiden, Durf het bijna niet te zeggen maar ik ben(nog héél pril)zwanger,het is ongelofelijk dat je na al die maanden turen naar spierwitte testen je ineens kunt turen naar testen met 2 streepjes.We zijn heel erg blij maar ook nog erg onzeker over deze zwangerschap vanwege 3 dagen bloedverlies in de 3 dagen na NOD.12 November mochten we komen voor een echo,daar was een vruchtzakje op te zien maar nog geen vruchtje,dat kon ook niet,was nog erg vroeg.Wel zagen ze veel dik baarmoederslijm en dat zou een teken kunnen zijn dat de zwangerschap nog intact is,dat was het enige wat we die dag wilde horen!Garantie is het natuurlijk niet maar dat heeft iedereen de eerste 3 maanden.25 November mogen we weer komen voor een echo,we hopen dan meer te zien! Heel erg spannend!! Liefs Deborah
@wolfje: goed zo meid!! lekker doorklussen die ei die komt vanzelf!! @deborah: van harte gefeliciteerd meid!! tis nog spannend idd maar houd moed!! geniet ervan meid!! hier alles weer goed!! ben ontzettend ziek geweest en nu heeft manlief het te pakken! heerst geloof ik enorm de buikgriep! alweer 16 weken zwanger! gaat super snel! deze week ben ik verplcht vrij want op het kdv waar ik werk heerst de 5de ziekte en die is gevaarlijk voor mensen onder de 20 weken zwanger. dat risico wil ik dus niet lopen! heb vandaag bloedgeprikt om te kijken of ik antistoffen in mijn lichaam heb zo ja mag ik gelijk weer aan het werk zo niet dn moet ik 3 weken thuisblijven! ben benieuwd!!
hai hai wolfje: jeetje das verrot. sterkte meis deborah: jey gefeliciteerd! even afwachten natuurlijk, spannend hoor hiero: lekker vanavond mijn blousje voor daan bijna afgemaakt. ben bezig met naaicursus en eindelijk blousje af. ben super trots.
Deborah; van harte gefeliciteerd meid!!! Ik hoop dat het goed gaat, ondanks het bloedverlies, kan begrijpen dat het je onzeker maakt! S6 en probeer ervan te genieten! Fran; Wat vervelend dat je ziek geweest bent en nu manlief, beterschap! idd verplicht vrij, maar gezondheid voor jou en de kleine gaat voor! Wil je weten (of weet je al) wat het geslacht is? Lvdb; wat leuk dat je op naaicursus zit en super dat het blousje af is!
@wolfje: ja willen het wel weten maar wachten tot bij de 20 weken echo! die zal ergens in december zijn!! dus nog ff geduld!! hihihi
Meiden Ik meld me hier ook even. Helaas kan ik niet volgens de natuurlijke manier zwanger raken, maar mijn inseminatie staat gepland in april 2011. Mama 2be uit Velp (gld) Ik ben 24 jaar oud en woon samen met hubbie in een mooi app vlak bij het bos. Onze kinderwens bestaat alweer 1jaar en 2 maanden.. (zucht) Ik ben bezig om nagelstyliste te worden en werk parttime ernaast om een vast salaris te hebben. btw ik zoek nog meiden uit de omgeving die een keer gelnagels willen hebben ( vraag alleen omkosten vergoeding) ik moet namelijk gaan trainen op snelheid als het je wat lijkt, pb me maar
fran; spannend en leuk!!! wendyenrichard; welkom en ik hoop dat het snel april is zodat je kunt beginnen met de inseniminatie!!! en nog beter; dan snel een posi test meid! s6 liefs
Rijnstate; ben ik pas heel veel geweest helaas, me oma heeft darmkanker, maar is gelukkig genezen, alleen nog eens in kwartaal voor controle... Meid wat leuk (en triest) dat je tante bent van 4 (b)engels!
Hey hallo allemaal! I am back! Erg druk geweest (en nog steeds) met mijn werk. Afgelopen weekend wel een weekendje naar centerparcs geweest met schoonouders en een oom van mijn man. Heb er van genoten.......... Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan, helaas witter dan wit. T is nog wel vroeg maar heb ik gedaan omdat ik vandaag de griepprik heb gehaald. Als ik een positieve test had had ik m niet gehaald. Nog 2 dagen tot NOD.....maar laat de rode duiveltjes maar komen! @Wolfje, klusserdeklus! Leg maar een mooi leger aan! Kunnen ze aanvallen als je ei springt! @Deborah, gefeliciteerd meid! Geniet er van! @Fran, 16 weken alweer! Wow dat gaat super snel! Nu een weekje verplicht thuis, is ook niet verkeerd....... @Wendyenrichard, gezellig dat je hier komt kletsen! Balen dat je op de natuurlijke manier niet zwanger kan raken. Hopen dat de mediche wereld je er bij kunnen helpen. Op naar april 2011! Hoe is het verder hier met de gelderse mama's (to be)?
djuuzie; fijn weer even wat van je te lezen! Wat balen van je nega test meid, dikke knuf en laat nu dan maar gauw de volgende ronde beginnen!!! Lekker hoor cp!!! ik eind vd maand landal duitsland ook zo zin in!!! Nou wij gaan straks denk ik weer klussen... totaal nog geen idee dat me ei komt, maar toch! Liefs
hallo dames, ik ben er ook weer. mijn kleine man was ziek, oorontsteking en overgeven. Daarna was ik ziek, gevolgd door mijn moeder en als afsluiter mijn man. Heel gezellig allemaal dus @Djuuzie: wat leuk, een weekendje weg! jammer dat je testje spierwit was. de griepprik, ik merk in mijn omgeving dat als ze er eentje halen toch vaak kort erna eventjes ziek zijn. Heb jij dat ook wel eens? Wendyenrichard: spannend hoor zo'n inseminatie. Is er een reden voor waarom het pas of al in april plaatsvindt? Ik hoop, net zoals de andere meiden, dat jullie dan snel zwanger zijn. LvdB: wat leuk een blouse maken? wat voor kleur is het? Fran: wat gaat de tijd snel he? nog 4 weekjes en dan weet je of het een meisje of jongetje is. Heb je er zelf al een gevoel bij? Deborah: gefeliciteerd meis! Wat fijn dat je zo snel een echo kon krijgen. ik denk dat je de hele zwangerschap wel af blijft vragen of het goed gaat met je kindje. Mama instincten zeg ik maar. De volgende echo is al snel en dan zie je je kleintje vast koppeltje duiken of naar je zwaaien! Hier gaat het nu goed. druk op het werk en thuis. Ben nog veel moe maar de misselijkheid is voor een groot gedeelte weg. ik heb trek in de gekste dingen. Chips met chocola, kaas met jam, pindakaas met jam. Je raad het al, zout met zoet tegelijk graag.