hahaha Wolfje, het kan geen kwaad en als je er ondertussen ook nog lol aan kunt beleven, dan is het helemaal mooi meegenomen hihi.
djuuzie; whahaha ja nou idd elisabet; fijn dat je je nu beter voelt, hoever ben je nu? Is je zoontje nu weer helemaal opgeknapt?
Ja dat is de reden dat we pas in april kunnen beginnen helaas Ben idd tante van 2 bengels en 2 engeltjes. Helaas is mijn nichtje vere na 8 mnd zwangerschap overleden ( bloedprop in navelstreng) dus na een emotionele begravenis kwam de geboorte van Milan als een lichtpuntje.. Je vergeet met dit soort dingen je eigen problemen even.. en nu gaat de tijd ineens een stuk sneller! nog maar 5 maanden... @wolfje wat naar zeg darmkanker, had mijn oma ook, die heeft na een amputatie van de darm een stoma gekregen en is er heel oud mee geworden. Ik ken rijsntate helaas ook erg geod, 2 jr trg man die er een maand in gelegen heeft, daarna kreeg hij neusoperatie, daarna ik PCOS en 1 x per mand naar gyn, daarna semenonderzoek negatief, 3 gesprekken verder, 22nov naar uroloog met hubbie, evt ernstige ziektes uitsluiten en dan in febr trg voor de prikinstructie, ik moet hormonen spuiten voor een ovaluatie. Dan krijg ik om de zoveel dagen een voortgangsecho, krijg ik daarna een injectie om mijn ei te laten springen en dan in april de inseminatie. Dus al met al, de parkeerwacht is blij met me daar!
he Wolfje, 29 november hebben we de echo en dan weten we het zeker maar ik denk nu 10 weken. Mijn kleine man is beter. Hij zit wel af en toe aan zijn oortjes. We weten alleen niet zeker of het door de ooronsteking komt of omdat hij moe is. Nog even goed in de gaten houden. Nu slaapt hij iets slechter omdat zijn tandjes er door komen. Arme jongen.
wat zal dat een verdrietige tijd zijn geweest voor jullie allemaal. Wat zullen jullie tijdens de zwangerschap van Milan gemengde gevoelens hebben gehad. Best traject waar jullie in zitten. Heel veel succes en ik hoop dat jullie beloond worden met 1 of wellicht 2, 3 of meer kindjes. (oei, draaf ik nu door? hihi)
hahahah ja, eerst maar beginnen met 1 he In t ziekenhuis streven ze ook naar 1 kindje, bij overstimulatie wordt ik stilgezet en moet ik ongesteld worden... dan krijg ik een nieuwe ronde. Het is idd heel zwaar geweest, heb gelukkig van mij af kunnen schrijven op dit forum.. ( behoorlijk verslaafd aan ook )
Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, maar ik heb het erg druk. Een slaapgebrek, sander is soms halve nachten wakker en kom niet meer in slaap (IEMAND TIPS?) en natuurlijk druk met de baby. Mijn tante heeft de strijd verloren van kanker en mijn vader wil graag een stuk voorlezen en stuk in de krant zetten enz. Maar roept tegen iedereen, dat doet mijn dochter wel. Ik ben al hardstikke druk, maar ik wil dit niet weigeren, dus doe ik dat ook nog. Gelukkig is Sander vannacht bij mijn oduers gebleven want ik moet met jasper naar het ziekenhuis. Zijn fontonel is te klein. hoop dat dit goed afloopt. even snel reactie voor wendyenrichard, wij zijn ook in arnhem geweest om zwanger te worden, echt goed team en we hebben dankzij hun 2 prachtige zonen! realistische eerlijk team. groeten, Brenda
Hey dames in n ander topic las ik dat dit topic bestaat!! Jullie hebben al aardig wat gekletst! Kan ik er nog bij? Ik woon ook in Gelderland we hebben n zoontje van 11maanden (morgen precies). En gaan deze maand voor n brusje! Op dit moment staat de seks op n laag pitje (druk gehad, veel stress), dus daar moeten we wel iets aan gaan doen willen we kans maken ik ga strax via de pc even een stukje terug lezen, zit nu met m'n telefoon. Liefs lottie
hoi lottie! welkom hier!! gaat een beetje met vlagen! soms zijn we er heel veel en soms is het ff stil hier hihihi leuk dat jullie voor een brusje gaan! Hier was sem ook 11 maanden toen ik zwanger werd van brusje! @elisabet: fijn dat je je weer beter voelt meid! hier gaat het ook aardig goed! heb lichamelijk helemaal geen klachten (op af en toe een misselijkheidje na) dus hoop dat ik net zo makkelijk door deze zwangerschap mag fietsen als de zwangerschap van sem! Ik heb eigenijk zelf geen idee wat het zou worden! maar aangezien sem een jongen is zou ik ook wel graag een meid willen! nog ff geduld idd en dan zullen we het weten! @brenda: gecondoleerd meid! wat vreselijk! denk je wel een beetje aan jezelf? jeetje wat een drukte allemaal! sterkte in het ziekenhuis! ben benieuwd wat er uit komt! @djuuzie: leuk je ook weer te lezen! balen van die test! maar het kan nog he! niet zo snel opgeven! *straalt een positieve boost uit naar djuuzie* @wolfje : niet gescchoten is altijd mis zeiden wij hier altijd! hihihihi dus lekker van elkaar genieten meid! dan liggen er heel wat jongens op de loer als de dame besluit te springen!! @wendyenrichard: jeetje ja zal een hele moeilijke periode voor jullie zijn ! ik hoop natuurlijk ook dat april 2011 jullie maand is!! en maar gauw zwanger zijn!! Sem is niet helemaal lekker merk ik. ik hoorde hem vanmorgen om half 6 al een beetje pruttelen. en hij wil alleen maar op schoot. eten doet ie gelukkig wel goed! dus hij zit al ( heeel schandalig) de hele ochtend tv te kijken! *bloos* nou ga em ff een mandarijntje geven en dan naar bed doen! tot later meiden!
elisabet; 10wkjes alweer, jeej gaat ook snel ook he! wendyenrichard; ik hoop echt dat jullie snel zwanger zijn en een gezond kindje mogen krijgen!!!! brenda; sterkte met jasper in het ziekenhuis, laat je ons weten hoe het afloopt? lottie welkom hier fran; zielig he? mijn sem is ook ziekjes beterchap!
fransescak Wat leuk! Laten we hopen dat ik ook zwanger raak als onze kleine man nog 11mnd is Wolfje Heeeey, zitten we nu in 3 dezelfde topics? haha
Brenda, gecondoleerd. Wat verdrietig is het toch om iemand te verliezen en al helemaal zo. Sterkte meis. Sorry, geen slaaptips. Mijn kleine man is ook vaak 's nachts wakker maar dat kunnen we vaak herleiden tot een ooronsteking, tandjes, drukke dag of wat anders. Mijn collega's zweren bij de 5 minuten regel, is dat misschien een idee? Wolfje, ja het gaat snel. Ik vind sowieso dat de tijd snel gaat. Zal wel blij zijn als we de echo krijgen, bewijs dat ik ook echt zwanger ben. Ondanks dat ik dikker wordt en genoeg symptomen heb vind ik het toch spannend. Fran, hoe is het met Sem? ik ben gisteravond naar intratuin ladies night geweest. Was leuk! heel druk maar er hing een leuke sfeer en toppunt van de avond was dat ik een hele mooie plantenbak met kerststerren gratis heb gekregen. Hij had het mooi in kerstsfeer opgemaakt. Helemaal blij!
Lottie; nee daar zit ik niet bij, kom uit 1985 elisabet; ja kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de echo, dat heeft je toch mee zekerheid! Wat leuk lady's night bij intratuin, gezellig!
Brenda; jeej kanker is ook een verschrikkelijke ziekte, stermte meid en ook van mij gecondoleerd! knuffel
Lottie; probeer nu iets meer afstand te nemen van ZP dus ga me nu nergens meer bij aanmelden... beetje proberen te ontspannen en het van me afzetten allemaal, ik maak me momenteel gewoon veel te druk en bang dat ik niet meer zwanger zal worden...de tijd zal het ons leren...
Wolfje Hoe komt het dat je je er zo druk om maakt? Je zit in ronde 8 toch? Dat is toch heel netjes?? Of heb ik iets gemist? Hopelijk ben je snel zwanger iig
Lottie; idd ronde 8, maar die cyclussen ik wordt er niet goed van! thanks, maar hopelijk komt het voor ons allen snel goed