nou ze melden zich niet altijd, onze zoon was een stille hongeraar! die zijn erg gevaarlijk! hij dronk slecht en wij hadden dus niks in de gaten. Wij zette echt de wekker........en wat ik bij de kraamzorg begreep dat het juist bij kleine kindjes, maar ook bij grote kinderen gevaarlijk is. Want Jasper was een groot kind, dus ik zei go mag hij meer tijd er bij hebben snachts ivm zijn gewicht. Maar dat mocht juist niet. Fijn dat het wel is goed gegaan. gr brenda
Brenda ja heb je gelijk in! Onze gaf t ook niet goed zelf aan!! Dat komt niet heel vaak voor maar zeker niet nooit!! Is echt heel gevaarlijk. Ze zeggen niet voor niks dat je ze moet wekken. En zo'n heel kleintje kan je nog niet goed genoeg kennen om te weten dat ze zich echt wel melden bij honger. Best eng!
Dit is sem dus: Vanmorgen liepen we in de Intratuin en bij die planten enzo staan van die palen met waterspuiten... trekt hij snel aan een hendel dus er spuit me een berg water uit keihard, alles en iedereen zeiknat, de vloer, vreemde mensen, sem niet normaal haha! Echt wij hebben zo'n kind dat overal echt overal aan zit er nergens naar luistert haha
hahahahha de gekke dingen van Sander deze week. 1 ik was met jasper bezig en sander zag ik niet, kijk ik achterom omdat ik dacht daar iets te horen, sander lag in jasper zijn bed en trok net de deken over hem heen en had de speen in de mond hahaha 2 sander gooit de was in de mand, ik gooi het op de grond en hij breng het weg. Ik doe bewust elk artikel apart, dan is hij even bezig. Ik zag dan altijd doe maar in de wasmand. Nu zei ik (achteraf_) doe maar brengen naar de badkamer. Nu lacht de hydrofielluier in de wc hahaha 3, mam heeft onder een prothese, die deed ze uit en sanders ogen vielen bijna uit de oogkasten. mam wil voor niemand weten dat ze neptanden heeft. Nou dat lukt met sander niet meer. hij vertel tegen iedereen dat oma zo (de beweging) de tanden eruit kan halen hahahaha hier is ze dus niet zo blij mee. en fietsen kan sander niet zeggen, dat is tiet. Dus vertelde hij een wildvreemdde vrouw dat opa op de tiet is hahaha
brenda ja geweldig he hahaha mijn ma heeft boven prothese en die deed ze ook uit, en sem zat met grote ogen te kijken haha en nu wil hij dus ook mijn tanden uit me mond trekken haha
he dames, alles goed? ik ben op zoek naar een skipakje of skibroekje voor mijn kleine man. Maar wil er niet veel geld voor uitgeven omdat het maar 1 seizoen mee gaat. Hebben jullie nog ergens in een winkel een leuk skipakje gezien, maat 80?
Elisabeth Ja, toevallig van het weekend nog gezien. Niet gekocht, want twijfelde of dat wel echt handig is!? Was bij de V&D in Veenendaal als ik me niet vergis. Zie dat je mannetje 1 jaar en 4 maanden is, is 80 dan niet een beetje te klein? Er moeten ooknog kleren onder en zo'n pak is best dik. Zou zonde zijn als ie niet past!
hoi Lottie, mijn kleine man is klein van stuk en niet zo heel dik. hij heeft nu maat 74 en verzuipt in de meeste merken maat 80 en sommige merken maat 74. Zelfs zijn winterjas is een maat 74 en dan moet je de mouwen omslaan. ik heb net een skipakje bij intersport gezien maar ik zal het hem toch even moet passen want het zag er erg groot uit. Maar bedankt voor het meedenken ik zal eens gaan kijken bij V&D en H&M
uitspraken: erg leuk is dat het die kleintjes met hun uitspraken. Daan zei laatst ook "echt hema!" En ook laatst "wat een zooitje is het hier". hihi van wie heeft ie dat. en zo praat hij alles na "pardon!" "zucht" "dank u, dank u" "hai meisje, niet huilen, ben bij je ". hihi ik ga slapen anders wordt het weer laat
meiden ik neem alvast afscheid van jullie Ben er volgende week weer bij! Morgen lekker een week naar landal sonnenberg in duitsland, dan 5 december uit eten met de hele familie Tot later weer, knuffel
he meiden, alles goed? het sneeuwt mooi buiten he? ik ben blij dat mijn kleine man een skipakje heeft gekregen van zijn oma. Dan kan hij heerlijk in de sneeuw lopen, vallen zonder hij zijn kleertjes nat krijgt. nu nog snowboots vinden, zijn in mijn woonplaats niet meer te vinden. Ik heb vanochtend echo gehad, een lekker slapend kindje zagen we in mijn buik. Ik ben ook verder dan we dachten, 11 juni uitgerekend. heerlijk om de kleine te zien maar kan het nog niet helemaal goed bevatten. ach, genoeg tijd om er aan te wennen hihi.