@elisabet ; weet niet of jullie een aldi in de buurt hebben maar daar zijn de snowboots woensdag in de aanbieding voor 9.95 moet je wel snel bij zijn anders is het weer weg wat fijn dat de echo goed was~!! gek weer he!! ik moet morgen weer naar de vk. ben wel weer toe aan een beetje bevestiging want maak me bij deze veel meer zorgen over gezondheid enz. gister hier met de hele fam sinterklaas gevierd. sem is ontzettend verwend! heeft ook een te gekke slee gekregen en nu hopen dat het pak wat dikker word en we naar buiten kunnen!! heb nog geen skipak dus moet ook maar eens gaan kijken want ze voorspellen nog al een strenge winter geloof ik! hoe is het verder met jullie? brenda een beetje bijgekomen na het overlijden van je tante en het feit dat jij alles moest regelen?? met de andere dames ook alles goed?
hai hai hier alles ok. kleine daan al een dag luiervrij. hij is nu bij opa en oma en vlg mij gaat het daar ook ok! joehoe hier ook sneeuw! joepie. skipakje, wat een goed idee! ga meteen even kijken. fran: spanned bij de vk. succes meis!
ja, we hebben een welkoop. was ik zaterdag geweest maar de laarzen beginnen daar met maat 21. ik ga het wel onthouden voor volgend jaar. hoe is het Brenda, slapen de kindjes wat meer 's nachts?
ik zag niet dat er daarna nog een pagina vol was geschreven haha. Fran, ja ik had het gezien maar de maat begint vanaf 21. Zijn wel leuke boots! het was inderdaad gek om de baby te zien. ik moet eerlijk bekennen dat ik minder bezorgd ben tijdens deze zwangerschap dan de eerste. Het is zo'n drukke tijd met Tim en op het werk dat de tijd vliegt. En ik voel me zo ontzettend zwanger en mijn buik groeit zo mooi dat ik geen reden voel tot ongerustheid. Ben overigens 7 kilo afgevallen. zag dat niet aankomen maar het is wel logisch, ik lust bijna geen vlees en kan niet zoveel avondeten meer op als eerst. daarbij moet ik alles op mijn bordje delen met Tim succes en veel plezier bij de vk morgen! LvdB: wat fijn dat Daan al een dag luiervrij is! hoe trots kun je dan zijn he op zijn klein ventje
fijn hoor luiervrije dagen! toppie! helaas sander komt 2x per nacht gemiddeld, jasper gelukkig 1x per nacht, soms 2x. we zijn nu bij een osteopaat, we hopen dat die kan helpen met sander. gelukkig past mijn moeder 1x per week een nacht op. maar het is wel slopend.
hoi dames , mag ik me hierbij aansluiten , mijn naam is manuela 25 jaar uit nijmegen , mama van 2 kids justin van 5 en djemy van 9 weken , als er vragen zijn stel ze gerust , groetjes!
welkom manuela!! hier vanochtend bij de vk geweest! alles was zover goed! bloeddruk goed 6 ons aangekomen en hartje gehoord!! 15 december hebben we de 20 weken echo!! ben benieuwd!!!
hoi Manuela! leuk 2 kinderen, ik lees dat de jongste 9 weken is. heb je al een beetje een ritme kunnen vinden thuis? Fran, wat fijn dat alles goed is met de kleine en met jou. 15 december schiet al op. wil je weten of het een jongen of meisje is?
@elisabet: ja wij willen het wel weten! hecht er niet zoveel waarde aan het geheim te houden! voor onszelf ook makkelijker aangezien we het heeeel moeilijk vinden een naam te kiezen en dan hoeven we ons nog maar met 1 soort bezig te houden hihihi
hihihi nou ja dat zien we dan wel weer! met 26 weken gaan we ook nog een 3d echo doen dus die kan ook nog eens naar het geslacht kijken!
hoihoi nou 2 balletjes en een slurfje herken je gelijk! Ik zag bij de 20 weken echo gelijk dat het weer een jongentje was, was echt niet te missen! tja herkenbaar, we zaten ook met de naam, meisjesnaam hadden we gelijk, jongens naam was bij sander al moeilijk en bij jasper nog moeilijker. We kwamen er samen niet uit! We waren bijde fotograaf voor de reportage bespreken en ze ontwerp ook kaartjes. Ik zag de naam Jasper staan en ik zei tegen ron. Zullen we hem anders maar Jasper noemen..... Ron zei ja is goed! Die fotograaf keek ons aan en had zoiets van huuuuu..... Vind namen zoooooooo moeilijk en als je partner jou geweldige naam niet mooi vind en andersom is het een ramp! En ze moeten er lang mee doen he! gr brenda
welkom manuela! fran: wat fijn!!! namen: moeiloijk he. wij vonden jongensnamen juist makkelijk en meisjes namen niet vanochtend pyama ochtend. geen zin om aan te kleden
hahaha, Brenda je hebt helemaal gelijk! mijn schoonzusje zegt dat ze het af en toe fout kunnen hebben. Maar idd als het een jongetje is dan is dat altijd wel duidelijk te zien. Wat een leuke manier van een naam vinden, gewoon de naam van de fotograaf! Bij mijn kleine man kon ik geen enkele naam verzinnen. Mijn man kwam op een gegeven moment bijna elke dag met een jongensnaam. En dan zei ik ja, nee, misschien. We bleven op een gegeven op 2 namen hangen en toen hij werd geboren was het duidelijk een Tim
elisabet; ja was echt super lekker genoten haha gister eind van de middag thuis daarna naar ha post heb oorontsteking sinds gister ook roze verlies dus ronde 9 is in aantocht
he Wolfje, balen dat je oorontsteking hebt. Hopelijk gaat het snel over! En jammer dat het roze is begonnen. Ik hoop voor je dat ronde 9 geluk brengt. Dikke knuffel! hoe gaat het met de rest van de meiden? allemaal een leuke sinterklaas gevierd? bij ons was het heel gezellig! mijn kleine man en onze kleine vraagtekentje zijn goed verwend! mijn schoonzusje heeft daarna heerlijk gekookt en we hebben gezellig bijgekletst. vandaag lekker vrij. Tim en ik gaan vandaag met de trein naar een vriendin. Eerste keer met de trein voor hem dus ik ben benieuwd wat hij ervan vindt.
wij hadden leuke sinterklaas. pap en ik hadden 2 pieten laten komen, hiihih was ergggg leuk! de rest wist niet wat ze zagen hahaha... we zijn allemaal goed verwend, ik heb fijne laarsen gekregen, combi laars en snowboots, heerlijk!! gr brenda