welkom nieuwe dames gezellig dat jullie ook komen kletsen en aapje je kan maar 1 banner plaatsen, had ik ook al eens geprobeerd maar 2 kan niet helaas ik ga ff mijn kleine man op bed leggen nog ff opruimen en dan wie is de mol kijken moet morgen werken dus denk dat ik er pas morgen avond weer ben
hey prinsesje , waar uit nijmegen kom je ? ik vind het ook altijd wel leuk mensen uit nijmegen hahah xies
petra , werkze morgen en fijne avond nog ! volgens mij heeft mijn boefje flink last van de 13 maanden sprong pfff hij gaat met verschonen totaal over de rooie wil niet op zijn rug liggen !
ho even krijgen we met 13 maanden weer een sprong neeeeeee!! hij is net 4 weken af van de 11 maanden en dan zouden we de 13 maanden krijgen. ik word gek! wat moet hij nog meer leren dan?
Sprongetjes, heerlijk haha. Weet niet wat mijn dochter heeft maar die zeurt ook al een paar dagen. Een zeurderige huil die ik nog niet heb gehoord en als ik al wegloopt gaat ze huilen. Ik denk misschien tandjes maar ik zie niks! Of toch een sprong..
Ja de twee onderste tanden heeft ze al. Boven nog niks. Maar het lijkt wel of er onder nog een komt. Weet niet of dat kan??
was ook wel erg leuk hoor.maar al snel waren er ook 2 boven en de andere 2 kwamen ook snel nu is het al een mooi poosje stil @romaira. hoeveel tanden heeft die bijtgraage van jou dan?
amfy, rayn heeft 8 tanden nu en volgens mij is hij ook met een kies bezig steeds rode wangetjes en regelmatig kauwen achterin . ja met 13 maanden is er ook een sprong dus dat kan 2 weken daarvoor al die ellende beginnen (voor ons nu dus ongeveer ) meneer lijkt weer verlatingsangst te hebben , is weer bang voor vreemde , begint te krijsen als ik weg loop , word s nachts weer regelmatig wakker , en wil dus niet dat ik hem verschoon. rianne , kan goed een sprong zijn lijkt er wel op in ieder geval maar ja tanden zou ook net zo goed kunnen natuurlijk ! over de volgorde van doorkomen zijn geen regels , rayn had bovenin ook eerst de hoektanden en toen de rest pas hahaha
Hoi hoi, Hier ook een moeder uit Culemborg! Ik lees graag lekker mee. Ik ben getrouwd en we hebben een zoon van 13 maanden. Groetjes
sorry dat kan hier niet ! hier MOET je mee praten nee hoor geintje , welkom ! mijn zoontje is bijna 13 maanden , jij bent dus ook een januari mama