mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nou echt wel... ik heb aantal jr terug nog geprobeerd te bemiddelen... maar me oom en tante wouden niet... nou dan niet hoor... vooral voor me oma vind ik het vreselijk haar eigen kinderen die haar dood wensen... dit krijgen we vaak via via te horen... bah

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ja STAD. gisteren al geweest, tassen vol kleren voor mezelf, voor bijna niks..... mega uitverkoop.
    ook keileuke winterjas voor sander voor volgend jaar en morgen ga ik weer.
    smorgens eerst met wat buren naar chimpie chimp en daarna shoppen met een andere vriendin.
    Ik ga als er 70% is shoppen voor sander en jasper voor volgend jaar..... heerlijk....
    geniet er zo van.... doe ik volgend jaar de kist open en wordt ik echt helemaal blij hihihiih dan denk ik ooooo wat leuk oooo wat leuk...stoerrrrrrr hihihihi
    geniet ik zo van als ik merkspul voor paar euro kan vinden die ik ook nog tegek vind.
    heb 4 weken geleden bij de 40% al dingen gekocht, als het 70% is bij mijn winkels dan ga ik nog een keer. hiihh bij 40% koop ik wat ik heeeeeeeeeeeel leuk vind en bij 70% wat ik leuk vind hahaha
    gr brenda

3. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    hahaha Brenda, wat ontzettend fijn om te horen dat jij er ook zo van kan genieten! wat zijn jouw winkels? en euhm chimpie chimp, wat voor soort kleren verkopen ze daar? hier in zutphen hebben ze mom2b/kids. op een gegeven moment hebben ze 3 voor 1, dat soort aanbiedingen. verder is hier nog geen 70% in de stad maar dat zal wel niet zolang meer duren. ik heb in ieder geval wat geld apart gezet voor als het zover is hihi. en ik heb laatst een luiertas bij lief gekocht, nog veel geld maar wat een heerlijke tas!

4. brenda1976

chimpie champ is geen winkel, is een indoorspeeltuin, gaan we met de buurt naar toe..... voordeel van een nieuwbouwwijk, veel kindjes van de zelfde leeftijd.
    smiddags ga ik in veenendaal winkelen.

ik heb een aantal winkeltjes hier in de buurt waar ik graag naar toe ga, die sturen mail van de korting. Krijg ik een mail van 70% voor mij of de kids zijn winkels, stap ik de auto in hihihiih
    ik heb ook geld apart gezet. Ik geniet er echt van.
    zo heb ik van 5 en co, dat merk is er mee gestopt, keigave spijkerbroeken voor prikkie gescoord, die past nu, geniet ik echt van! en voordeel is, als hij het kapot valt dan is het te overzien. Ik vind broek van 40 euro te duur voor de kids.......
    In iedergeval voor die van mij hahahaha.... maar ik blijf merkspul mooier vinden. Dus doe ik het zo, zo ben ik goedkoper uit dan geen merkspul en grappige is dat ik op mp nog wel eens wat verkoop en dan voor meer verkoop als ik er voor betaald hebt.
    nu hou ik alles weer voor jasper apart.

Ik ga binnenkort weer op mp alle kleren van jasper verkopen. hij is vandaag 12 weken en zit al in 68. Dus ik heb een kist kleding al over, kleding die hij niet eens heeft aangehad.....
    zonde he!
    maar hij was bij de geboorte 55 cm. Tja daar had ik geen rekening mee gehouden.
    gr brenda

5. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    hahaha, dat kan natuurlijk ook. zoals wij de ballorig hebben denk ik dan.

ja, heel slim van je om het op die manier te doen. ik ben het er mee eens dat merkkleding mooier is. 40 euro voor een broek zou ik ook niet gauw doen, daar moet ik voor mijzelf al 10 keer over nadenken. ik zit er ook over na te denken om de kleren van mijn kleine man op mp te zetten. hij heeft hele mooie kleren (vind ik) die er ook nog heel goed uit zien. Krijg jij ook zo'n ontzettend blije gevoel als je al die mooie kleertjes voor bijna niets hebt gekocht?
    Veenendaal, wij gaan binnenkort naar Babydump, dat zit volgens mij ook in Veenendaal. even naar babykamer kijken. weet je of daar in de buurt leuke kledingwinkels zijn?

Jasper alweer 12 weken, wat gaat dat hard zeg!

6. brenda1976

babydump is toch failliet? of heb ik het verkeerd?

weet je wat zo leuk is, dan pak ik de kist en kijk ik wat ik heb voor aanstaande zomer en dan ben ik zo blij!
    Ik vind merkkleding echt mooier, bij hema is het voor sander te kort en dan in verhouding de mouwen te lang. En zo ben ik vaker op de koffie gekomen. Dus mijn voorkeur is merk.
    Maar ik geniet echt van de uitverkoop en koopjes, wordt ik echt blij van.
    Wat voor winkels zoek je??
    gr brenda

7. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    nee, babymax is failliet. waar die zit weet ik niet maar ik las het op het forum. ja, ik kan mij goed voorstellen hoe blij je bent als je de kleertjes weer ziet. ik heb hetzelfde hihi. ik vind de kleertjes van Hema ook wat kinderachtig op dit moment, ben meer van het stoere. de rompertjes vind ik wel mooi staan bij Tim. Verder ben ik eigenlijk een beetje zoekende welke merken het mooiste staan bij Tim. Ik heb nu kleren van carbone bestelt, stoer en sportief. en laatst had ik mexx gekocht, dat staat hem ook leuk. noppies, z8, name it en bfc ben ik ook dol op. Daarentegen heb ik ook hele leuke kleertjes van de zeeman en c&A voor thuis en de kinderopvang. misschien gek, maar die blijven ook heel mooi naar zoveel keer wassen.

ik heb gisteren een reservering gemaakt voor half januari bij veluwse bron voor een zwangerschapsmassage. ik heb er nu al zin in!

8. brenda1976

#2228 brenda1976, 29 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2010
    je zit in de zelfde stijl als ik zo te lezen. Ik hou ook van stoer.
    Ik heb voor sander echt stoere spijkerbroeken en stoer kleding. tja mag toch wel voor een jongen. doe dit ook al bij jasper.

OOOOOOo heerlijk............ geniet ervan zou ik zeggen!
    Eerst deed ik dat ook, goedkopere kleding kopen om af te dragen. En ik heb besloten het niet meer te doen! Ik koop eigelijk de merkkleding altijd goedkoop en ik heb besloten voor mezelf en de kids alleen nog te kopen wat ik heeel leuk vind. En geen kleren van het is makkelijk bij de opvang of zo erbij. Ik kan van iemand kleding overnemen voor een prikkie en die gebruik ik nu voor de opvang. En thuis en overal krijg hij gewoon leuke kleding aan, tenzij hij de modder ingaat en rond ga baggeren hahaha Maar zoals nu is hij grotendeels binnen of wandelen. (ron wilde sneeuwpop maken, maar sander vond het te koud hahaha)

We hebben zins gisteren winterbanden, nou ben er heel blij mee, je ligt echt vaster op de weg!

Zo ga ons klaar maken om met de kids naar chimpie champ te gaan. We gaan met 2 buurtgezinnen. Voordeel van een nieuwbouwwijk....... vind wel belachelijk duur, maar zal wel aan mij liggen. Het is bijna 8 euro entree voor een kind en wij betalen iets van 2.5 euro.
    maar goed, doen we niet wekelijks he!

gr brenda

9. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    heel veel plezier Brenda!

10. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    brenda: heo was chimpy champ? op woensdagochtend is peuterochtend en hoeven volwassenen niet te betalen. en is het ook wat rustiger spelen voor de kindjes.

o ja, heb je ook wat tips voor mij over die emails met kortingen? en anders pb me maar

dames hebben jullie fijne feestdagen gehad? hier leuk, maar zelf beetje ziek. nu is m'n dochtertje weer ziek met koorts zelfs dit keer. echt sneu.
    vanavond voor het eerst sterretjes met de oudste aansteken :) leuk!

11. brenda1976

hoihoi
    we hebben gisteren feest gehad, ik voel me niet fit, maar ron heeft veel te veel gedronken! ik hoop dat hij een beetje bijtank voor vanavond....
    Was een glitter en glamour olliebollenfeest..... ik ben bijtijds weggegaan, maar ron was wat later (thuis gebracht).

Deze weonsdag mochten ouders niet gratis naar binnen ivm vakantie......

Meeste kinderwinkels hebben een site en dan kan je je aanmelden voor mails met hun acties. Ik weet niet waar je woont?

Vervelend he als kindjes ziek zijn!

12. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi oei dat wordt een lange avond ;)

ik woon vlakbij arnhem. wil je mij wat namen van winkels doorgeven dan?? thanks
    en veel plezier vanvaond

13. Zeepaardje

Gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2011 gewenst!!!

14. brenda1976

hoihoi

Gelukkig 2011 en ik hoop dat alle wensen uit mogen komen voor iedereen.
    Ik ga gewoon wat namen strooien als ze in mijn opkomen of ik er mail van krijg oke, vb winkel mooi in elst, heeft nu 50%, maar wacht op de 70%.
    in huissen zit een kledingwinkel, ik dacht hip.
    voor mezelf heb ik meerdere winkels die nu mega korting hebben, maar is grote maten. Daar ook interesse in?
    gr brenda

15. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    lieve meiden!

allemaal de allerbeste wensen voor 2011!
    en duimen op een vruchtbaar jaar!!!

liefs!

16. Zeepaardje

brenda; welke grote maten hebben nu korting (behalve ulla popken) ???

17. brenda1976

in veenendaal ben ik gisteren geweest, 3 halen 1 betalen bij more2be. Ze hebben nog een winkel in veenendaal.
    in Opheusden, jacolientje heeft dinsdag alles 25 euro behalve jassen en dikke vesten zijn 50 euro.
    hier verkopen ze mooie merkkleding!
    gr brenda

18. Zeepaardje

19. brenda1976

zijn mijn favoriete winkels. Hier ga ik echt in de uitverkoop shoppen. Ze hebben prachtige spullen, maar wel duur..... over het algemeen. Ze hebben ook wel goedkopere merken.
    gr brenda

20. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    hey dames, nog de beste wensen!

alles goed met jullie?

we hadden vandaag weer controle bij de vk en uitleg over de 20 weken echo. heel fijn om het hartje te horen! de kleine lag heerlijk ter hoogte van mijn navel.

Deel Deze Pagina