hahaha, volgens mij kun je niet vroeg genoeg zijn! ik wist toen ik zwanger was van Tim waar ik hem later op school wilde hebben. Tot nu toe is het een goed aangeschreven school, we zien het over een paar jaartjes wel.
je bent totaal niet vroeg hoor. Hier stond het al in de krant dat we volgende week Tygho moeten aanmelden voor de basisschool.
mams; hier staat dat soort dingen niet in de krant hoor, ook geen open dagen enzo, had al 2 scholen op gebeld wanneer ze een open dag hebben... nou mevr. daar doen wij niet aan tja nou dan maar niet he elisabet;ik twijfel tussen me oude basisschool of een andere hihi altijd ff lastig...
Niet??? Wat raar. Nou je bent iig absoluut niet vroeg. Tygho gaat naar mijn oude basisschool, dat stond eigelijk tijdens mn zwangerschap vast. Dat we er nu 2 straten vanaf wonen is alleen maar mooi meegenomen
hahaha, 2 kennismakingsgesprekken dus voor jou Wolfje! Mams136: volgens mij heb ik ook nog niet gelezen over open dagen voor de scholen. Wel handig als het er in staat.
ja idd, en dan zullen we wel zien welke het wordt, denk zelf me oude school, die is net iets dichterbij...afwachten...
hoihoi, hoe gaat het met iedereen? gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend? hier gaat het iets minder. Ik heb de laatste weken steeds meer last van harde buiken. Ik heb geprobeerd thuis bijna niets meer te doen maar dat hielp helaas niet. Nu is het advies van vk om voorlopig minder te werken, want als ik zo doorga dan kan ik misschien straks niets meer of komt de baby vroeger. En dat laatste wil ik niet meer mee maken dus nu werk ik volgende week een paar uurtjes per dag. Wilde eigenlijk een halve dag per dag werken maar dat vond mijn baas al te veel. Fijn dat hij het zo zegt en dat het ook maar zonder gezeur kan!
ben vandaag naar de huishoudbeurs geweest Fijn dat je baas zo begripvol is! sterkte met de harde buiken!xxx
vervelend die harde buiken, ik hoop dat je echt stapje terug ga doen. ik had gisteren een verjaardag en vandaag hh 9maanden beurs en morgen ga ik op ziekebezoek bij mijn schoonzus, die is met skieen aangereden. verder gaat het wel goed, af en toe erg pittige nachten, maar we hebben nu de laatste borst vervangen door een dikke fles en nu slaap Jasper wel door. Tja ben best druk natuurlijk en toch teveel voor de borsten. gr brenda
he dames, hoe gaat het met jullie? fijn weekend tot zover? ik ben een paar daagjes ziek geweest. waarschijnlijk wat verkeerds gegeten. En ik ben weer een jaartje ouder, 33 geworden dinsdag! vanochtend was mijn kleine man om 4.15 uur wakker, wilde zeker extra lang genieten van de zondag.
hoihoi Daar dan? Hier wel, zeer goede carnaval gehad, erg genoten en met de kids is het erg goed gegaan.... we hebben bij mijn ouders "gewoond" die wonen dicht bij het zalencentrum en mijn vader heeft veel opgepast en als er iets was belde hij en reed ik snel even heen en weer. Dit is echt heel goed gegaan. Was wel fijn dat we ook weer genoten hebben. Wel met mate, want je houd toch rekening met de kids. Jammer was wel dat sander net een megaslaap deed toen het kindercarnaval was. Dus kwamen we best laat. Maar slaapje gaat voor. Gisteren keigave schoenen gekocht, ben zoooo blij.... 2 paar, schaam. Ik had een vrije dag en heb de kinderen naar de opvang gedaan en zelf lekker gaan stadten... wilde ook poetsen, maar dat is wat minder gelukt. Ondanks ik gek ben op de kids, vind ik het af en toe heeeeerlijk om een dagje zonder kids. Ik heb respect voor de thuisblijfmoeders. Want jasper heeft vaak last van zijn darmpjes en huilt hij best veel en draag ik hem ook en vind ik het best zwaar en dan denk ik. Wat klaag ik, als je huilbaby heb dan is het veel zwaarder. Zo mooi weer komt eraan. heerlijk he!
oh ja carnaval! leuk dat je er zo van hebt genoten! wat een mazzel 2 paar schoenen vinden die je leuk vindt. als ik dat voor elkaar kreeg had ik het waarschijnlijk ook zo gedaan hihi. ik voel me altijd een beetje vreemd als ik boodschappen doe of de stad in ga zonder mijn kleine mannetje maar het gaat al steeds beter. ik wil niet na 5 minuten alweer naar huis hahaha. ik kan mij goed voorstellen dat je even tijd voor jezelf wilt. en Jasper heeft niets aan een mama die gestresst is door het huilen enzo. hier gaat het verder wel goed. ik mag alleen nog maar halve dagen werken en ook daadwerkelijk genoeg rust nemen. lukt niet altijd maar ik heb gelukkig een hele fijne achtervang. ja, heerlijk weer! straks lekker naar buiten!
Doe je het wel rustig aan? En geniet ervan! ik was met mam naar stad, ze had nieuwe schoenen nodig, tig winkels gehad, ze wil mooie, maar heeft steunzolen enz. Ik had geen schoenen nodig en had in 5 min 2 paar gekocht, ik wacht normaal de uitverkoop af, maar vorig jaar waren de slippers maar 10 euro afgeprijst! dus nog 90 euro. Tja .... Nu vond ik 2 paar zo gaaf en zaten heerlijk, dat ik gelijk maar overstag ben gegaan. had ik wel verdiend. Vond ik, mijn man vind dat ik genoeg schoenen heb hahahaha maar hij had laatst ook aan het twijfelen over 2 paar schoenen (wel voor de helft, maar dat detail vergeet ik maar even) en ik zei toen, neem ze allebei. Je loop ze toch wel op. Dus hij kon niet zoveel zeggen hahahahahaha Tja is raar he zonder kids shoppen, maar soms zo lekker. voel me dan wel weer beetje schuldig......
hai brenda ik vind het ook heerlijk om even zonder kinderen te zijn. en nu met 2 heb ik dat nog meer. de oudste slaaptook niet meer 's middags en nu ik nog steeds erg moe ben, heb ik dat wel nodig. voel me daar ook soms schuldig om, maar beter een mama die ook af en toe voor zichzelf tijd vrij maakt en daardoor misschien wel vrolijker is, dan niet.