mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra26

petra26 Actief lid

@ mamavansam welkom en leuk dat je komt meelezen, maar je mag ook kletsen hoor :)

ik heb pijn in mijn gebit. gister een afspraak bij de tandarts gemaakt kan 10mrt terecht. ik ben al 2,5 jr niet geweest ben zo verschrikkelijk bang voor de tandarts. nu heb ik een afspraak en krijg pijn in mijn tanden :(

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hallo allemaal!!

jeetje wat is hier veel geschreven sinds mijn laatste bezoek :$:D!

@Alle nieuwe meiden WELKOM!!!

@Romaira wat een mooie hond hebben jullie en een gave jurk hoor!! Heb ook even verlekkert naar jouw taart (nou ja nu van je schoonouders;)) gekeken, ziet er erg lekker uit!! Ik moet daar echt niet mee beginnen hoor met taarten maken, ga dan alles opeten hahahahahaha.
    Hoe is het afgelopen nacht gegaan? Rustig kunnen slapen?

@Petra hoe was het wii-en vanmiddag? Ben wel erg benieuwd naar de foto's hahahahahaha. Een hele fijne avond nog en werk ze morgen!!

@Rianne en is het huishouden nog gelukt? Of lekker genoten van je vrije dag? Wat een leuke foto zeg van het brood eten! Ik kan er ook zo gelukkig van worden als je zo lekker aan het lachen bent met je kleine!

Hier vandaag een druk dagje gehad! Eerst kwam mijn paps een bakkie drinken. Vanmiddag moest ik werken. We zijn bezig om in ons magazijn alle producten in plastic bakken te gaan doen (staat nu in dozen), nou dat is klus pfffff!! Gelukkig help mij pa dan ook mee. Is ook wel weer gezellig hoor! Dus de hele middag de benen onder me vandaan gelopen hahahahaha. Toen snel Annie ophalen, eten halen (donderdag altijd patatdag), hup eten, Annie in bad en naar bed. En nu eindelijk RUST hahahahhaha.
    Morgen krijg ik mijn schoonloeders op bezoek!! Ze komen alvast voor de verjaardag van Ward (mijn man). Voordeel is wel dat ze voor het eten zorgen hahahahaha.

Ohh ik lees over sprongen, wat een elende zeg die dingen!! Annie had er altijd erg veel last van, dus wij ook. Het leek wel of de laatste sprongen steeds harder aankwamen. Nu geen last meer van sprongen maar volgens mij zit ze in de peuterpubertijd!! Alles wat je vraagt is NEE. Maakt niet uit wat, alleen maar nee. Ik kan er nu nog om lachen.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat zijn er dus al 3 wat ik weet

4. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Hahaha ik ben niet zo'n schrijver! Maar ik ga me best doen.;) Ik was 17 jan uitgerekend maar mijn zoon Sam is met speod 28 dec geboren met een keizersnede doordat mijn placenta gescheurd was. Duss drie weekjes te vroeg.

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Nou dan zit jij wel goed bij jouw tandarts!! Ik wil ook naar haar toe. Want ik doe het echt in mijn broek voor de tandarts. En de wit is een angst tandarts.
    Ik herken het hoor ineens pijn in je tanden omdat je een afspraak heb gemaakt hahahahahaha. Heel goed dat je een afspraak heb gemaakt (bianca aan de lijn gehad?)!!

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    je gaat vanzelf een schrijver worden hahahahahaha

Schrikken hoor van je bevalling! Hoe zijn ze erachter gekomen?

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

die vrag stel ik ook. hoe kom je er achter?

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mamavansam: Gezellie!!! Ik woon in de wijk parijsch.
    @ Petra: Ah meid, dat is vervelend! Goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Ik ben ook al 2 jaar niet geweest. Niet omdat ik bang ben maar omdat ik te lui ben om een afspraak te maken...
    @ Pluys: Ja heb gezogen en gedweild :D Lekker druk geweest zeg! Je zal wel kapot zijn nu. dat is niet verkeerd, dat er voor je gekookt wordt! Hahaha 2 is nee toch? Ze is er wat vroeg mee.
    @ Mamavansam: Zo dat is heftig zeg! Weer helemaal bijgekomen?

9. mamavansam

Oke dan ;) we gaan ons best doen.

Ik werd s'nachts wakker en toen verloor ik te veel bloed. VK gebeld en die was gelukkig in de buurt, dus die kwam langs en toen vond ze het ook teveel. Ze had naar het hartje geluisterd, dat was toen nog goed, maar toch naar het ziekenhuis en daar gingen ze kijken en vonden ze mijn placenta te groot, maar ik en Sam lagen aan de hartmonitor toen hoorde we ineens zijn hartje achteruit gaan. Toen met Spoed de OK in en toen werd ik wakker had ineens een gezonde zoon, maar was wel kantje boord.

10. mamavansam

Ik woon aan het randje van Ter Weijden.
    Tja was me wel dood geschrokken. Heb ook daarna een behoorlijke knal eraan overgehouden. Maar gelukkig gaat het weer.

11. petra26

petra26 Actief lid

pluys ja bianc aan de lijn gehad ja. daardoor kwam ik erachter dat ze daar werkte zei ik van de week al toch.
    ik wil niet naar de vrouwelijke tandarts zelf ( selma ofzo heet ze geloof ik) daar ben ik wel al eens geweest maar dat vond ik geen fijne ervaring :( en marc moet onderhand ook een keer dus vandaar eigenlijk die afspraak

12. petra26

petra26 Actief lid

mamavansam heftig hoor zon bevalling. gelukkig is het goed gekomen allemaal

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Heftig mamavansam! Gelukkig heb je een gezonde zoon gekregen! Kan me voorstellen dat het voor jullie een behoorlijke klap was.

14. mamavansam

Ja gelukkig wel hoor!!

Uhmmm tandarts is nooit leuk!! Wij mogen de 25ste :$

15. mamavansam

Jaaa en daar ben ik ontzettend blij mee.

@Rianne1984, Wat een mooie meid heb je!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dank je :D Ben er heel trots op.
    Ga haar nu even uit bed plukken voor de fles :D

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jeetje mama van sam dat is ook wat zeg pfff

18. mamavansam

Ohhh dat heb ik niet meer. Sam slaapt vanaf een uurtje of 19.00 a 20.00 tot de volgende dag weer. Al moet ik zeggen dat ik het nooit een probleem vond om s'nachts eruit te moeten. Ik vond het stiekem altijd wel gezellig.

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik vond het toch wel heerlijk toen rayn de laatste fles niet meer nodig had hoor , lekker vroeg avond hebben zeg maar :D

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zo, ze ligt er al weer in. Ze drinkt nog maar een klein flesje.

Wat lekker mamavansam, dat sam al zo vroeg gaat slapen!
    Ik durf het nog niet echt aan om de fles te vervroegen naar een uurtje of 19.00. Weet niet of ze dan doorslaapt.

Deel Deze Pagina