wij hebben net na de geboorte voor beide kids een reportage laten maken en we hebben besloten elk jaar een reportage te laten maken net voor kerst. Ikkoop de foto's dan af.Dan kan ik voor de jongens leukefotoboekjes maken en voor opa en oma en ooms en tantes....kan je nog wat kado doen. gr brenda
leuke foto's! leuk gezin ook! hoe gaat het verder? hier was ik weer eens even uit de running. Vorige week zijn Tim en ik van de fiets gevallen. niet hard maar viel wel ongelukkig. Het enige wat ik kon bedenken was dat mijn kind viel, dus ik heb zoveel mogelijk proberen op te vangen. Hij heeft gelukkig helemaal niets.
oooo wat schrikken, ik ben ooit ook met sander gevallen met de fiets, durf nu ook geen kind meer voorop te nemen. Enheb jij iets? Hier is alles goed, diarree van jasper is zo goed als over, hij begin ook door te slapen lijkt het... Sander is donderdag gevallen lip kapot en dik, nu nog...vandaag weer gevallen, grote snee op zijn voorhoofd en bloedde niet normaal....hap.... is geplakt....... nou gaat echt toppie hahahah gr brenda
elisabet; jeej wat schrikken, pff ben daar zelf altijd zo bang voor! gelukkig mankeert je ventje niks! brenda; ja dat is idd leuk kado dan!!!
ooooo dan is dit wel even wachten dus. Vrienden van ons hebben dat ook gehad. Is bij hun goedgekomen ik hjoop bij jullie ook! gr brenda
is ook, vooral omdat ik altijd al slecht voorgevoel had... en idee dat er iets mis is met me lichaam...
ondanks het met sem gelijk raak was? Wij zijn het medische traject ingeweest. tja eerst tig onderzoeken, toen 7x iui toen 1x ivf. Daar is Sander en Jasper van. Ik hoop dat het nog op de natuurlijke weg voor je mag gaan!
hoop ik ook,ml wil toch niet naarhet zkh... tja zelf sterk gevoel (vanaf zwangerschap sem) dat we erg veel geluk hebben gehad... ga me bed op zoeken, kusjes
tja wilde ik ook niet Ik hoop dat je nog een keer geluk heb.... ik was het bed al in hiihih pffffffffffff ik heb er moeite mee, moet zo werken en gevoel dat ik midden in de nacht moest opstaan. Jasper begin nu ook door te slapen, ben er heeel blij mee... nu het uur verzet is in zijn voordeel helpt dit hem wel een beetje gr brenda
heerlijk dat hij doorslaapt... sem is overdag zindelijk en vanmorgen zei hij, mama vanavond in bed geen luier om... en hij is al week droog snachts dus ga het gokken vannacht! knuffel