mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

doen we zeker, thanks meid:)

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

heerlijk dat hij al 6 uur doorslaapt (zeg ik jaloers :))

wat fijn dat het zo goed gaat! ik vond geweldig dat het hartje het deed was zón geruststelling!
    geniet ervan!
    ook van zeeland.
    Ik ga over 6 weken maar dan 2 weken.
    we hebben er zin in!
    gr brenda

3. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    Wolfje, wat fijn dat alles goed is! hoop dat je een fijn weekend hebt gehad als je dit leest.

Brenda, hoe gaat het nu met Jasper? en met jou? nog last van de borstvoeding?

Fran, lekker he buiten lopen met de kleintjes. en wat een mazzel dat de kleine al zolang slaapt s nachts.

Ik ben vandaag met mijn kleine man naar de meimarkt geweest. was erg gezellig met hem. op drukke plekken heb ik hem gedragen en voor de rest hobbelde hij tevreden voor mij uit. lekker ijsje gegeten en nog wat kleertjes gekocht voor onze kleine meid. Nu ben ik voorlopig wel klaar met roze kleertjes kopen hihi.

4. Zeepaardje

elisabet; kleren kopen is altijd leuk haha

all'weekend was super, heerlijk genoten:)

xxx

5. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    fijn dat het een leuk weekend was!

6. brenda1976

heerlijk he shoppen, vooral voor een meid lijkt me.

ach mijn man zeg maar zo, goed dat we geen meisje hebben, waren we failliet, blijkbaar zeg ik regelmatig oooo wat leukkkkk

Met jasper gaat het echt goed, hij begin door te slapen, gil niet meer snachts. hele vooruitgang.
    behalve dat ik dus geen slaap meer kan pakken en nu al slaaptabletten heb.
    maar kom ook weer goed.

verheug me enorm op de vakantie. heeeeeeerlijk!
    maak me dan wel beetje zorgen als de kinderopvang zegt, nou stoer mama met 2 kleintjes kamperen...... dan denk ik ...moet ik me zorgen maken ahhaha

weekend al weer voorbij, lijkt al weer lang geleden hiiih
    we hadden kraamfeest en verjaardag en we hebben de kinderen alle2 voor het eerst uit logeren gedaan. lekker pizza gegeten....
    dus genieten. maar lijkt allemaal al weer zo snel voorbij he.
    gr brenda

7. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi meiden!!

hoe is het met jullie??

hier is het nog steeds genieten!!
    wat een heerlijk hummeltje is wes!
    Sem is nog steeds wat onrustig. huilt snel en is veel moe.

Herken jij hier iets in brenda? en zo ja hoe ging je er mee om? Soms denk ik negeren, soms op de gang zetten maar twijfel erg of ik het wel goed doe.

ik zal eens ff kijken of het lukt een foto van mijn mannen te plaatsen

8. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Wes

9. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    mijn 3 mannen

10. brenda1976

hoihoi
    wat een prachtige foto;s.
    wie heeft die gemaakt?

tja herken er wel wat in, Sander was ook wat onrustig. Wat bij ons hielp is Sander overal bij laten helpen en eigen klusjes geven.
    bv met doekje de voetjes wassen. kleren uit laten zoeken. Spullen in de wasmand gooien, doekje halen.... dat hij er helemaal bij hoorde zeg maar..... en hij was supertrots dat hij dat mocht.
    Enige waar sander in doorsloeg was dat hij geen kleren aanwilde.... we hebben toen gezegd, kijk maar even hoe sander kleertjes aan krijg, en dan aan jasper vertellen wat je ging doen en dan sander het laten vertellen aan jasper. Ook als we Jasper aankleedde.
    Maar wat mij opviel, jasper was gelijk zo gewoon voor sander, net of hij geen tijd meer ervoor kende.... vond dat bizar. ook dat hij niet vroeg naar mijn dikke buik.....
    hij wilde wel heel graag aandacht gelijk met jasper als hij moe was. ik kreeg het voor elkaar om borstvoeding te geven op de bank en sander bij me te leggen, naast me neer. Hij wilde er ook echt bijzijn.
    soms heel vermoeiend, maar we waren hier snel doorheen.
    ik hoop ij ook!@

11. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    de foto's zijn gemaakt door www.simonenoomis.com
    zij heeft ook een zwanger reportage van mij gemaakt!

mooi zijn ze he! op hyves staan er meer!

Sem is ook heel geinterresseerd in wes. tegen hem doet hij ook altijd lief en wil idd helpen met in badje en kijken tijdens het verschonen!

het is meer zijn individuele gedrag. Hij is vernmoeid en daardoor soms dwars. snel op zijn teentjes getrapt en snel huilen. en dan echt dramatisch doen. het wisselt heel erg het ene moment is ie super lief en grappig en zo kan ie weer wat raars doen. dingen op de grond gooien expres enzo.

ach laten we hopen dat het snel weer een beetje "normaal" is.

hij vind borstvoeding trouwens helemaal interressant. Hij zegt dan : mama tiet! en lacht, en weet ook dat het voor de baby is.

12. brenda1976

tja denk negatieve aandacht is ook aandacht he.

merk ik ook wel aan sander, ben ik heel druk en soms heb je even wat minder aandacht voor ze.... dan zorgen ze wel dat ze die krijgen he.
    daarbij wat ooit een psycholoog tegen mij zei, ze kunnen zich niet uiten, maar merken en voelen vanalles....ze moeten dat kwijt......

13. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    mooie foto's!

goede tips Brenda. Ik had dat voor mijn kleine man ook bedacht als zijn zusje komt. En ik heb een paar cadeautjes wat zijn zusje aan hem kan geven.

14. brenda1976

ja had ik ook, ik had voor sander ook een kado, mijn ouders ook gevraagd om goed op te letten dat ze aandacht aan sander gaven en of ze ook een kado wilde kopen voor hem. Omdat hij grote broer is, dit mocht hij uitpakken in het zh.
    gr brenda

15. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    sem had ook een 10 dagen kadomand.
    elke dag 1 kado!

16. brenda1976

wij hadden geen kadomand, we dachten dat sander daar te klein voor was. Maar hij heeft hier ook regelmatig iets nieuws gekregen en mogen uitpakken.

17. Zeepaardje

leuk jullei verhalen, mijn ouders zeiden ook gelijk, voor sem maken we ook een kado mand met 10kado's elke dag 1:)
    en ook leuk om hem de deur open te laten doen voor viste en dat hij ze naar brusje moet brengen:)

Vanmorgen had ik de intake van de VK...
    Ten eerste moest ik op de weegschaal...
    Daarna alle ziektes besproken en operaties maar daar waren we zo mee klaar;)
    Toen de bloeddruk, ook die was in orde...
    Wel moet ik ivm mijn BMI (35) vanaf de 20wk elke 2wk komen om me bloeddruk te laten checken... en steunkousen, hihi nou ja dat zien we nog wel;)
    Ook moet ik weer me bloed laten prikken op suiker... en later in me zwangerschap moet ik 2x per dag prikken...
    Ik moet beneden bevallen, nou dan zetten we daar maar een bed neer:)
    6juni heb ik mijn 2de echo...
    29 juni controle vk

verder ben ik naar continu hoofdpijn, diarree, niet echt top dus;)

18. Zeepaardje

fran prachtige foto's hoor!!!

19. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

ik heb de mand ook weggezet want anders wil ie alles in 1 keer openmaken.
    heb em gewoon elke dag smorgens op bed een pakje gegeven

20. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    jeetje Wolfje, wat komt er nog veel bij kijken he? wel fijn dat je zo in de gaten gehouden wordt.

Deel Deze Pagina