Ik vond het ook nooit erg om eruit te gaan s'nachts.. Ik zette zelfs een kopje thee voor mezelf.. En ik heb het niet heel lang hoeven doen met 3 maanden sliep ze door..
Ik ga mijn bedje in! Morgen de hele dag voor mijn meisje zorgen en daarna nachtdienst. Ben dan ongeveer 25 uur op voordat ik kan slapen.. gaaaap... Slaap lekker allemaal!
@mamavansem jeetje zeg wat een verhaal!! Goed dat er zo'n snelle actie was! Heb je het allemaal kunnen verwerken? Lijkt me erg heftig hoor om het zo mee te moeten maken! Ik vond de nachtfles stiekem ook wel erg leuk. Annie sliep al heel snel door (met 2 weken al!), ze sliep dan van 22.30 uur tot 7 uur 's morgens. Dus niet echt last gehad van de gebroken nachten. We zijn toen ze 1 week oud was met een vast avond ritueel begonnen en ik denk echt dat dat geholpen heeft. @rianne misschien moet je het gewoon een keer proberen met de fles vervroegen. @petra waarom was het niet prettig bij selma?
je kunt ook steeds een uurtje eerder proberen .....moet je natuurlijk ook zelf weten maar volgens mij heeft ze wel een leeftijd waarop het moet kunnen . rayn sliep door met 5 weken 5 dagen maar man vond ik dat eng zeg de eerst paar nachten , moest er gewoon weer aan wennen
Nog even snel dan.. Ja dat ga ik proberen! Alleen gaat ze altijd al om 18u naar bed. En dat lijkt me wat vroeg voor de laatste fles. Die zou ze sowieso niet drinken omdat ze dan net de groenten op heeft. Wordt nog even vogelen dus Nu ga ik echt! Pff zo verslavend dat forum..
@rianne weltrusten en veel succes morgen! Lange dienst hoor!! En dat na een dag volledig moederen! Heftig! hahahaahahahaha erg verslavend he zo'n forum hahahahahaha
forum verslavend nee toch @ pluys ik weet niet vond selma niet erg aardig ofzo. voelde me niet fijn bij haar. maar dat is pp verschillend natuurlijk ik gaf borstvoeding tot 11 mnd dus ik moest er elke avond aan geloven. maar marc sliep wel al snel door dus dan gaf ik rond 23 uur nog bv en daarna slapen tot 7 uur smorgens. dus niets te klagen
hier eten we meestal tussen 5 en half 6 en dan krijgt ie tussen 7 en half 8 net voor het naar bed gaan de laatste fles. mss een idee ?
Ik heb wel een half jaar thuis gelopen omdat ik het geen plekje kon geven enzo. En omdat ik een traumatische ervaring had meegemaakt heb ik een EMDR ( EMDR-behandeling ) behandeling gehad en dat heeft me wel heel goed geholpen. En nou kan ik er gewoon over praten zonder in tranen uit te barsten. Maar met evt een tweede dan blijf ik onder controle bij het ziekenhuis, omdat de kans bestaat dat het weer gebeurt.
meiden ik ga nu echt naar bed anders val ik morgen onder werktijd in slaap. sta morgen middag alleen op de groep met 4 kids dus dat word al een lange middag denk ik
@petra ja als je je niet prettig voelt bij een persoon dan moet je voor een ander kiezen, naar wie ga je nu? Joost? @mamavansam heb net even snel de site doorgelezen. Lijkt me een zware therapie. Erg fijn dat het geholpen heeft! Ik heb op 6 april 2006 een bbz gehad (hier is mijn verhaal te lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/38544-bbz-op-goede-vrijdag.html ) ik kon het ook geen plekje geven. Ik heb toen maanden thuis gelopen voordat ik weer aan het werk kon. Dus ik vind het heel knap van je dat je snel actie hebt ondernomen en therapie bent gaan doen!
@petra weltrusen en succes morgen!! Sta je op pluto? Zo weinig kids nog maar joh? Wel wakker blijven he! Gewoon geen tv aanzetten, daar werd ik altijd slaperig van hahahahahaha
Dank je Pluys. Jeetje heb net ook jou verhaal gelezen en wat heftig zeg!!! Pfff ik moet er niet aan denken. Vreselijk dat het zo is gelopen en dat je zelf op het randje heb gelegen. Ohhh voor je man moet het ook vreselijk zijn geweest. Ik kon het dus ook niet bevatten len mensen zeiden "joh het is allemaal goed gekomen toch en hij is gezond" makkelijk gezegt dan gedaan. Je gevoel zit in de weg en dat moet je zien te verwerken en daarom had ik hulp gezocht, want alleen kon ik het niet.
@mamavansam, ja voor mijn man was het ook erg heftig, hij stond erbij en keek erna! Hij kon niks doen, behalve zorgen dat ik niet in slaap viel. hij heeft het allemaal bewust meegemaakt. Gelukkig kan hij snel dingen verwerken, hij is echt een prater. Ik ben een propper. Ik prop alles op en dan ineens is de emmer vol. Vervelend he die opmerkingen die je krijgt. En ze bedoelen het allemaal goed, maar (lullig gezegt) je hebt er niks aan! Ik kreeg opmerkingen: ach je bent nog jong, je kan in ieder geval zwanger raken, wees maar blij want het kindje was vast niet inorde, je moet er niet te veel mee bezig zijn, ik weet hoe je je voelt want ik heb ook (???) een miskraam gehad. Nou zo kan ik nog wel even doorgaan! Wat mij erg hielp is de dingen van me afschrijven. En ik heb veel contact gehad met lotgenoten (die weten toch het beste wat je meemaakt).
Heel erg herkenbaar!! Pfff ik heb zelf ook een miskraam gehad in 2007 en dat kreeg ik ook allemaal te horen. Maar idd van je afschrijven deed ik ook en heel veel praten met me man. Steeds weer het hele verhaal tot ik de puzzel compleet had en toen kon ik het pas een plekje geven met hulp van EMDR dan. Ik zat net even op je profiel te kijken maar wat een lieve meid hebben jullie!! En dan die foto met die roos, echt geweldig.
ik heb mijn verhaal ook zo vaak verteld, alleen durfde ik op een moment niet meer (wel met ward, mijn man. Maar niet met anderen). Ik had het gevoel dat ik aant zeuren was, dat het nu maar eens klaar moest zijn. Maar ja ik heb nu een super mooie, lieve, slimme, eigenwijze, grappige meid! Die met die roos is goed he?!? Hij is voor de valentijnskaarten, zal zo even de voorkant hier spammen!! Waar blijven jouw foto's? ben erg benieuwd naar jouw zoon! Eneh dat schrijven hier gaat goed he?!?