brenda; ja had zelf nog een jas, voor de winter, 2broeken en 1 shirt niet veel maar toch iets jij hebt weer iemand anders blijgemaakt...
ik heb nu nog soms wat aan... zit toch lekker en aangezien ik nog steeds mijn eetpatroon niet heb aangepast... komt goed, ooit..
oh brenda dat herken ik helemaal!! ik ben nu al erg blij dat ik al onder mijn gewicht zit als voor ik zwanger werd van wes!! daar zit ik al een kilo onder. maar helaas zijn er nog veel resterende kilo's die echt hoognodig moeten verdwijnen! jammer genoeg houd ik van heeeeeel erg lekker eten! en vind ik het dus onwijs moeilijk om te lijnen. Sporten is ook niet bepaald een hobby. heb helemaal een hekel aan de sportschool. ben jarenlang "sponsor" geweest. zonde van het geld. ga weer proberen met hardlopen en op de Wii. hopelijk lukt het me! want ook ik wil het super graag maar hoop nog steeds ergens (terwijl ik weet dat het niet kan) dat het vanzelf gaat! hoezo naief! vanaf wanneer mag je na de bevalling ook alweer beginnen met sporten??
hallo dames, ook zo lekker aan het genieten van het weekend? wij hier wel want onze kleine meid is gisterochtend geboren! Alles is goed gegaan en we hebben haar Sanne genoemd. 2890 gram en 48 cm. In het kort: het is s nachts begonnen en toen de vk kwam had ik 3 a 4 cm ontsluiting dus op naar het ziekenhuis. Het ging allemaal heel snel en het laatste stuk was erg heftig maar wat een mooie beloning hebben we er voor gekregen!
elisabet; gefeliciteerd met jullie dochter!!!! oeps had niet eens in de gaten dat je al zover was NU lekker genieten meid!
Termijnecho was super! Baby lag er perfect voor! Hersentjes mooi gesloten, ogen neus en kaak al heel mooi zichtbaar! Zwaaien met de armen en benen omhoog! Zo super! Uitgerekende datum veranderd naar 25 december!
hoe is het hier met de pasgeborenen Hier gaat alles goed... Alleen broeken zitten nu toch al wel wat strakker... dus laat soms gewoon me knoop ff los Nog 2daagjes en dan de 12wk bereikt
hier gaat het goed!! manneke is vandaag alweer 4 weken!! niet te geloven hoe snel het gaat!!! tis een heerlijk manneke!!! met sem gaat het ook goed! die hoest alleen als een zeehond gelukkig is ie er verder niet ziek van! soms blijft ie in zen hoest hangen en geeft hij er van over. geen koorts in ieder geval dus das fijn. Ik ga zometeen ff naar de miss etam outlet ff wat goedkope kleding scoren al men zwangerschapskleding is te groot en men eigen kleding nog wat te klein. ik vind het zonde om nu veel geld aan kleding uit te geven omdat ik hoop nog wat aan mijn lichaam te kunnen doen. ( zie de eerdere posts over het hopen dat het vanzelf gaat.) Fijn wolfje dat je nu zo kan genieten!!! doe dat ook maar lekker want de tijd vliegt voorbij!!
bijna 12 weken Wolfje, heb je het jouw omgeving ook al verteld? ze zullen het in ieder geval vast heerlijk nieuws vinden. Fran, fijn dat alles goed gaat met de kleine man. Ben je geslaagd bij miss etam? hier gaat het goed. Ik ben erg druk met kolven en voeden. Sanne is zo klein dat ze nog niet sterk genoeg is om alle nodige voeding uit de borsten te halen dus krijgt ze ook een flesje met borstvoeding en dat gaat goed.Tim is zo lief voor haar, steeds maar kusjes en knuffels willen geven. hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
@elisabet wat super dat tim zo lief voor haar is! hier is dat ook zo gelukkig! met hoeveel weken ben je nu eigenlijk bevallen? hoeveel woog ze? ik ben geslaagd voor een nieuwe set kleding. spijkerbroek met 2 shirs voor 40 . hopelijk heb ik strax de puf om te gaan sporten enzo zodat ik weer een keer echt lekker kan shoppen. ik weeg nu al minder dan voor ik zwanger werd van wes maar men lichaam is echt nog niet in fatsoen. geef Borstvoeding dus waarschijnlijk doet het wel goed voor mijn gewicht! zo ga nog ff lekker verder met de was! zonnetje schijnt nu zo lekker en kom om in de was hihih lang leve een gezin hihihi misschien vanmiddag nog ff naar de kermis in deventer! fijn weekend meiden!!