hoihoi Fijn dat het goed gaat en lekker heb geshopt. We krijgen straks bezoek en morgen gaan we met de buurt bbqen. we hebben zoveel dat we maandag nog wel een keer moeten. Met de jongens gaat het goed, jasper gilt al stuk minder snachts. wordt nog wel wakker..... Ik ben wat aan het opruimen, boodschapjes gedaan en ga zo wat doen in de tuin. Heb 2 komkommer planten gekocht, leek me wel veilig. hihihihi
elisabet; fijn dat het allemaal zo goed gaat! ja de meeste mensen in de omgeving weten het iedereen helemaal blij fran; fijn dat je geslaagd bent voor kleren... enne veel plezier in deventer! brenda; leuk hopelijk groeien ze goed en dan lkker smullen hier; sem gaat miv 2sept op zwemles
Hej Meiden, Mag ik me bij jullie topic aansluiten? Ik woon sinds 18 mei in een klein gehucht in de buurt van Zutphen. Ik zit wel om een praatje verlegen zeg maar aangezien ik uit de buurt van Rotterdam kom. Groetjes Que
que, welkom! Brenda, slim om komkommerplantjes te kopen. Gelukkig voor jullie allemaal dat Jasper al minder gilt. Hopelijk slaapt hij binnenkort ook door. Fran, mooi dat je leuke kleren hebt kunnen kopen. Hoe was de kermis? Wolfje, in september zwemles. Heeft hij er al zin in? Mijn kleine man heeft weer een nacht in zijn eigen bedje geslapen. Zo fijn! de buisjes hebben echt geholpen.
elisabet; ja als ik hem vraag wat ga je na de vakantie doen; op zwemles benieuwd hoe hij het zal vinden
Hallo Dames. Ook ik kom uit Gelderland, uit het noord - oosten bij het veluwemeer. Heerlijk, zo het meer in de buurt en midden in de natuur! Ik ben een zwangere meid Liefs Chadee
hoi chadee welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap!! geniet van al het moois!! ik doe ook aan baby/peuter zwemmen al vanaf sem 3 maand is. strax wil ik ook met wes gaan zwemmen. Sem is echt een waterrat. gaat ook gerust onder water! tis ook gewoon ons momentje!! heerlijk! weekend alweer bijna voorbij. de kermis was leuk! sem heeft genoten! vooral ponyrijden vind ie geweldig! vanmiddag gaan we ff naar een nieuwe auto kijken, die we nu hebben is een beetje te krap. zeker omdat roy best lang is. vanavond gaan we met de schoonfamilie uit eten bij steackhouse voorst. heb er zin in HEERLIJK!!
gefeliciteerd, leuk meisje! lekker tuttespullen. heb je nog meer kids? Wij gaan de bbq weer aansteken waren naar obelink gereden, pffffffffffffffff drukkkkkkkkkk
welkom Chadee! leuk dat je een meisje krijgt! ik heb ook net een dochtertje gekregen. Heel leuk al dat roze. Nog wat gekocht bij Obelink Brenda? veel plezier met bbquen. Fran, Hoe was het met auto's kijken vandaag? het zal wel te laat zijn maar nog veel plezier bij dfe steakhouse! vandaag een heerlijk rustig en lui dagje. geen bezoek, geen opa's en oma's, even lekker met z'n viertjes
hallo ik kom ook uit gelderland. (de achterhoek) ik heb een zoontje van 4 en een dochter van ruim 6 maanden.
@elisabet heerlijk een dagje met zen vieren. bezoek is leuk maar soms is het alleen met je gezin zijn ook heerlijk he!! We gingen kijken naar een dodge caliber maar de kofferbakruimte viel ons zwaar tegen dus helaas niks voor ons! vond het wel een onwijs stoere bak! Heerlijk gegeten bij steackhouse! zit er nog vol van !hihihi @chadee : leuk een meisje! althans dat denk ik hihihi heb zelf 2 jongens! hoop stiekem dat als we ooit besluiten voor een 3de te gaan het een meisje is hihihi @aapje79: hoi! gezellig dat je er bij bent! word weer steeds drukker hier! leuk! leuke namen hebben je kids!
@Brenda, nee dit word onze eerste, allemaal nog erg spannend dus! @francescak , haha, jaa dat kan ik begrijpen, als je al 2 boys hebt en dan eventueel zou besluiten voor nog een derde te gaan dat je dan graag een meisje zal willen!
ik ben dolgelukkig met mijn 2 jongens. maar ook ik had wel graag een meisje gewillen hoor, heerlijk dat getut... helaas moeten we niet meer voor een 3e willen gaan. Maar had wel leuk gevonden een tuttebel ik huis. gr brenda