he dames, alles goed met jullie? nog wat leuks gedaan tot nu toe? hier gaat het goed. Vind het voeden, kolven en daarna flesje geven wel vermoeiend maar mijn kleine meid groeit goed en dat vind ik erg belangrijk. Hopelijk is ze binnenkort sterk genoeg om alles uit de borst te kunnen halen. Morgen lactatiekundige bellen voor advies. Mochten jullie ook tips hebben dan hoor ik het graag! Oh ja, woensdag dacht ik, laat ik mijn oude broeken eens passen.... en ja hoor, ik pas er weer in. geen zwangerschapskleren meer voor mij!
fijn dat je broeken weer passen! ik deed met sander elke keer proberen aan te leggen en proberen, was best zwaar, maar op gevenmoment ging hij bij mijn man zoeken, ik heb hem gegrepen (was toen 6 weken) en hij deed het ...... heel bizar! hier gaat het wel, jasper begint iets beter te slapen hebben we de indruk, maar durf bijna niet hardop te zeggen. Want pffffffffffff heb het eerder gedaan. We zitten er aardig doorheen. Ik heb het erg benauwd en ronald die heeft last van de rug, met daarbij uitputting, valt het tegen. maar we hebben bijna vakantie.... we hopen dat jasper dan echt beter slaap. We gaan namelijk in een tent camperen. maar mam heeft aangeboden hem in de caravan te nemen mocht het niet lukken. Ik heb voor sept ook een week vrijgevraagd, we moeten even tijd voor ons gaan inplannen. Want eerlijk is eerlijk, we zijn elkaar beetje uit het oog verloren. Even lach momentje, jasper doet elke keer kiekeboe met een knuffel, elke keer als we het op willen nemen stop hij ermee hahaha boefje. trouwens respect voor alle borstvoedingsmama;s dubbel voor wie kolven gr brenda
he brenda, hoe gaat het nu? kunnen jullie nu allemaal genieten van jullie nachtrust? heerlijk vakantie in het vooruitzicht en slim om een weekje vrij te plannen om bij te komen. Ik heb gisteren de lactatiekundige gebeld. Het aanleggen gaat steeds beter maar ze moet nog te hard werken voor haar eten. Ik heb de opdracht gekregen om nog maar 3 keer op een dag te kolven ipv na elke voeding zodat ik wat meer rust krijg. Hierdoor wordt haar voeding wel aangevuld met kunstvoeding. Sanne is hier niet echt dol op maar het is uiteindelijk beter dan niets. de lactatiekundige komt volgende week kijken hoe het gaat. mijn kleine man wordt half juli 2 jaar. wat gaat de tijd snel! vorig jaar heeft Fran een mooie taart gemaakt. Nu ben ik op internet aan het kijken voor een mooie taart want ik wil Fran er nu niet mee belasten. Vanochtend met de kleintjes naar de markt geweest en ik heb een tas vol leuke kleertjes gekocht bij Bengel. Leuk zo, opruiming! hoe gaat het met de rest van de dames?
hoi meiden! hier gaat het goed! de kids doen het super samen! ben alleen zelf van woensdag op donderdagnacht om 4 uur naar het ziekenhuis gegaan! had zo'n verschrikkelijk buikpijn!! kon het niet meer aan! deed zeerder dan alle 2 mijn bevallingen!! Nu denken ze aan galstenen! zometeen ga ik naar het ziekenhuis voor een echo, en als ze er dan wel zitten bekijken wat er mee te doen! daarna ga ik met wes naar het CB. Is de eerste keer! ben heel benieuwd hoeveel hij is gegroeid!! volgens mij wel heeeel goed! Hij krijgt ook gelijk prikken! das dan wel weer zielig maar ja hoort erbij! en hoe is het met jullie? lekker weekend gehad? vandaag en morgen weer lekker warm! ik houd er wel van! maar ja ik hoef dan ook nog niet te werken! fijne dag meiden!
hoihoi beetje late reactie.... maar heb voorholte bijholte ontsteking, gaat nu iets beter door de antibiotica. De nachten (durf bijna niet te zeggen) gaan de goede kant op. zoek je nog iemand voor de taart, ik had voor sander een adres via via, wij waren er erg tevreden over. goed dat je de borstvoeding zo goed volhoud? Heb je nog leuke foto;s. 2 jaar, groot worden ze dan in een keer he! Tja shoppen in de uitverkoop is echt mijn hobby heerlijk! vooral als je erg leuke dingen kan vinden! gr brenda
hoihoi net je berichtje gemist. Laat je weten hoe het met wes was bij het buro. Gaan ze echo maken voor je galstenen, wat naar zeg! Ik heb antibiotica, dus moet uit de zon blijven....dat is echt megabalen! Maar ja.... ik wil ook snel beter worden grbrenda
hoi meiden wes doet het super! hij is nu 6 weken en 5.2 kg en 57 cm! ook gelijk 2 inentingen gehad! ff huilen maar nu slaapt hij lekker. sem slaapt ook dus nu ff mama tijd heeeeerlijk!!
hoi meiden... zo was op de een of andere manier me abo kwijt Maar ben er weer... fran; wes groeit goed zeg, fijn dat de kids ff slapen... brenda; dus in sept. ff samen bijtanken! fijn dat het bijna vakantei is he? elisabet; fijn dat je bij te l.des. terrecht kunt voor advies, s6 ermee! hier; momenteel erg last van de warmte, word er naar van... sem is lekker buiten aan het spelen met zijn waterbaan en schommel met mij gaat het nu weer een stuk beter... inmiddels 14wk en woensdag controle vk...spannend weer nog 3,5week dan op vakantie heb er zin in!
bij ons is het heel dichtbij ingeslagen, ik was wel bang hoor. Ik ben de boel begonnen te pakken, boel op te ruimen in huis.We gaan zaterdag op vakantie. gr brenda
bijna op vakantie Brenda, wat heerlijk! ben je nu helemaal opgeknapt? Fran, wat fijn dat Wes het zo goed doet! Wolfje, 14 weken alweer. Voor je het weet heb je alweer de 20 weken echo! gisteren lactatiekundige geweest. in overleg met haar heb ik besloten om te stoppen met bv. Vind het heel erg maar het is beter zo. mijn bv loopt steeds meer terug en Sanne is heel onrustig als ik haar wil aanleggen. Om het nog enige kans van slagen te geven zou ik haar weer heel veel moeten aanleggen en heel veel moeten kolven en dan is het nog niet zeker dat de bv weer meer wordt of dat zij het beter op pakt. Wat ik fijn vindt is dat je heel duidelijk kan zien dat ze nu rustiger en tevreden is met de kv.
jammer dt het niet zo lukt met de borstvoeding. Het is altijd wat moeilijker als je er al een heb lopen he. Ik vond altijd erg arbeidsintensief. ik ben nog wel verkouden en zere keel, ik hoop dat het nog bijtrekt. Maar we gaan ervoor, het wordt geen topweer, maar zoals het eruit ziet droog! En wie weet wordt het toch wat mooier nog. tussen de 16 en 20 graden, voor de boys hele lekkere temperatuur. maar hoop dat we toch 1 dagje naar strand kunnen! we gaan naar www.onsbuiten.nl luxe 5sterrencamping met eigen douche en toilet..... maar ook welness voor mama en papa mijn ouders gaan ook, dus die willen wel een keer oppassen. gr brenda
@brenda: er is een echo gemaakt en er blijkt idd wat te zitten alleen bij mij is het meer gruis dan steen! dus dat is moeilijk te verwijderen dan zouden ze gelijk men hele galblaas moeten verwijderen en das wel heel drastisch. Ik heb sinds die nacht ook geen aanvallen meer gehad dus het kan best zijn dat het gewoon eenmalig was en dat ik er nu nooit meer last van heb! laten we het hopen want jee watdeed het zeer!! Veel plezier op vakantie! dat het droog is is het voornaamste maar nooit verkeerd als het ook lekker warm is! de afgelopen 2 dagen vond ik het te warm om iets te doen dus des te drukker ben ik vandaag! het lijkt wel of er hier een bom is ontploft! vind het wel lastig hoor je huishouden bijhouden met 2 kids!
@elisabet goede beslissing om dan te stoppen het moet wel te doen blijven voor beide! Bij mij loopt het wel goed. hij groeit er goed op en heeft vanacht weer doorgeslapen van 23.30 tot 7 uur echt heerlijK!!
ja het kan vreselijk veel pijn doen heb ik begrepen, nou hopen dat het eenmalig is. ach er lekker uit is al heerlijk, maar 20 a 25 graden erbij zou helemaal toppie zijn, maar droog is al geweldig he. tja vind ook zwaar 2 kids en huishouden vooral als het mooi weer is...... want dan ben je veel buiten en binnen ontploft de boel hahahaah heerlijk dat wes al doorslaapt (zeg ik jaloers ) gr brenda
De controle bij de vk... Om 10.30uur had ik een afspraak... die liep uit helaas. Uiteindelijk om 11.00uur aan de beurt...informatie over de 20wk echo gehad... en toen bloeddruk meten, dit werd door de stagiere gedaan, 110/70 prima dus Daarna het moment, hartje luisteren...Oh men wat een spanning, stagiere kon het niet vinden... toen de vk zelf even luisteren, ook zei kon het hartje niet vinden... daarna gelijk naar boven, we gaan met de echo kijken, sem had dus toch wel mazzel, nog even tv kijken ja hoor, daar lag ons wondertje, met een mooi kloppend hartje, wat een geluid Kindje was erg beweeglijk... en 2armen, 2 benen, mooi ruggetje Helemaal blij en trots met 3 mooie foto's gingen we naar huis
brenda; hele fijne vakantie! elisabet; meid het is jammer dat je stoppen moet, maar verwijt jezelf niks, je hebt jezelf er 100%voor gegeven! fran; fijn dat hij zo lekker doorslaapt!
@wolfje : jee das toch weer ff schrikken of niet!! gelukkig is alles helemaal goed!! leuk dat sem mee kon kijken!! ik nam mijn sem ook altijd mee ook al snapte hij er nog niet zoveel van. tis toch goed ter voorbereiding!
wat ik heel bijzonder vond, ik weet niet of andere mama;s dat ook ervaarde. De jongste kwam in huis en was voor Sander al direct zo gewoon...echt bizar..... en nog steeds, hij is dol op zijn broertje. Maar fijn dat alles goed was met de echo!!!!!!! ga even beginnen met de volksverhuizing pffffffffff