mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

fran idd schrikken; ik neem sem ook overal mee naar toe, alleen de eerste echo niet omdat ik dacht dat die inwendig was, vond ik niet zo'n fijn idee...
    en met de 20wk echo niet... want kinderen mogen dan niet mee...

maar wil hem juist overal bij betrekken, lijkt me alleen maar goed...ken ook iemand die der zoontje overal bij weg gehouden heeft en die is nu nog jaloers... ik zeg niet dat sem zulk gedrag niet gaat vertonen, maar wil er wel vanalles aan doen om hem erna te laten groeien...

brenda; fijn dat hij dol is op zijn broertje:)

2. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    dank jullie wel. Ik heb er nogsteeds moeite mee dat ik geen bv meer geef maar ik zal me er bij neer moeten leggen.

oei Wolfje, dat is schrikken. heel fijn dat je je kleintje gezien hebt en dat alles goed is. Leuk dat je Sem zoveel mogelijk meeneemt. Ik nam Tim af en toe mee en hij wist al precies wat er ging gebeuren. Op het laatst pakte hij zelfs mijn hand om mij naar de tafel te leiden om het hartje te luisteren. echt lief!

Brenda, ja, ik heb het ook zo ervaren. Onze Tim is altijd al wel dol geweest op baby's maar Sanne vindt hij extra lief.
    Wat een leuke vakantieadres! daar zullen jullie je vast goed vermaken.

Fran, wat heerlijk dat de kleine man al doorslaapt. Mazzelaar.;)

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

stoppen is altijd moeilijk met bv.
    Ik had het nog met jasper, was hij al 7 mnd, maar ivm koemelkallergie kreeg ik eht advies om direct babyvoeding te geven uit de fles. Omdat mijn borstvoeding nog 2 weken koemelkklachten kan krijgen. Dus ben gestopt zonder echt afscheid te nemen...vond dat wel en nog steeds moeilijk!
    Dus neem gevoelsmatig echt afstand, je hebt de mogelijkheid.
    Ik had nog graag 1x willen doen en dan echt afscheid willen nemen. Maar ja het buikje van mijn manneke ging voor.....

Zit nog met tranen nu in mijn ogen..... moet los laten :)

4. Zeepaardje

elisabet; meid je maakt nu voorjezef en sanne de beste keus!
    neem sem overal mee naar toe, vind hij ook wel leuk...hihi

5. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    Brenda, dat is helemaal moeilijk. Niet kunnen genieten van de laatste keer. Zelfs al weet je dat dat het beste is. dikke knuffel voor jou. De lactatiekundige gaf mij het advies om 1 keer per dag met sanne bloot buik op buik te liggen. goed voor het hechten en misschien dat ze dan zelf ook gaat zoeken. Voor mij is het ook goed vanwege de reden die jij aangeeft.

Wolfje, dubbel genieten zo he? zien hoe leuk Sem het vindt en het hart van je kleintje te horen.

6. brenda1976

volgens mij gaan we verhuizen ipv op vakantie....... echt niet normaal!

wanneer gaan jullie allemaal en waar naar toe?

7. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    ja, echt ongelooflijk wat je allemaal mee moet nemen he op vakantie. wij gaan misschien een weekendje weg begin september. en voor de rest dagjes weg.

8. brenda1976

wij gaan nu dan camperen en in sept wil ik nog even weg, vakantieveiligaanbieding of zo....
    we hebben zón zwaar jaar achter de rug dat we onze 5 jarige trouwdag wel goed moeten vieren! hiiiihi hebben we maar samen gered en 2 prachtige kids!
    gr brenda

9. Zeepaardje

hier in sept 5jaar getrouwd:p:p

gaan 20 juli-13aug op vakantie naar spanje:)

10. brenda1976

lekker naar spanje, hotel of ?

en wij ook 1 sept en jullie?

11. Zeepaardje

19/9/6

camping:) ben geen hotel mens, ja voor ee ndag of 6/7 maar vind camperen veel gezelliger:)

12. brenda1976

wij gaan ook camperen, voor kids zowiezo het leukst vind ik persoonlijk dan he :)

maar wel een volksverhuizing hahaha

zo ben even de foto;s op de harde schijf aan het bijwerken en bij mijn ouders in de kluis (brandwerend).

13. Zeepaardje

idd nou ik heb nu met boodschappen ook extra spul meegenomen, wat blikjes soep, worstjes, ragout, nasi, lekker makkelijk voor de eerste dagen en tijdens de reis:p

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai dames

ben sinds mijn vakantie hier niet meer geweest. vind het leuk om te lezen maar heb helaas niet meer zoveel tijd om het bij te houden. en dat vind ik vervelend, dus ik denk dat ik de komende tijd hier niet meer ben. misschien in de toekomst nog een keer.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. De pasgeborene, zwangeren en natuurlijk alle andere moeders.

Veel geluk allemaal!

15. Zeepaardje

jammer meid, maar jij ook veel geluk gewenst:)

16. Zeepaardje

Hier drukke week in vooruitzicht...
    morgen druk met huisje schoonmaken en boodschappen doen...
    woensdag oma ophalen.
    donderdag barneveldse donderdagen
    zondag wokken.
    maandag vk en oma naar huis brengen
    dinsdag caravan in pakken en
    woensdag 20ste op vakantie:D zo zin in!

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hallo ik mag me nu bijna officieel weer geldelandse mama noemen
    wij hebben eindelijk een mooi huisje in renkum gekregen en zijn druk aan het verbouwen.
    26 juli gaan we over

dus wil me als het mag hier aansluiten en nog meer mensen in en omgeving renkum leren kennen om een x iets leuks te doen.

veder info over mij heb 18 jaar in wageningen gewoond(hele familie woont er nog) toen 6 jaar in hengelo en nu weer terug naar renkum.

ik ben dus 25 moeder van 1 zoontje en ga dus in renkum wonen in een mooi eengezinswoning.

18. Zeepaardje

bengeltje; heerlijke een jonge mama:)
    welkom, tis erg rustig hier momenteel ivm vakanties;)

19. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi bengeltje! welkom! het is idd nu een beetje rustig! maar komt wel weer na de vakantie!

ik ben 26 jaar en mama van 2 knappe mannen!
    sem bijna 2 en wes 8 weken!

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dank je het is wel leuk om jonge mama te zijn maar soms kan ik de kleine boef wel achter het behang plakken :p
    vakantie ja dat merk je overal wel zeg

woei nog gefeliciteerd met de geboorte van je 2de zoon

Deel Deze Pagina