mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    bezigbijtje: hoe is het 22 juli gegaan?

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

fijn dat het zo goed gaat en nog gefeliciteerd.

Hier gaat alles goed, koemelkallergie heb ik goed onder controle, alleen slaap jasper nog steeds niet door, oke vannacht wel.
    maar normaal kom hij minimaal 1x maar dat is het meest gunstige geval......

zo mag naar het buro, kijken wat ze van hem zeggen.
    gr brenda

3. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    wat fijn, dat is in ieder geval al een stap in de goede richting. Ik ken de gebroken nachten, heel vermoeiend voor iedereen. Ik hoop dat het nu snel overgaat. Sinds Tim ziek is geweest komt hij ook 1 of 2 keer 's nachts. We hebben een matras op zijn kamer gelegd en zijn vader slaapt dan bij hem als hij wakker wordt. Geeft voor ons toch de meeste rust.

succes bij het buro, laat je weten hoe het ging?

4. brenda1976

hoihoi

Jasper is goed gegroeid, zit nog beetje onder het gewicht.
    verder doet hij het prima....

5. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    fijn dat het goed gaat Brenda!

vandaag lekker met Tim naar de supermarkt gelopen en ben nu bezig met koken. Heb zin in stoofvlees, lekker!

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    het is erg rustig:(

7. brenda1976

hier weinig te vertellen,
    gisteren een schoonheidsbehandeling van mijn schoonzus gehad en daarna enorm goed geshopt, had voor ron 3 polo's en 1 shirt en voor sander 5 shirts en 2 broeken bij WE voor 69 euro.
    echt toppie! ron heeft of echt goed spul of werkspul. En hij draag het goede spul graag thuis, dat vind ik dus niet geweldig. Dit is mooi tussenin...netjes maar wel iets waar het geen ramp is als er een gaatje in komt of echt vies wordt. (vind dit dus met mc gregor of gaastra kleding superzonde en mag alleen nog met feestjes haha).
    En voor sander lekkere shirts en voor de winter als hempt, leuke kleurtjes en streepjes.

ook bij v&d een gaaf broekje gekocht, korte broek voor volgend jaar van 30 voor 7 euro van mexx :))))
    en leuke schoenen voor sander...... de schoenen passen nog wel, maar niet zo lang denk ik nog.... dus even iets grotere schoen gekocht....als deze niet meer passen. Sander heeft groeischoenen spurt. Ik Heb namelijk afgelopen 2 maanden al 2 paar nieuwe gekocht........
    gr brenda

8. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    wat leuk Brenda! altijd leuk he om mooie kleren te kopen voor weinig! ik heb ook heel wat ingekocht voor heel wat minder. Laatst een aantal 5 kledingstukken gekocht voor 37 euro. en dat terwijl het vestje normaal al 44 euro was.

bengeltje hoe is het met jou dan?

mijn weekend was druk maar heel leuk. Zaterdag naar ouwehands dierenpark geweest met gezin en vrienden. Zondagmiddag verjaardag. Vandaag lekker rustig aan doen. Heerlijk genieten van het mooie weer!

hoe was het weekend van de rest van de meiden?

9. brenda1976

leukm he oudehands, we hebben lidmaatschap ervan......

tja vind heerlijk shoppen!

ach altijd fijn om ook wat extra kleding in huis te hebben :)

10. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    ja, echt leuk! we hebben niet alles gezien omdat we tussendoor ook nog 2 baby's moesten voeden maar de oudste kinderen hadden het hartstikke leuk dus wij ook!

11. brenda1976

we komen er regelmatig en elke keer zie ik nieuwe dingen en voor de kinderen is het spelen geweldiggggggg

12. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    we zijn alleen ravotapia niet ingegaan. Onze oudste kinderen zijn 2 jaar en we zagen zoveel water dat we het er maar niet op hebben gegokt. zoveel reserve kleertjes hebben we nu ook niet hihi

13. brenda1976

tja die fout heb ik de eerste keer gemaakt, had ik reservekleding voor de baby en niet voor de oudste hahahahha

14. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    hahaha, ik ken dat. nu neem ik zelfs 2 shirtjes voor mijn kleine man mee en hij heeft meestal een romper aan dat er zo ook leuk uitziet

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    met mij gaat het wel goed erg druk en wennen in me nieuwe huis in renkum.
    hier moet je alles scheiden qua afval in hengelo was dat niet zo wel wennen en dozen uitpakken gaat niet zo 1 ,2 ,3 pff wat een werk
    veder kleine boef hier vervelend.

ouwehands dierenpark leuk leuk zeg

16. brenda1976

je woont lekker dichtbij, zeker een aanrader. Ik heb een keer voorgesteld om met een paar meiden te gaan....... als iemand zin heeft, ik ga wel mee :)

pffffffff verhuizen moet er niet aan denken.

vandaag weer naar de ha geweest met de slaapproble,men van jasper, we zijn doorgestuurd en konden vanmiddag al terecht.
    en we gaan pijn uitsluiten door paracetamol en chamodent.

over 2 weken weer consult telefonische, als het niks uithaalt dan eventueel slaapopservatie of andere opties.
    ik hoop dat we naar bijna 1,5 jaar gewoon door kunnen slapen. (slaapproblemen met sander gehad, toen sander jasper en nu alleen jasper nog, we zijn beetje einde raad).
    gr brenda

17. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Hallo allemaal!
    Hier nog een Gelderse ;)
    Ik woon mijn hele leven al hier op de veluwe!

18. brenda1976

welkommmmmmmmm

19. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    thanx!

waar woont iedereen?

20. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    brenda, wat fijn dat jullie zijn doorverwezen. ik hoop dat het helpt. onze tim komt sinds hij ziek is geweest ook weer elke avond. mijn man gaat dan bij hem slapen.

bengel, is je nieuwe woning nu zo goed als af? gescheiden afval doen we ook in zutphen. het went wel heel gauw.

angel78: welkom. ik ben mama van Tim (2 jaar) en Sanne (8 weken) en woon in zutphen. jij dan?

Deel Deze Pagina