een x met zijn alle naar dierenpark leukkkkkkkkkk ik ga mee wanneer gaan we? whahahaha brenda wat balen dat je kleine slaap problemen heeft hoop voor je dat je snel door kan slapen. ik woon nu sinds 1 week in renkum elisabet nou pff vind het nu al een drama whahahaha ik weet echter niet eens waar wat in moet in hengelo hoefde dat gewoon niet lol
hahaha Bengel, ik heb natuurlijk makkelijk praten. wij doen dit al jaren en het werd geleidelijk geintroduceerd. 1 weekje alweer, heb je al een housewarmingparty gehouden voor je vrienden? wonen die ook bij je in de buurt? leuk idee om een keer naar de dierentuin te gaan. vanochtend met mijn moeder de tuin onkruidvrij maken. Vanmiddag met mijn kleine man waarschijnlijk zwemmen. Hij is een beetje verkouden dus ik twijfel nog. Even kijken hoe hij het vanochtend doet.
even kijken hoe onze dag loopt vandaag...... maar jasper heeft doorgeslapen! op de paracetamol en chamodent, hier hangt een vlag uit en we hopen dat dit doorzet. mijn man heeft gisteren het zwembadje in de tuin opgezet, dus de buurkinderen zullen wel een duikje komen nemen. onkruid, ik weet niet wat dit jaar is, maar voor de vakantie had ik eht onkruidvrij en we kwamen terug naar 2 weken, nou niet normaal zoveel..... nu probeer ik elke dag een emmer weg te halen totdat het onkruidvrij is. Ik heb geen puf in een keer de hele tuin te doen... Daarbij is het best veel, dus vind dit te doen.... wel fijn dat je moeder je helpt, in het voorjaar heeft mijn vriendin de hele voor en achtertuin gedaan, ik heb het toen vanaf daar bijgehouden, maar ja de vakantie heeft me genekt. Ik vind dierentuin erg leuke optie! dus wt mij betreft roep maar een datum! Iemand voorkeur voor een dag? ik kan niet op vrijdag en maandag. gr brenda
oh wat fijn Brenda! schrok je niet wakker, zo van, hoe laat is het? o wel een goed idee om op zo'n manier onkruid weg te halen. Ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik de kinderen heb totaal niet geinteresseerd ben in de bloemen en de tuin. Mijn moeder zorgt ervoor dat de plantjes niet dood gaan. Als ik weet dat het mooi weer wordt trek ik wel onkruid er uit zodat tim er rustig kan spelen.
nou ik had om 6 uur wel zoiets, leef hij nog..... gelukkig hoeste hij. tja we hebben combituin. Ron wilde bij de aanleg dat we een mooie maar kindvriendelijke tuin kregen waarbij ze helemaal rond kunnen fietsen maar niet opvalt zeg maar. vond toen zo stom, maar ben er nu zoooooo blij mee...... het is best aparte tuin geworden. 9we hebben tekening laten maken, maar zelf aangelegd)
hoi angel78 welkom hier! ik woon in twello, mama van 2 kindjes sem bijna 2 en wes 11 weken @brenda oh wat heerlijk dat ie doorgeslapen heeft! ik kan me echt niks voorstellen van hoe het moet zijn want ik heb echt slaapkoppen maar weet wel dat ik al kapot ben als er 1 een keer een nachtje spookt!
we hebben slaapproblemen met onze oudste gehad, toen met alle2 en toen alleen nog jasper. (sander begon met anderhalf) Het is niet uit te leggen, het is echt vreselijk! En weet je wat het ergste is. Ik zag 2 weken geleden een baby en keek naar Jasper en dacht..... waar is de tijd gebleven...waarom heb ik niet genoten! Nu hoop ik dat het doortrekt en dat ik lekker kan genieten! Wordt echt tijd!
mijn vrienden wonen in overijssel dus nee die wonen niet in de buurt familie wel maar die kwamen in hengelo ook niet dus ben dan eerlijk hoeven ze nu ook niet te komen hihi
ja, ik kan mij voorstellen dat het dan het helemaal wennen is in je nieuwe woning. wel leuke buren? jammer dat je niet echt hebt kunnen genieten van de babytijd Brenda. Heeft hij vannacht weer doorgeslapen? Fran, hoe gaat het met je? ben je alweer aan het werk? gisteren uiteindelijk niet wezen zwemmen. Tim was nogal verkouden en we hebben geen zin in de zoveelste oorontsteking. Hij had er gisteravond wel behoorlijk last van en we hebben de hele avond bij hem gezeten. Vannacht heeft mijn man weer bij hem geslapen. Hij is nu helemaal opgeknapt dus we gaan vanochtend naar het zandfeest. Er is een parkeerplaats afgezet en daar hebben ze zand geplaatst. Ben benieuwd wat hij er van vindt!
elisabet ja aan 1 kant wonen oudere mensen nou die vinden julian geweldig en die zijn erg aardig zoals ik begreep van de oudere mensen wonen aan de andere kant een alleenstaande die nu weer een nieuwe vriend had zoals ze zij en daar volgens hun in woont maar deze nog even aanhoud om te zien of het goed gaat ofzo haha dus rustig is het lekker als julian verkouden is ga ik ook niet zwemmen je heb gelijk weet je wat goed helpt xilometazoline neusspray die is me aangeraden door ziekenhuis en dat werkt echt super goed
@elisabeth moet volgende week weer beginnen!!! pff nog geen zin in!! ben ook druk op zoek naar wat anders! maar is lastig
Bengel: ja, dat ken ik. Die kregen we regelmatig voorgeschreven van de huisarts. Tim was op een gegeven moment alleen maar verkouden en had om de paar weken oorontsteking. Die spray mag je maar 1 week gebruiken dus ik begin eigenlijk standaard met de zoutoplossing. Onlangs heeft hij buisjes gekregen en nu gaat het een stuk beter maar ben toch nog voorzichtig. Fran: vervelend is dat he? terug moeten naar een baan waar je het niet naar je zin hebt. een vriendin had dit ook en heeft gelukkig gauw een nieuwe baan gevonden. Ik hoop dit ook voor jou. vanmiddag heel slecht nieuws gekregen. het zoontje van mijn collega is vanochtend overleden. net 2 jaar geworden. Vindt het zo verdrietig.
ooooooo wat vreselijk........ tja dan denk ik, het zou je maar overkomen en dan denk ik..... we moeten echt meer genieten! tja werk waar je neit naar de zin heb is echt niet leuk... ik hoop dat je snel iets anders heb gevonden! gr brenda
hiihih ik dacht ja het is niet voor mij bedoelt hahaha maar wil wel even tikken hoor. Naar ons bezoek met de kinderarts en zijn aanpak slaap Jasper door, wat een verademing................ durf bijna niet te roepen...maar we gaan nu de goede kant op. gr brenda