mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

dus je wordtmarkkraamvrouw!
    succes!!!!!!

we hebben een weekje vakantie. Even time out!

gr brenda

2. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    leuk zeg! als ik tijd heb kom ik even kijken. ik wil nog graag een extra winterjas voor Tim, om buiten te spelen.

Brenda, heerlijk even vrij. Even bijtanken. Slaapt de kleine man nu door?

Wolfje, hoe gaat het met je? ben je weer beter? en hoe is het met je oma gegaan? of is ze nog bij jullie?

hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?

onze kleine man gaat morgen bij oma logeren en wij hebben dan 's avonds verjaardag. Sanne gaat met ons mee. verder is er kermis in de stad dus daar zullen we nog wel naar toe gaan. Gisteren ook geweest, Tim is voor het eerst in de draaimolen geweest. En leuk dat hij het vond!

3. brenda1976

hoihoi
    de kleine man slaap nu door, tussenhaakjes.
    het gaat al wel stuk beter.
    we hebben vakantie, een week.
    we wilde eerst weekje weg, maar doen we toch maar niet.

we gaan vandaag bbqen! net even bij appie geweest, geweldige aanbiedingen :)
    morgen verjaardag en zwembad opzetten voor de kids.
    zondag gaan we tent kopen.
    maandag ponymarkt, dinsdag gaan we even winkelen zonder kids.
    woensdag zwembad, donderdag dierentuin en vrijdag zolder opruimen.
    klinkt heel dru, maar valt mee hoor, is allemaal uurtje hier uurtje daar! en verder bijkomen van afgelopen tijd.
    fijn weekend
    gr brenda

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

hier even een berichtje van mij...

Sorry niet bijgelezen...

erg last van ontstoken tandvlees en oorpijn... nu wel druppels en neusspray dus wordt minder, maar wat een hoofdpijn hierdoor:(En helaas weer een koortslip:(

Gistermiddag zitten huilen van de pijn, en sem zo lief; mama niet
    verdrietig zijn...pff moeilijk hoor...

Verder gaat het wel redelijk...kleine is onwijs druk erg fijn!

Ik en manlief gaan as donderdagmorgen voor een paar dagen lekker weg... hoop dat ik dan beter ben! We gaan in ieder geval lekker genieten samen!

Helaas hebben we nog steeds geen auto... en weten ook niet wanneer deze nu wel gerepareerd zal zijn...

Zojuist op de fiets wezen kijken naar de stoomtreinen, sem vond het geweldig!

Hoop dat met jullie ook alles goed gaat?!

En als er nieuws is, graag pb:)

Knuffels en fijne dag nog! xxxxxx

5. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    hoihoi, hoe gaat het met iedereen? nog leuke plannen voor het weekend?

het was zo slecht weer dat ik deze week gezellig 2 keer naar ballorig ben geweest met mijn mannetje.

6. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    hoi, alles goed met jullie?

7. brenda1976

ballorig wat is dat?
    met mij al wat beter en met jasper ook, hij slaap door.

Vandaag onze nieuwe tent opgezet....

hoe is het met jou? en de rest?

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey

Ben ik ook weer. Inmiddels is er waarschijnlijk een oorzaak gevonden voor de klachten van Vince. Hij heeft een bacterie in zijn darmen en zit nu dus aan de antibiotica.

@Wolfje, hoop dat je beter was voor jullie weg gingen!

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Mag ik mij aansluiten? Heb 23 jaar in Ermelo gewoond, woon nu in Nieuwegein. Maar hier vind ik dat ik thuishoor. Ben nu 25. Al mijn vrienden, vriendinnen en familie wonen in Ermelo, Putten en Harderwijk. Heb hier nauwelijks iets en mis regio Ermelo best wel. Zag dat hier paar Harderwijkers rondschreven. Ermeloers nog niet gezien.

10. Zeepaardje

hoi meiden...

gelukkig de avond voor vertrek geen oorpijn meer en met me tandvlees gaat het nu ook goed...!

Hebben een heerlijk weekend gehad, super genoten, maar wat waren we blij dat we sem weer zagen en konden knuffelen!!!

Morgen weer controle en daarna met sem en met me mams door naar tuincentrum:)

Fijne avond nog! Knuffels

11. Zeepaardje

Welkom

ik ben ilse, woon in apeldoorn ben 26 jaar en heb een zoontje van april 2008...

groetjes

12. brenda1976

fijn er even uit, dus volop genoten?

Met jasper gaat het nu ook echt stukken beter, hij wijst alles aan, is zelf gaan zitten en zegt mama en hij slaap meestal door.
    dus echt superverbetering!

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Wolfie, fijn dat je geen last meer hebt van je tandvlees.

@Sweetchocolat, welkom! Ik herken je gevoel wel. Heb zelf ook op diverse plaatsen gewoond maar in de plaats waar ik mijn jeugd gewoond heb voel ik mij toch meer thuis.

Ik ben trouwens Debbie, 24 jaar en kom uit Apeldoorn.
    (Stief)Mama van 1 stiefzoon, 1 dochter (uit eerdere relatie) en 1 zoon samen met mijn vriend.

14. Zeepaardje

brenda; fijn dat het bij jullie goed gaat!
    idd wij volop genoten, heerlijk:)

vica idd erg fijn en hopelijk blijft het zo

15. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    Brenda, wat fijn dat het wat beter met je gaat en dat Jasper doorslaapt. wereld van verschil op een gegeven moment he?

Wolfje, heerlijk zo'n weekendje weg zonder kinderen. en helemaal heerlijk om ze dan weer te zien! ik ben nog nooit een weekend zonder de kinderen geweest maar wel een nacht. vond het uitslapen zo heerlijk ;) veel plezier morgen bij de controle en tuincentrum!

Vica, oh gelukkig dat ze iets hebben gevonden en dat het te behandelen is! hoe gaat het nu met hem? en natuurlijk ook met jullie?

sweetchocolate, welkom!

wij zijn ook een weekendje weg geweest. naar een landal park. heerlijk weer gehad overdag. ik ben met Tim elke dag wezen zwemmen. echt zo leuk! morgen naar de ikea. :)

16. Zeepaardje

elisabet; thanks,dit was voor ons ook de eerste keer hoor,zouden het anders nooit doen... hihi maar wel even lekker en jullie ook genoten dit weekend!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@weekendjes weg, heerlijk! Ben jaloers! Hier zowiezo geen optie. Financieel niet en oppas zou ook moeilijk worden.

@Elisabeth, ja het gaat goed met hem. Zit nog wel aan de ab maar krijgt nu normale melk en bijvoeding. En nergens heeft hij last van. Terwijl hij eerder van alles in de stress schoot, hierdoor eczeem kreeg en daarnaast mega krampen. Maar nu helemaal niks van dat.
    Hij is nu vooral een hele tevreden jongen :D. Er zijn nog wel onderzoeken gaande maar ik denk dat dit de boosdoener was.

Het is overigens een ziekenhuisbacterie die hij heeft opgelopen. Of bij de geboorte (in het ziekenhuis) of wellicht via mijn schoonmoeder die aan de chemo zat. Vaak zie je dat namelijk ook bij mensen die aan de chemo zitten omdat de bacterie zich alleen kan nestelen in hele zwakke of aangetaste darmen.
    Ben benieuwd of hij straks weg is.

18. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    jeetje zeg! ik hoop voor de kleine man dat het niet meer terug komt. Heerlijk om je ventje zo vrolijk te zien he? als ik het zo lees is hij gelukkig niet bang om te eten.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja is echt heeeerlijk! Door hem is oppas ook zo moeilijk. MIjn moeder paste altijd veel op mijn dochter maar ze wilt liever niet op Vince passen. Ik vind het schandalig, maar zij wordt zenuwachtig van huilen en ja, hij huilt veel. Ook dronk hij slecht maar nu met de normale voeding gaat dat ook beter.

Helaas blijft hij nu altijd zwak voor infectie van die bacterie..

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

En dan te bedenken dat het ziekenhuis hier hem gezond heeft verklaard zonder enig onderzoek te doen en al zijn klachten kwamen door stress van mij... Tja, als je kind 10 uur per dag krijst raak je wel gestressed ;)

Deel Deze Pagina