oooo wat vervelend, het is niet aan andere uit te leggen wat een huilend gillend kind met je doet!!!!!! Wij hebben ook zo gezeten met onze jongste, echt uren gillen.... ook snachts.... echt je wordt knettergek. Ik heb dan ook wel eens gezegd, (ik zou nooit doen hoor), maar ik kan me voorstellen dat iemand zijn kind wat aandoet. Het is niet voor te stellen! Jasper zit nu pas goed in zijn vel en slaap zins kort echt door! Hij begin nu echt leuk manneke te worden, te ontwikkelen! Maar we zijn hier ook wanhopig geweest! We hebben overleefd, niet geleefd! En wat ik het ergste vind, niet genoten van mijn kereltje.... de band begin nu pas echt te groeien! ...... En tja als ouder, wordt je labiel! ben je dood en dood moe, is alles teveel en overleef je! Ik denk als je niet mee heb gemaakt hoe het, dat het ook niet uit te leggen of te snappen is. En erge vond ik nog, ging ik vluchten om boodschappen te doen bij appie en dat daar dan ook nog een kind huilde.... Klinkt heel vreemd, maar kon echt niet meer horen! Ik leef echt met je mee! Maar ik heb terug zitten lezen en kon niet vinden, kijk ik er overheen? weet je nu precies wat hij heeft? Mijn zoontje dus koemelkallergie waar we veeeeeeel te laat achterkwamen, maar toen was nog niet goed! hij bleef gillen. Nu ben ik naar een babyfluisteraar, behandelaar geweest en klinkt zweverig, maar zins dien zitten we echt in de lift! Maar hier kinderarts echt alles gehad. gr brenda
Vince heeft op naast reflux en een allergie voor johannesbroodpitmeel ook een ziekenhuisbacterie opgelopen. De klachten die hij van die bacterie had komen overeen met een koemelkallergie. Dus hij zat al maanden op dieetvoeding. Maar na provocatie in het ziekenhuis is gebleken dat hij geen kma heeft. En ze hadden al wel ontstekingswaardes in zijn ontlasting gevonden. Dus toen moest de ontlasting heel uitgebreid getest worden. Daar is in ieder geval al die ziekenhuisbacterie uitgekomen maar er lopen ook nog onderzoeken. Fijn zeg dat het nu beter gaat met hem. Ik herken het met de band opbouwen wel heel erg van mijn dochter. Die gilde door verborgen reflux ook heeeel erg en ik werd overal bestempeld als overbezorgde moeder. Gelukkig had ik met Vince vanaf het begin een hele hechte band. Maar hij is vanaf het begin ook al eenkennig. Bij anderen doet hij het altijd minder goed als bij mij. Dus meer huilen, slecht drinken enz. Vandaar dat wij ook besloten hebben om de opleiding die ik zou volgen uit te stellen. Ik werk nu in het weekend en tijdelijk ook savonds. Zodat hij naast mij alleen nog bij papa hoeft te blijven. Het gaat nu beter met hem en ik wil gewoon dat hij zich voorlopig goed voelt.
moeilijk tijd hoor! dus je hebt 2 kinderen zo. Nou helemaal respect! Na deze ervaring komt er geen kindje meer! Ik denk dat als hij de eerste was geweest,dat we geen 2e kindje gekregen hadden. Ik ben blij dat ik nu kan genieten! En nu echt band met hem op kan bouwen. Want dat vond ik denk ik nog het ergste. Ik moet alles wel een plekje gaan geven merk ik! Ik heb besloten bewuster meer te genieten van de kids, vaker even eruit lopen even op het kleed samen iets eten.... zeg maar de echte kleine dingen! gr brenda
Ja mijn dochter duurde maar even hoor. Op een gegeven moment ben ik met haar naar de HAP geweest en die arts zag direct al dat ze zat te slikken steeds. Dus medicijnen gegeven en binnen een week was ze veranderd in de meest makkelijke baby. Maar ja, zelfs nu zou ik wel een 3e willen hoor. Maar zowel financieel niet mogelijk als mijn gezondheid die tegenwerkt. Dus bij hunny gaat de knup erin volgend jaar.
mijn manneke is geknupt hahaha gevoelsmatig had ik nog wel een 3e gewild, maar doen we nu echt niet meer. mijn lijf wilde al niet echt bij nr 2 en mijn gezondheid is niet geweldig. Daarnaast is het ook zo dat de kosten van opvang en levensonderhoud enorm aan het stijgen zijn. En ik hou mijn hart een beetje vast voor de toekomst? is er bv nog studiefinanciering als onze kids naar school willen. En zo nu ga ik even stofzuigen, ik heb geen zin hahahaha de oudste is even bij opa en de jongste ligt nu op bed. tja ideale tijd om de huishouding te doen
fijn dat je nu kunt genieten van Jasper en dat je ziet dat hij zich nu snel en goed ontwikkelt. wat zielig dat het zo lang heeft geduurd voordat ze erachter kwamen dat het een ziekenhuisbacterie is. Mijn oudste was te vroeg geboren en hij huilde de eerste maanden ook ontzettend veel. Hij werd alleen bij mij rustig, wilde zelfs zijn vader niet. hij bleek veel last te hebben van de te snelle bevalling en had ook een liesbreukje. Toen dat allemaal verholpen was, was het huilen ook afgelopen. Maar hij heeft nooit goed geslapen. hij komt eigenlijk bijna elke nacht een keertje. vandaag naar ikea in duiven geweest. hartstikke leuk!
nog iets leuks gekocht? ik ben vorige week geweest, mijn moeder wil jasper voor zijn verjaardag stoeltjes en tafeltje geven. morgen even naar appie, even inslaan. hebben geweldige aanbiedingen! 1 love it! gr brenda
mijn moeder heeft een stoeltje voor Tim gekocht. dan kan hij aan de kleine tafel tekenen enzo. Ik heb speelgoed gekocht. een treinsetje en zo'n hamertje tik geval. oh ja, ik zie het, Jasper wordt alweer bijna 1 jaar! wat gaat het snel he? ja, zo is het wel leuk boodschappen doen! ik ga van het weekend. morgen gaan we naar de dierentuin in Amersfoort
ik moet even kijken, misschien ga ik morgen of zaterdag naar de dierentuin in rhenen. Maar jasper is erg aan de diarree, echt van de tandjes..... anders wordt het hier een van de speeltuinen. veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!! hamertje tik en trein is erg leuk! Ja jasper al bijna 1 jaar en nu pas lekker in zijn vel..... ben er wel erg blij mee.
Hoi meiden ben erg moe, dus reageer even niet... VK controle was goed... en daarna lekker wezen shoppen Knuffels!
tandjes, altijd zielig als het ze heel zeer doet. Tim kreeg pas tandjes een week voor zijn eerste verjaardag en daarna kreeg hij ze heel snel achter elkaar. het weer ziet er nu al heel belovend uit. Zo onder de douche en dan op naar de markt met Tim. Als de rest van het gezin wakker is, op naar de dierentuin! fijne dag!
Vica, Vince heeft toch nutramigen gebruikt? Jeetje zo'n bacterie!!! Onze zoon kreeg Pepti, reageerde hier goed op. Bij dubbele blinde provocatieteat bleek dat hij geen kma had.
@Sweetchocolat, nee Vince is begonnen met Friso Allergy Care. Vergelijkbaar met nutramigen. Thuis moeten provoceren met de oude melk die hij daarvoor kreeg (friso comfort) en direct mega klachten. Maar hij bleef onrustig dus nexium verhoogd en over op Neocate. Daar werd het eerst weer heftiger van en daarna ging het goed. Maar ook weer een paar keer tussendoor johannesbrootpitmeel gegeven en daar kreeg hij die mega klachten van. Dus blijkbaar allergisch voor johannesbroodpitmeel (wat dus ook in de comfort zit waarmee we moesten provoceren eerst) en niet voor koemelk. Zijn ogen zwellen ook heel erg op als hij jbpm krijgt. Het kan ook zijn dat de darmpjes gewoon nog erg gevoelig zijn. Dat daardoor de pepti beter ging en nu hij wat ouder is hij er geen last meer van heeft. Zit hij nu weer op normale voeding en hoe gaat dat? @Tandjes, bij mijn dochter nooit echt veel last gehad. Ze had voor haar 1e de tanden compleet (behalve de 4 buitenste kiezen die ze als peuter pas krijgen) en die laatste 4 had ze voor ze 2 was. Maar bij Vince was het drama!!!! De 1e tand kwam al omhoog met 2 maanden (duidelijk zichtbaar) maar kwam pas door net iets na de 4 maanden. In die tussentijd erg veel last van gehad. En zelfs in de tussentijd is tand 2 omhoog gekomen en die was zelfs eerder door. 2 dagen later kwam de tand door die als 1e omhoog kwam. Nu al een dikke maand 2 tandjes en gelukkig nog niks meer in zicht
Zit Vince weer op normale voeding? Je moet het maar net weten dat hij daarvoor allergisch is. Ook lastig om daarachter te komen! Jayden krijgt gewone voeding. Heeft 3 maanden de pepti gebruikt.
hoi meiden zo erg druk hier, gisteren en vandaag 2 oppaskids, zojuist de auto eindelijk opgehaald, morgen naar me tantes op de camping in het bos, sem zal het geweldig vinden Maandagmiddag cursus van overblijven en savonds wokken zijn dan 5jr getrouwd(L) fijn weekend allen nog xxx
@Wolfie, veel plezier morgen! @Sweetchocolat, ja Vince zit nu op gewone standaard voeding. Hier een rustig weekendje. Sochtends werken en de rest van de dag niks doen. Vince is wel mega hangerig en huilerig vandaag. Zal wel weer een sprongetje zijn ofzo.
wolfje fijne dag morgen, gefeliciteerd alvast. hoe was de camping? vervelend he die sprongetjes! vandaag een loopfiets voor sander op de koopzondag gekocht... even naar de speeltuin geweest, even koffie wezen drinken en het is al weer voorbij de dag. morgen weer werken. gr brenda