Brenda; camping was super, sem heeft heerlijk in de modderplassen gespeeld en met zijn loopfiets bulten zand op en af haha en de speeltuin vond hij ook erg leuk, hebben genoten! Jij dus l loopfiets gekocht voor s, geweldig en hard dat ze dan ook gaan!
Ik had een merkloze loopfiets..... rood, maar was knalroze geworden, die heeft nu het buurmeisje. we hebben nu maar puky gekocht, wilde 2e hands, maar was niks in de buurt naar mijn zin en speelgoedwinkel had korting. dus hebben maar nieuw gekocht, kunnen beide boys op! het gaat hard en wild en hij is al vaak gevallen! hier is het pad wat verzakt, water staat erin, je doet er wat modder bij en je hebt een groot feest! kinderen vinden het heerlijk. moet kunnen toch! Heerlijkd dat sem zo genoten heeft en best goed weer, of was dit alleen hier, we hebben vanmiddag buitje gehad, maar verder prachtig.
brenda hebben een hoop buien gehad, maar dat maakt sem niks uit wat willen kids nog meer dan water en zand ik heb ook een merkloze loopfiets hoor, is metaal rood, maar was ook maar 20euro dus we zullen zien haha
met gele wielen? ik hoop dat je geluk heb! hij was zo roze. Mijn man wilde hem eerst schilderen, maar hij werkt al veel, moet het helemaal afgeschuurd worden en dan gelakt worden..... tja...... en als nr 2 nu meisje was! maar moet nog een jongen op. Dus we zijn maar voor een andere gegaan! (het sinterklaaskado wordt dit jaar niet groot). gisterenmiddag hebben ze hier ook heerlijk naar de regenbui in de plassen gespeeld, in de speeltuin lag ook veel water... ach douchen, kleren in de was...kom het allemaal goed.
dames, hoe gaat het met jullie? hier gaat het goed. ontzettend druk en weer begonnen met werken. heel leuk, en daarna ook heel leuk om weer thuis te zijn!
Hoera! Morgen met zoonlief naar my hometown Ermelo!!!!! Waar ik tot maandag zal blijven. Heerlijk, voelt echt als thuiskomen. Zo'n zin in. (Moest ik even kwijt)
hoi brenda; loopfiets is idd met gele wielen elisabet; fijn dat werken je weer bevalt! sweetchocolate; fijne week gewenst! all; hier alles goed, wel erg druk... maar goed... knuffels
ey hallo ik was jullie wkitj joh hoe is het hier? ik heb me toch zin om wat leuks te doen met moeders en kids wie bied zich aan? zeker met dit mooie weer deze week? al is het picknicken met kids hehe of wat anders. ja erg he < voel me nu al een zeurtje
ja leuk idee! mag ook andere keer, maar mij lijkt het wel leuk om jullie keer te ontmoeten zondag viert jasper zijn verjaardag. waar is dat jaar gebleven>? Wilde ik een shirt voor hem bestellen met lange mouw, nou die had ik besteld was te klein en nu is de maat groter er niet. Maar nu wordt het heel erg mooi weer, dus nu op jacht naar korte mouw hihiihi maar vind ik ene kant wel weer zonde, wacht nog even het weer af. hoe is het verder met iedereen? gr brenda
Ik zou het ook wel leuk vinden hoor . Hier gaat alles goed. Gisteren op de rommelmarkt gestaan maar dat was mooi waardeloos met dit mooie weer. Niemand wilt dan in een dichte hal gaan lopen. Gelukkig geen verlies gedraait maar echt weinig omgezet.
tja was mooi weer, wel balen, keilang slecht weer, sta je op een rommelmarkt binnen, schijnt de zon... ik ging nog wel eens in okt nov en verkocht ik echt goed. nu doe ik alles via mp of kinderbeurzen. gr brenda
@Brenda, wat voor kinderbeurzen zijn dat dan? Ik heb er nog nooit van gehoord. Ja hier is het normaal altijd mega druk als het slecht weer is. Leuk de 1e verjaardag van je zoontje! Spannend moment of niet? Ik vond het altijd wel spannend. Het 1e jaar afsluiten. @SweetChocolat, hoe was je weekend? @Wolfje, succes met druk zijn . @Loopfiets, hier niet gehad voor mijn dochter. Ze zou van mijn moeder haar 1e driewieler krijgen. Die heeft ze ook gehad maar helaas had het fietsje geen stang. Het lukt haar maar niet om te fietsen en ik heb een slechte rug dus ik kan haar niet goed leren. Zit er aan te denken om hem op marktplaats te zetten en zelf een andere (met stang) te kopen. Hier gaat verder alles goed, dochter lijkt wel in een zindelijkheidsdip te zitten. Soms zegt ze niks en plast ze ineens gewoon en soms is ze weer te laat. Dat terwijl ze toch heel goed zindelijk was. Met Vince gaat het supergoed!
kinderen hebben wel eens dip he. Sander is alleen zindelijk als hij geen onderbroek aan heeft hahaha dus bloot loopt. Voor het gewone 3wieler is sander te klein geworden, maar kan jasper nu op. Wij hebben hier veel 2e hands beurzen. Kinderkleding en spullen. Ik koop daar regelmatig speelgoed! echt ideaal. even met dettol en klaar... en bied het tzt weer aan als ze er niet meer mee spelen. voordeel dat je gelijk kan bekijken en meenemen. (was in bemmel, nu in gendt en weer erop bij ons, nijmegen noord) gr brenda
Wat fietst er eigenlijk makkelijker? Een driewieler of een fietsje met zijwieltjes? Het lijkt mij dat een fietsje makkelijker trapt maar heb er verder niet echt een idee van.
wij hebben met sander een fietsje 3wieler met 1 jr. je kan de trappers stil zetten. toen hij ruim 2 was werd deze te klein en hebben we een fiets met zijwieltjesgekocht. 3 wieler is wel makkelijker fietsen maar denk ik nog wel erg kort plezier van. Ik zou overwegen even bij een fietsenmaker te kijken en te proberen. gr brenda
nou een stang is wel erg handig. Gemiddeld kind fiets met 2,5, bij sander klopte dit, maar mijn buurjongen kon al met net 2 jaar fietsen met zijwieltjes, maar had 3 voorbeelden en hij wilde graag meedoen.
Ja ik bedoelde eigenlijk ipv een driewielertje zonder stang die ze nu heeft. Maar een driewieler met stang is toch wel handig denk ik, ook voor Vince straks.
tja ik vind beide handig. Anders kom maar uitproberen hahahaha bied ze niet te koop aan hoor maar ik vind alle2 fijn om te hebben. eerst de 3 wieler met stang en daarna gewone fiets en nu de loopfiets. oepssss hij is niet verwend
hihi hier ook alles gehad hoor, first trike (3wieler met stang) gewone driewieler... loopfiets en gewone fiets, oh erg ook he