Haha hier is alles geen optie. Maar ik zit even te kijken met de tijd. Denk gewoon dat we van het voorjaar een fietsje halen met zijwieltjes en haar dat aanleren. En dan een driewieler voor Vince met duwstang. Nu in de winter is echt echt NIET graag buiten. En ja, zo lang zal het niet meer 20 graden zijn .
hier lekker geshopt bij de prenatal... hydrofiele luiers, washandjes,spuugdoekjes en leuke romper met i love papa en i love mama
fijn weekend allemaal, geniet van het weer!!! mij is het eigenlijk te warm bah, zal blij zijn als het weer iets koeler is
he Wolfje, leuk is dat he, winkelen bij prenatal. Ik heb gisteren een roze flanellen pyama en een blouse gekocht. Ja, heb je veel last van het warme weer? Jij ook fijn weekend!
ja erg duizelig... en gewoon heb het te warm! oh en heb zo zin in een oliebol ohh flanellen pyjama vind sem ook lekker in de winter
oh ja heb er zo'n zin in oh ik moet straks met die oliebollenkramen goed opletten, anders vliegen de kilo's er flink aan
hoe is het met de dames? ja zwanger en warm is lastig. maar ik geniet volop! vind heeeeerlijk en echt genieten. vandaag de verjaardag van jasper! Dus we zijn helemaal blij!
ja met m ij gaat het goed zeker heb gister voor julian ook schoenen 2 maten groter gekocht voor volgend jaar van 25 euro nu voor 6 euro van spiderman kon het niet weerstaan hehe veder hier gaat alles goed bij jullie dan? brenda gefeliciteerd
lieve schatten... weinig duidelijkheid over me opa... er is een buisje in de gal geplaats, verder weet ik het niet... ben kapot weer na zo'n dag... zo lekker met manlief op de bank als die thuis komt, is nu op de terug weg van het zkh... sem moet nog naar bed maar wil wachten op papa... oja wel grappig verhaal...buurman in het zkh van me opa... zei dat het een meisje is... 30/31dec ga ik bevallen kindje is 52 cm... hihi Ik hoop snel weer mee te kletsen! knuffels
arme jullie, sterkte. En ik ben benieuwd of het straks uitkomt! over een paar maandjes weten we het allemaal!
hoihoi hoe is het verder met de rest? Heftig van je opa! Ben benieuwd of die buurman gelijk heeft. Verder hier niet veel nieuws, jasper slaapt gelukkig nog steeds door! jasper is een geworden, erg verwend en was heerlijk weer, dus helemaal top! gr brenda