ooo heftig, wat is plan van aanpak?Ik ben maandag midweek weg, dus dan weet je waarom ik dan niet reageer). gr brenda
Hoi, hier een nieuwe vrouw uit Gelderland ha ha. Ik ben nog geen moeder, maar hoop t een keer te worden. Start in januari met IUI. Ik ga jullie volgen... gr Jan10
Dag lady's, Hier aanstaande moeder van mijn 1ste.. uitgerekend op 3 juni 2012 en kom uit arnhem... Nog meer aanstaande mama's uit arnhem?? groetjes
hoi meiden nou hier een zeer goede nacht gehad... 23.30 voeding toen pas om 4.45 uur... vloeien moet ik goed in de gaten houden... anders over 2 weken de verloskundige bellen... voel me nog beetje licht in me hoofd... hopelijk snel voor bij Vandaag afscheid genomen van onze kraamverzorgster...Sem kreeg een leuke ballon en een mooie sleutelhanger... wij een lieve kaart en een doosje merci! zij kreeg van ons een mooie bos bloemen en tekening van sem Kom snel weer wat meer mee kletsen meiden knuffels xxx
Lieve zeepaardje, ik wist niet dat je zoontje er al was. Hartelijk gefeliciteerd! En wat een mooie naam. Onze zoon heet tim.maar noemt zichzelf pim hihi. Hoe.is de bevalling gegaan?
heb ik dat vergeten hier te posten*oei ik zie het ja* sorry 01-01-2012 Sinds gisteravond voelde ik geen leven meer in mijn buik... dus besloten om de verloskundige te bellen! Zij was bezig met een bevalling, maar zou een collega sturen... Later werd ik gebeld, ze waren te druk, ik mocht direct naar het ziekenhuis voor een ctg-scan en echo. Daar aangekomen, gelijk aan de ctg-scan, gelukkig het hartje klopte mooi!!! Mijn bloeddruk was te laag, 90/50 Daarna een echo, helaas werd daar geconstateerd dat ik te weinig vruchtwater had! Toen werd besloten dat ik niet meer onder controle was bij de verloskundige maar nu bij hun, dit wordt dus een ziekenhuis bevalling! Ik ben vandaag precies 41 weken zwanger, dus ook inwendig onderzoek; 3cm ontsluiting! Ik had geen keus meer, morgenvroeg om 07.00 uur moet ik me melden, dan zou ik ingeleid worden! Helemaal trillend liep ik het ziekenhuis uit, wat een spanningen allemaal! We zijn toch nog doorgereden naar opa en oma loenen... Daar nog lekker boerenkool gegeten en op naar huis. Sem bij opa nico en oma betsie in bed gedaan! Rond 23.00 uur zijn we naar bed gegaan, maar bleven ons maar afvragen hoe we er de volgende dag voor zouden staan... 02-01-2012 Tegen 00.00 uur ben ik in slaap gevallen, om rond 02.00 uur wakker te worden van een wee... ja het is begonnen! Iets over 03.00 uur het ziekenhuis gebeld, met mededeling dat ik weeën had om de 7 minuten... We hoefden nog niet te komen, maar vertelden dat we weinig leven voelde en mochten toen rustig die kant op komen... Dus rond 03.30 uur naar het ziekenhuis... Daar aangekomen had ik al persweeën, dus er werd gelijk gekeken hoeveel cm ontsluiting ik had...ja hoor bijna 10cm, nog een klein randje stond er... Maar zo rustig aan mocht ik gaan persen... en werd dat randje weggedrukt... Helaas lag ons ventje met zijn handje voor zijn hoofd, maar uiteindelijk na 17 min. persen was ons ventje er! Om 05.35 uur is hij geboren! 4280gram en 56 cm lang! PIM We kregen lekker beschuit met blauw/ witte muisjes! Daarna lekker wezen douchen en ik werd naar me kamer gebracht... Omdat Pim een flinke jongen is moest hij eerst 3 suiker testen ondergaan. 1 direct na de geboorte, 1 na 3 uur en 1 na 6 uur. Gelukkig waren alle testen goed... Ook mijn hb gehalte werd getest, was namelijk veel bloed verloren... zit nu aan de ijzertabletten... 's Middags om 14.00 uur zijn we thuis gekomen!
hoi lieve meiden!! sorry sorry sorry!! al veel te lang niet geweest!! @zeepaardje van harte gefeliciteerd met je kindje!!! ben super blij voor je! en wat een mooie bevalling als ik dat zo lees!! geweldig!! ook al een beste jongen! onze wes was ook een dikkerd! 4480 gram! zie je nu niks meer van! hoe is het meiden? alles goed met de kids? en met jullie?? hier gaat alles prima! De jongens worden snel groot hihihi veeeeel te snel! wes is ook alweer bijna 8 maanden!! niet te geloven! Zijn heerlijke ventjes! die vooral heel erg dol op elkaar zijn! ze lijken ook sprekend op elkaar! super trotse mama hier!! Ben vrees ik per mei wel men baan kwijt... het gaat niet goed met de kinderopvang... heel erg balen. nu dus op zoek naar wat anders! leuke functie gezien op een advocaten kantoor. morgen maar eens bellen of die nog open staat! staat al vanaf 30 november op monsterboard dus miss kan het niet eens meer! zal proberen hier weer wat vaker te komen maar ben zo druk op het moment! 3 dagen werken... taarten maken.... acrylnagels zetten en de kids en het huishouden,... druk druk druk hihihihi liefs fran!
hoihoi wat vervelend, hier worden contracten niet verlengd en tja ik ben ook aan het kijken om het toch wat anders op te lossen. zoals veel vrienden bekende en collega;s. Veel nemen nu ouderschapsverlof op. Het is ook enorm duur geworden. Maar voor jou supervervelend! maar misschien komt er iets superleuks op je pad. Kids al weer 8 mnd, wat gaat het snel he. nogmaals gefeliciteerd zeepaardje. Ik ben nog herstellende, maar het gaat al wel beter! Maar zal nog echt tijd duren, erg frusterend. Maar even doorbijten. Verder weinig nieuws, de jongens doen het erg goed! Zijn ondeugend! maar hoort erbij, ik verlang wel weer naar het voorjaar, lekker buitenspelen en genieten..... gr brenda
fran; dank je wel meid pim lijkt ook sprekend op zijn broer! balen dat je je baan kwijt raakt,succes met het vinden van een andere leuke baan! En druk druk druk haha, ja alles gaat door he brenda; thx; fijn dat het bij jou elke keer iets beter gaat! hier ook erg zin in het voorjaar! knuffels
Hoi meiden! Hier gaat het goed...ben aan het werk nu...pfff motivatie is wel een beetje verdwenen nu ik weet dat ik hier niet blijf. De jongens doen het hartstikke goed...wes was vorige week heel ziek...astma en bronchitis.. Antibiotica gehad en toen knapte.hij snel op. Hoe gaat het met jullie?
fran bah wat vervelend, gelukkig gaat het nu beter! hier gaat alles goed! 2-2 voor het eerst met pim naar cb en 8-2 intake met sem voor school! xxx
Ha zeepaardje, fijn dat zo goed gaat en wat gaat de tijd snel. Ik weet nog dat je je aan t orienteren was op scholen en nu alweer een intake. Fran, balen dat je op zoek moet naar een baan. En anders fulltime taarten bakken? Je maakt erg lekkere. Hier gaat t goed. We zijn allemaal ziek geweest. Zaterdag ga ik met tim naar een peuterfestival. Ik heb er wel zin in! Dirk scheele komt er ook.
fran; had laptop problemen en diegene diegene die erna keek, wist me naam en ik ken hun, wil niet dat ze op me naam gaan zoeken dus naam veranderd... elisabet; ja gaat snel, april mag hij naar school, denk in mrt/begin april oefenen leuke dag gister gehad? fijne zondag allemaal
dat klinkt leuk, waar is dat peuterpop? sander vind scheele ook erg leuk! en heb je website? kom even binnenvallen, sorry weinig geplaatst. Hier gaat het goed, maar best druk! mijn moeder helpt veel in de huishouding nu ik aan het opknappen ben. Maar ze is op vakantie, dus dat valt best tegen. Dus ik moet meer doen, maar ook meer rusten! Dan schieten jullie er een beetje bij in Hoe is het verder met iedereen? Ik moet zo naar de fysio sporten. Alleennog nooit meegemaakt, beide jongens slapen nog! Zou het van het zwemmen van gisteren komen ? zoja dan gaan we een zwembad aanleggen hahahaha gr brenda