hahahahahaha nee zo snel zijn we ook weer niet hahahahaha. Maar ieder heeft wel een eigen hyves. Als je even terug gaat lezen dan moet je ons wel vinden! Succes
manuela heb je al geaccepteerd hahahah amfy wij hebben ook een beroerde nacht gehad ! het leek wel of rayn gluten heeft binnen gehad of ie buikpijn had ook steeds scheetjes laten enzo maar ik kan niets vinden in zijn eten van gister heel vreemd ! zo wij hebben de boodschappen al weer binnen heerlijk hoor ! ga vanmiddag lekker taart maken en dan morgen naar me mams in zevenaar lekker erwtensoep eten
heeft hij niet stiekum iets kunnen pakken? klinkt heel stom maar ze halen het overal vandaan! geen honden brokje ofzo?
volgens mij niet , we laten bewust niets meer op tafel staan overdag als hij er bij is ..........maar ja je weet het toch niet hij is niet heel ziek zoals vorige week gelukkig . rayn mag geen erwtensoep en roy lust het niet , me vader is er morgen niet dus zei me ma dan maak ik het wel voor ons alleen zelf gemaakt blijft toch altijd lekkerder dan uit een blikje he ( al is dat ook nog wel te doen vind ik )
@ Pluys: Dat is een hele klus om een cd vol te krijgen ja! Wel leuk dat je er liedjes bij hebt van toen jullie elkaar net kenden. Hier niks met valentijn, ik slaap overdag en mijn vriend heeft late dienst. Ik zie hem die dag dus niet eens. Zo dat is een lange bevalling! Hier een bevalling van ongeveer 9 uur. 1,5 uur persen en geboren met de vacuum en flinke knip. Op het nippertje een keizersnede ontlopen omdat ze niet door mijn bekken kon. Hihi mooi he Er staan er meerdere op geloof ik. @ Romaira: Jammie taart !!! Ik ga binnenkort eerst maar eens naar een Xenos ofzo.
hier een spoed keizersnee was minder , en 8teraf foutje vant ziekenhuis maar had gelukkig een gezond mannetje , xies
ik had geen spoed keizersnede maar wel een bijzondere keizersnede hahaha rayn is namelijk en met de keizersnede en met de vacuumpomp geboren hahahaha hij was zo dik ( 4550 gram ) dat ie er zo niet uit kon dat de gyn de pomp erbij moest pakken maar ook dat ging niet goed de pomp vloog van rayn zijn hoofdje af waardoor de gyn door de kamer heen vloog hahaha. en mama lag daar maar rustig alles mee te maken ,ongelooflijk maar vanaf 17 weken zw had ik een mega hoge bloeddruk en op de operatie tafel met al die taferelen om me heen had ik een keurig nette bloeddruk , maf he
hier opzich een aardige bevalling maar een hele lange met wat fouten http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/130949-mijn-bevallings-verhaal-fynn-31jan09.html
jammer he dat dat niet kan .........heb alle mogelijke manieren al doordacht maar der zit nies tussen waarvan k denk hee dat zou wel eens kunnen
@ Romaira: Haha mooi verhaal. Vooral die gyn doe door de lucht vloog. Al denk ik niet dat je het op dat moment grappig vond! Jammie die taart!!! Erg leuk gedaan. Zonde om op te eten
beloofd hier een fijne avond en nacht te worden .............rayn ligt een uurtje op bed en al 2x wakker geweest . Volgens mij echt tandjes/kiezen (hele dag snot neus ,jengelen, kauwen enz enz)
Hallo allemaal, Er is weer genoeg geschreven de laatste paar uur! Ik zag een overheerlijke taart, carnaval vieren en bevallingsverhalen. Erwtensoep!! Leuk dat we ook kunnen krabbelen met hyves! Jammie erwtensoep maak ik altijd zelf. Je heb me wel op een idee gebracht Ik wilde heel graag zelf bevallen en vond het ook wel erg jammer dat het uiteindelijk een keizersnede werd, maar achter af maakte het me eigenlijk niet uit. Maar 35 uur lijk me echt ontzettend zwaar. Petje af hoor! Ik werk bij de NS, ik ben mentor van een groepjes mensen die de aanvragen met pasfoto scannen en brieven van reizigers classifiseren. Maar vandaag was ik lekker even alleen. De booschappen zijn binnen en wat was het DRUK!!!! Ik ga nooit meer op vrijdag boodschappen doen. Sam hebben we opgehaald bij opa en oma en nu ligt hij lekker te slapen. Er zijn weer tandjes opkomst, kwijlen wat hij doet!! En erg aan het jammeren. Er zijn al twee kiesjes door, maar volgens mij komen ze nu onder ook door. Ik zit nu lekker op de bank GTST kijken en straks naar X factor!