t word tijd dat rayn zo wakker word en we naar zevenaar kunnen want die grote kerel van me pffff ben in staat hem op te hangen aan de hoogste boom die ik tegen kom grrrr mannen !
goede middag meiden hier ook een rustig weekend, vanmorgen hebben we boodschappen gedaan, ik heb net ff op bed gelegen en nu gaan we nog ff het konijnenhok verschonen van vanavond gaan we chocolade fonduen dus lekker rustig dagje.
Goeiemorgen dames Was gelukkig een rustige nacht. Pff heb vandaag maar 5 uur kunnen slapen omdat die Kl*te buren aan het boren en timmeren waren grrr.. Ben kapot. ben net ook nog een van boven naar beneden van de trap gevallen met mijn handen vol spullen. Auwie. @ mamavansam: Ahh zielig voor sam zeg!Ik zou ook afzeggen als hij koorts houdt. Lekker rustig hier
auw rianne das pijnlijk zeg ! ik heb net in zevenaar bij de molen niewe bakspulletjes gekocht en heerlijk erwten soep gegeten !
Leuk !!! Ik heb vannacht in mijn nachtdienst het halve topic van de taartendozen zitten lezen. Kan niet wachten om te beginnen maar ik weet nog niet eens wat en hoe haha.
kijk uit hoor tis erg verslavend hahaha gewoon lekker aan de gang gaan joh ! om te kijken of je het wat vind heb je niet eens zo heel veel nodig bakblik voor het biscuit , een roller en marsepein of fondant en een uitstekertje is mss wel leuk meer niet eingelijk.
meiden ik heb even een dip dus ga vanavond ff iets anders doen dan op het forum fijne avond en tot morgen
Goedeavond meiden, @petra, doe lekker rustig aan! @Rianne1984, Auw van de trap gevallen, jakkie dat is niet zo fijn.Gaat het nu wel?? Ik was donderdagochtend gevallen door de gladheid, was wel minder. Maar als jij ook nou van die lekkere taarten kan maken, dan kom ik een x een puntje bij je eten hoor! Wel een leuke hobby hoor, maar alleen jammer dat ik niet zo'n zoetkauw ben. Vandaag toch maar thuis gebleven, Met vlagen ging het wel met Sam en was hij zelfs erg ondeugend, maar hij was zo aanhankelijk en knuffellig. Dat het me geen goed idee leek om de drukte op te zoeken, De koorts was wel gezakt gelukkig. Hij heeft veel geslapen en nu ligt hij er ook weer lekker in. Nu maar hopen dat hij lekker door blijf slapen.
fijne avond petra ! mamavansam, fijn zeg dat ie toch weer een stuk is opgeknapt ! als ie nu goed slaapt zal het morgen helemaal lekker zijn met hem . Mijn mannetje was vandaag ook heerlijk aan het snotteren ook wat verhoging vanmiddag ( tanden ) dus hoop dat ie ook lekker door slaapt en morgen op de verjaardag van me zusje een stukkie opgeknapt is .
Hallo mama's uit Gelderland! Wat leuk om jullie hier zo bezig te zien... Ik heb me al een tijdje geleden aangemeld op zp maar na de geboorte van mijn zoontje is het van mijn kant een tijdje radiostilte geweest. We hebben een verhuizing achter de rug vanuit het mooie Otterlo naar het voor mij nog onbekende Zevenaar en met een dochter van net 2 en een zoontje van nu 7 maanden was ik blij als ik 'savonds zat en had nergens geen zin meer in haha. Nu alles weer een beetje in rustiger vaarwater is gekomen heb ik wel weer zin in het forum! Ik houd jullie in de gaten! Groetjes Wendy
@wenn1986, Gezellig dat je hier ook zit. En fijn dat het allemaal wat rustiger is voor je. Ik zou zeggen klets lekker mee.
hai wenn welkom hier gezellig ! zevenaar is heel leuk hoor ik kom er vandaan en me ouders wonen er nu nog
Nou meiden, we zijn een beetje bekomen van de schrik dat we een tweeling verwachten. In het ziekenhuis hebben ze geconstateerd dat de tweelingen waarschijnlijk in 1 vruchtzak zitten waardoor ze al met 32 weken gehaald zullen worden omdat ze anders verstrikt raken door de navelstrengen. Dit is echt heel zeldzaam.....over twee weken gaan ze nog een keer kijken of er misschien toch een tussenschot tussen de 2 ukkies zit en als dat niet zo is dan ga ik naar het Radboud in Nijmegen omdat ze alles dan streng in de gaten gaan houden. hier mijn echo:
jeetje jane wat een nieuws zo zeg ! dat is inderdaad een schrik eerst al dat jullie een tweeling krijgen want dat is al niet nix en dan later al dat ze mss 1 vruchtzakje gebruiken . Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden hoor . hoe voel je je ? heb je veel last van kwaaltjes ?
jane kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent , gelukkig kom je in een goed ziekenhuis onder controle , doe rustig aan en geniet er van zover het lukt , hoever ben je eigenlijk ? xies manuela
@jane, Ik kan me ook goed voorstellen dat jullie geschrokken zijn het is ook niet niets om een tweeling te krijgen. Maar wel goed dat je extra controle heb in het ziekenhuis. Ze kunnen daar net iets meer in de gaten houden dan bij de VK. Doe rustig aan en probeer ook een beetje te genieten.
Voel me stukken beter dan een paar weken geleden, ben alleen wat moe eh heb weinig eetlust. Ben al 3 kilo afgevallen. Ik ben nu rond de 10 weken zwanger maar 24 februari gaan ze nog een keer goed meten maar zal waarschijnlijk wel overeenkomen.
Hoi dames Nachtdiensten zitten er weer op gelukkig. Gister nog drie boeven gevangen die aan het inbreken waren Ze kwamen in de tuin zo mijn handen in lopen met de gestolen spullen nog vast @ Petra: Balen van je dip. Doe rustig aan meid! @ Mamavansam: Ja je komt maar hoor. Ik ben zelf ook niet zo'n zoetekauw. Heb na 1 puntje ook wel genoeg dus dan blijft er nog genoeg over Goed dat jullie thuis zijn gebleven. Haha ziek, en dan toch ondeugend zijn Lekker laten slapen ja. Hoop dat hij wat is opgeknapt. @ Wen: Welkom! @ Jane: Nee het is niet niks een tweeling! Wat een gave echo zeg. Zo bijzonder. Dat is wel heftig, met 32 weken al! Wat fijn dat je je wat beter voelt. Het is niks om je niet lekker te voelen.