mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Rianne, dank je wel! Dit is nu al de 3de keer in 1 maand dat ze ziek is. De eerste 2 keer keelontsteking en nu een virus in de keel. Schiet lekker op dus!

Petra die uitdrukking hielp mij ook altijd!

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jeetje toch. Mijn dochter heeft laatst ook keelontsteking gehad. Zo zielig voor die kleintjes!

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja echt zielig en je kan niets doen!! Het vervelende is dat Anoeska al niet veel drinkt maar tijdens een keelontsteking drinkt ze echt bijna niet meer! De vorige keer hebben we 's avonds bij de huisartsenpost gezeten omdat ze bijna niks dronk en al zeker 5 uur geen plas meer in haar luier had. Ze zat toen net tegen het uitdrogen aan. We moesten elke keer blijven aanbieden en als de die ochtend erop niks meer gedronken had moesten we terug komen. Gelukkig begon Anoeska toen weer te drinken.
    Mijn man en ik hebben vroeger ook veel last van keelontstekingen gehad, bij ons zijn op latere leeftijd de keelamandelen eruit gehaald. Ik zie dit bij anoeska ook gebeuren. Maar ja beter dat dan elke keer een keelontsteking!

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hm dit zou ik getypt kunnen hebben.
    Ik heb van jongs af aan ook altijd keelontsteking gehad. Ik heb het eens in de 2 á 3 maanden.
    Mijn dochter drinkt ook heel weinig, vanaf de geboorte al. En als ze dan ziek zijn, krijgen ze nog minder binnen! Echt vervelend ja!

5. petra26

petra26 Actief lid

zielig he als die kleintjes ziek zijn. en zeker keelontsteking is niet fijn. dat weet je al bij jezelf kan je nagaan bij die kleintjes
    beterschap ermee

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Petra dank je wel!! Maar is nog steeds toos roodloos? Hoe gaat het eigenlijk verder met je? Nog veel aant werk? Rustig geworden zeker zo zonder bso?

Rianne heb je je keelamandelen nog? Bij mij zijn ze op mijn 23ste eruit gehaald. Kwam voor de 3de keer in 1 winter bij de dokter voor mijn keelontsteking. Hij vroeg toen of ik mijn amandelen nog had. Ik zei dat ik ze nog had, nou zeg die dokter niet lang meer :D.
    Daarna heb ik er geen last meer van gehad.
    Vervelend he die slechte drinkers! Anoeska heeft ook vanaf de geboorte weinig nodig. We konden ook al erg snel flessen gaan afbouwen. Ik laat me gelukkig niet gek maken door wat andere mensen zeggen (minimaal 1 liter drinken per dag). Is Lenthe een goede eter? Anoeska dus niet! Ja lekkere dingen eet ze wel, maar zodra het maar iets op een warme hap lijkt :$!

Wat een regenachtige dag zeg vandaag!! Hopen maar dat het morgen weer droger is! Ik vind de sneeuw helemaal niks maar zo'n regendag heeft toch ook niet mijn voorkeur!

7. petra26

petra26 Actief lid

pluys de bso is niet weg, heb je dat niet meegekregen. is niet doorgegaan. hoe en wat weet ik verder niet heb de vergadering gemist vorige week.
    ik werk 2 dagen. bevalt goed niet te druk maar wel lekker werken.
    en ja nog steeds toos roodloos :)

en ja doe mij ook maar zon, ik ben dit weer wel helemaal zat nu.

ga lekker bankhangen met de laptop op schoot

fijne avond nog allemaal

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hahahahaha wilde de stichting de bso toch maar niet hebben hahahahaha! Al die stress dus voor niks geweest!

Hoe lopen je cyclussen meestal? Heb je er regelmaat in? Ben je wel eens vaker overtijd geweest? Spannend hoor!!

Gelukkig slaapt Anoeska nu weer even in haar eigen bedje (ze heeft 2 nachten in mijn bed gelegen, man eruit kind erin hahaha). Wel erg fijn hoor want nu kan ik ook weer eens even lekker op het forum rond kijken!

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    heee wat leuk gelderland forum :D
    ik kom uit Arnhem , weer de andere kant van gelderland !

@ pluys
    rayn had het iets meer dan een week geleden zo ziek zijn ook een luchtweginfectie erbij ! en niets eten niets drinken pfff in 1 week tijd weer 500 gram afgevallen ( konder ook nog wel bij )
    ja tis een vies virus wat er heerst op het moment !

10. petra26

petra26 Actief lid

@ pluys, ik ben altijd overtijd. heb onregelmatige cyclussen en loop pas een jaar bij de gyn :) dus ik ken dit hoor haha
    ik blijf lachen
    en de stichting wilde niet nee geloof ik. we hadden ook al een afscheids etentje gehad voor de collega's. was erg gezellig toen, alleen voor niets dus :)
    hoe en wat ik heb geen idee. hoor het van de week wel hoop ik

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Romaira, hoe gaat het nu met je kereltje? hefitg hoor zoveel afgevallen! Met Anoeska lijkt het iets beter te gaan. Ze blijft alleen wel koorts houden. Vanmorgen heeft ze 2 stukjes brood gegeten en ze heeft iets van haar papfles gedronken. Overdag heeft ze in totaal ongeveer 300 cc gedronken. Gelukkig zit er nog wel steeds plas in de luier en vanmorgen had ze een flinke poepbroek.

Petra, hahahahaha lachen zeg dat de stichting niet meer wilde! Ach hebben jullie toch een gezellig etentje gehad! Ben benieuwd hoe en wat!
    Maar wat zegt de gyn ervan (welke heb je?). Kan me goed voorstellen dat je dan nuchter blijft als je nog niet ongi word.

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik kom ook uit gelderland uit kerkdriel..

hoe is het met jullie??

13. petra26

petra26 Actief lid

ik heb beekhuis. hij geeft me nu tot mei de tijd om natuurlijk zwanger te raken omdat mijn cyclus net een beetje regelmatig aan het worden is. daarom rekend hij het eerste half jaar niet mee in zijn berekening zeg maar. dus ik krijg nu tot mei en als ik dan nog niet zwanger ben gaan we verder op iui.
    ik lijk wel nuchter, maar baal er wel weer van elke maand hoor van die onzekerheid enzo.
    2 mnd geleden heb ik een pregniel injectie gehad, en toen had ik een positieve test en 2 dagen later werd ik ongi. toen zit ik er helemaal doorheen 2 weken. zag het niet meer zitten enzo. maar daarna ben ik er wel wat nuchterder naar gaan kijken. het valt wel tegen elke keer maar kan het nu wat makkelijker naast me neer leggen.

14. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Hier ook een mama uit culemborg!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    beekhuis die had wendy toch ook?
    Wat was dat hard zeg om een posi test te hebben en dan toch nog ongi te worden!! Kan me goed voorstellen dat je toen even brak! Je bent er zo hard voor bezig en dan lijkt het ineens zo! Maar dan breekt die droom! Ik ga echt heeeeel hard voor jullie duimen dat je niet terug hoeft naar beekhuis!
    Zijn jullie voor marc lang bezig geweest?

welkom mamamanuela!

16. petra26

petra26 Actief lid

met marc was ik binnen een half jaar zwanger
    dus nee daar ben ik niet eens voor bij een dokter geweest
    maar er is niets van binnen wat niet goed is zeg maar dus we het zou alleen komen van mijn onregelmatige cyclus

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    gebruik je ovu testen?
    Hier ook een hele onregelmatig cyclus. Mijn langste was 55 dagen. En daar kwam ook bij dat ik halverwege een valse positieve test had!
    Je hebt al onderzoeken gehad dus! Dat is dan wel fijn om te weten dat alles goed is daar binnen, toch?!?

18. petra26

petra26 Actief lid

nee gebruik geen ovu testen omdat ik tot nu toe elke keer een echo kreeg, maar ga de komende maand wel gebruiken
    mijn langste was 56 dagen en mijn kortste 24. en verder hing het er elke keer tussen

19. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

vervelend hoor als je je droom niet uit mag komen en je zo graag zwanger wilt worden
    ik ken het helaas met mijn dochter toen
    ik duim voor je hoor echt waar en hoop dat ie snel mag uit komen

20. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ga ook voor je duimen Petra!!

Vandaag is Anoeska weer een stuk fitter! Dus we zijn er weer doorheen :D.
    Net heeft kleine mevrouw een stuk behang van mijn slaapkamermuur afgetrokken :x. Toen ik haar betrapte schrok ze heel erg. Heb haar even goed laten merken dat ik erg boos was.
    Gelukkig woon ik bij een welkoop in de buurt dus we gaan er zo maar eens even naar toe wandelen om lijm te halen!

Hoe is het verder met jullie?

Deel Deze Pagina