goede morgen (kan nog net haha) ik heb een officiele baaldag vandaag. vanmorgen werd ik wakker met hoofdpijn en dat is nog niet weggegaan vandaag. heb net de gyn gebeld want ongi ben ik ook nog steeds niet. ik moet om half 2 terug bellen dan ging de assistente voor die tijd overleggen. dus ik ben benieuwd. zit inmiddels op dag 44 van mijn cyclus dus ben weer terug bij af. @ pluys ik denk dat ik morgen naar jou oudcollega ga @ de rest sorry ben vergeten wat jullie geschreven hebben, ga vanmiddag ff terug lezen als mijn kleine man op bed ligt.
Goedemiddag meiden, @romaira, Heeft Rayn een leuke dag op de KDV?? Enne heb je lekker geshopt??? En wat GAAAF dat je tweede opdracht binnen is!!! Jahoeeeeee. @Amfy, hoe gaat het het nu Fynn??? Dat is niet leuk wakker worden. Ik weet er helaas alles van. Zo zielig voor de kleintjes. En wat heerlijk dat jullie lekker op vakantie gaan. Even er lekker tussenuit! @pluys. Ohhh heerlijk dat ze lekker bij je heeft geslapen. Ik durf het ook niet, maar merk wel dat Sam steeds vaker lichamelijk contact zoekt en lekker bij je wilt zitten en liggen. Heb je een leuke dag gehad??? Hier is het redelijk gegaan. Om 01.00 huilen huilen huilen, me lieverd had weer een diarree luier. Zo zielig. Wel de HA gebeld, maar hij drinkt goed en heeft minimaal twee plasluiers. Dus nog geen reden tot paniek. Al wordt ik er wel moedeloos van. Daarna heeft hij doorgeslapen tot 7.30 dus dat was wel lekker. Hij heeft nu al 3 slaapjes overdag gehad. Hij is zo moe. Straks gaat hij voor twee nachtjes bij opa en oma slapen. Dat zijn de vaste dagen dat ik werk. Heb met de HA afgesproken als Sam Morgenmiddag nog van die luiers heeft dan bellen en naar de dokter. Zelf hoest ik de longen uit me lijf en het wilt niet over gaan. Ben zo moe, ben eerlijk gezegt blij dat Sam ff naar me ouders gaat en dan kan ik bijtanken. Klinkt dat raar?? Best zwaar als je zelf beroerd ben en je kind ook. Hahaha en ik vannacht gedroomd dat ik ZWANGER was. Pfff ik schrok me rot!! hahaha misschien kwam dat wel door het verhaal van Rianne.
hallo meiden de gyn wilde me niet zien. was niet nodig. heb nu medicijnen gekregen. moet nu eerst pillen slikken om menstruatie op gang te helpen en als ik ongi ben weer een clomid kuur. van 150 gr !!! zoveel heb ik nog niet gehad. mijn lijf reageerde al heftig op 50 en 100 gr dus ik ben benieuwd hoe dit gaat. baal er wel van dat ik weer medicijnen moet slikken maar aan de andere kant kan ik nu weer verder.
petra, domme vraag mss maar wat doet clomid dan ? wel heftig dat je nu zon zware kuur krijgt zeg ,jeetje . Maar ja net wat je zegt je kunt dan wel verder !
@romaira clomid is ervoor om te zorgen dat er een ei rijpt op de een of andere vage manier doet mijn lichaam dat niet zelf en ehb ik dus geen eisprong gehad deze ronde waarschijnlijk. en als ik dan clomid slik heb ik wel een ei dus kans op een zwangerschap
Jeetje wat balen voor je dat je aan de medicijnen moet, maar als het je helpt ja waarom niet. Ik ben er niet zo in thuis maar het lijk me behoorlijk frustrerend! Ik duim voor je meid!!
grrr heb met eerste opdracht taart af en wilde hem hier showen maar kan om de 1 of andere reden geen foto;s uploaden nu :x
@wenn en is de kleine grote meid veilig thuis gekomen? Lijkt me vreselijk als ze voor het eerst alleen op straat gaan spelen! @petra, hahahahaha ja carla vertelde dat je morgen kwam hahahahaha. Veel plezier! Wat is Dylano een lekker kereltje zeg! Goed dat je de gyn gebeld hebt! Je krijgt nu medicijnen dus hopen dat je snel ongi gaat worden en dat je met de clomid een super mooi ei krijgt die goed bevrucht word en dan een veilig en warm plekje zoek in je baarmoeder waar hij/zij de komende 9 maanden blijft zitten!! @romaira lijkt me leuk een hello kitty taart! Erg jammer dat de foto niet hier kunnen komen! Maar hoelang blijft zo'n taart lekker dan? @rianne waarom moet jij onder controle? Het is toch pas met 30 jaar dat ze daar gaan controleren? Maar viel het mee vandaag? Ik moet het nu ook laten doen......en ik zie er zooooooo tegenop!! Vooral nu mijn favo assistent weg is bij mijn ha! @mamavansam, heel goed dat sam even gaat logeren! Je kan dan even flink uitzieken en bijtanken! Voor sam is het toch ook niet fijn als mama zo ziek is! En bij je ouders is hij vast in hele goede handen! @leeftijdsverschil. Ik ben van 20 dec 1979 en mijn man is van 13 feb 1980. Dus ik ben iets ouder dan hem! Hem hem wel lopen pesten toen hij jarig was: ja lief nu moet ik je gaan inruilen, eerst had ik nog een kerel die in zijn 20iger jaren was, nu heb ik een 30iger!!
dan maar even zo hoor , krijg echt geen foto erdoor ! nou ja dit is dus de taart die ik gemaakt heb voor me eerste opdracht wat vinden jullie ? goed genoeg voor een verjaardag ? @ pluys ja deze taart blijven langer lekker dan gewone taarten , denk zeker wel 4 dagen !
@ Petra: Balen van je hoofdpijn meid. Beterschap. @ Mamavansam: Oh arme Sam ( en arm jullie natuurlijk ). Jij ook al niet lekker, dat kun je dan helemaal niet hebben. Begrijp je heel goed dat het wel lekker is dat Sam even naar je ouders gaat hoor! Even lekker bijtanken. Haha die droom.. ja zou best door mijn verhaal kunnen komen. @ Petra: Ben ook niet zo thuis in die dingen maar het klinkt helemaal niet leuk die medicijnen! Ik hoop dat het snel effect heeft voor jullie. @ Romaira: Balen, ik ben wel nieuwsgierig !!! @ Pluys: Ik heb een jaar of 3 terug hele erge krampen gehad. Na onderzoeken, uitstrijkjes en puncties bleek dat ik in een stadium van baarmoederhalskanker zat. Je hebt 5 fases en ik zat in 3a. 3b zou behandelen zijn (stukje wegsnijden). Gelukkig is het toen weer gezakt maar ik moet ieder jaar op controle. Over 2 weken de uitslag of het goed was.. Was wel erg pijnlijk zo'n eendenbek erin 8 maanden na een bevalling.
rianne kan je de link niet openen dan ? : oh jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg toen je die eerste uitslag kreeg ! wel 2 spannende weken ga je tegemoed zeg
@pluys dus jullie hebben lekker zitten roddelen over mij en ik krijg tranen in mijn ogen over wat je schreef net. lief van je. daar word ik weer wat vrolijker van. @ rianne wat een schrik zeg. spannend nu dus voor je @ romaira wat een mooie taart @ mamavansam beterschap allemaal ik ga nog ff tv kijken en dan naar bed
meiden ik meld me af voor vanavond , ben erg grieperig alles doet me zeer en moet morgen werken me eerste werkdag bij action hoezo slechte timing?? slaap lekker allemaal !
@petra, nee we hebben niet zitten roddelen . Carla vroeg met wie ik nog contact had van bp. Toen noemde patty, annemarie, bianca en jouw naam. Toen vertelde ik dus dat via de zwpagina kletsen hahahaha. Positief blijven denken hoor!! Ik heb er alle vertrouwen in dat er bij jullie een heel mooi lief klein wondertje komt!!
@Romaira idd lekkere timing zeg!! Maar heel veel succes morgen en natuurlijk heel veel plezier!! WELTRUSTEN!! (hoop dat een nachtje slapen wonderen gaat doen en dat je morgen weet fit bent!)
@pluys nee hoor ik weet wel dat jullie niet roddelen @ romaina beterschap en hopelijk ben je morgen fit genoeg om te gaan werken