mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra26

petra26 Actief lid

niet zo best, blijft de hele dag een beetje zeuren.
    hoop dat het morgen over is want ik heb dan ook gelijk nergens zin in en mijn hele huis is een zooi dus moet echt wel wat doen morgenochtend.
    nou ja we zien het wel, ik ga nu naar bed en dan zien we wel hoever we komen morgen

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ken dat hoofdpijn gedoe. Heb er ook regelmatig last van. En het laatste waar je dan behoefte aan hebt is om je huis te gaan poetsen!! Lekker slapen en hoop dat het morgen beter gaat! Doe je carla de groeten van me? ;)WELTRUSTEN!!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik meld me ook nog even. ik heb wel alles gelezen maar even geen puf om te reageren. vandaag een nieuw skipak gekocht en een paar snow boots. ik kon echt niets leuks vinden dus ben toch in duiven uitgekomen. bij four seasons.
    ik moet nu nog 1 paar snowboots hebben end an ben ik er klaar voor.

fynn is de hele dag al vervelend echt gruwelijk vervelend niet is goed alleen maar huilen en mopperen dus ik denk dat het niet lang meer duurt

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @amfy, succes met de zoektocht naar de snowboots! En laat die kiezen nu maar heel snel komen!! Zielig hoor als die kleintjes er zo last van hebben!!

Ik ga mijn mandje opzoeken! WELTRUSTEN en tot morgen!

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Goedemorgen allemaal!!

Ik heb hier er al een dag opzitten! Annie werd vanmorgen om 5 uur wakker en vond het wel genoeg geweest voor die nacht! Dus daar zit je dan op de bank met een wakker kind. Ward werd rond half zeven wakker dus ik ben om zeven uur nog even snel een half uurtje in mijn bed gaan liggen. Vananond maar op tijd naar bed denk ik.

Straks komt mijn pa een bakkie doen en vanmiddag weer werken.
    Jullie spannende plannen voor vandaag?

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    zooo best druk zo in je eentje ;):D

net voordat ik annie wilde aankleden begon ze met poepen (dit is al sinds zaterdag een probleem, wil niet komen, dus laxeerdrankje gegeven) nou niet te zuining ook hahahahaha. Helemaal eronder dus hup in bad en ja hoor ze zit er net in en hup ze gaat in bad verder met poepen hhahahahahahahaha. Lekker hoor op een lege maag hahahaahaha

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben er ook weer ;)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier net weer een spuitluier weer tot aan zijn oksels heb hem zo in bad gezet met kleren en al haha

9. petra26

petra26 Actief lid

goede morgen,
    ik ben er ook

@pluys ik kan carla de groeten niet doen. onze afspraak gaat niet door. ik moet werken ze belde me vanmorgen wakker dat ik de laatste hoop was * zucht *

ik ga nu dus ff als een gek mijn huis doen en vanmiddag dus werken hopelijk heb ik dan straks nog ff een uurtje tijd voor mezelf

10. petra26

petra26 Actief lid

het lijstje

Bekijk bijlage 52380

hij is helaas niet heel erg duidelijk omdat ik hem erg moest verkleinen dus ik ga even kijken of ik dat nog kan oplossen op een of ander manier

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

hij is wel heel erg leuk!!

12. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hallo allemaal

heb de afgelopen dagen niet echt de tijd gehad om mee te kletsen:)

ik denk dat leana in haar 6 maanden sprongetje terecht aan het komen is de hele tijd is ze vervelend zeg maar drammerig vandaar.

@ alle meiden die niet lekker zijn beterschap hoop dat jullie snel opknappen

@petra26 het lijstje ziet er leuk uit :)

zo nu ga ik het een beetje proberen bij te houden :D

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meiden ik meld me nog even.
    we gaat zo naar schoon ma die is jarig :(
    eerst nog even naar de wintersportwinkel in duiven want we hebben toch maar besloten eigen skischoenen te kopen inplaats van ze te huren skies is niet erg maar in die schoenen zitten minimaal 1000 voeten per seizoen. dus dat gaan we maar even
    doen .
    ik wil echt niet naar schoon ma vind er geen klap aan

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zooooooooooooooooooowww pfffffffffffffff he he ik heb me aller eerste werkdag er weer op zitten men was dat ff heftig zeg hahaha heb de knollen op nu hoor hahha maar op zich wel te doen niet bijster intresant maar toch .....

@ petra mooi lijstje gemaakt hoor :D had ik jou mijn echt naam niet gegeven ??? nou zeg maika is mijn naam :D

@ amfy , ohja jij en jou schoonloeder was niet zo;n goede mix he ;) Ik wilde de hele tijd al tegen je zeggen dat ik bij pipoo's iets mooi heb gekocht ......die bloem die jij voor je oma wilde maken die heeft toch van de witte puntjes in het midden in de kruin van de bloem zeg maar ( snapje me ? ) nou die dingetjes heb ik gekocht ! je mag er wel een paar van me hebben hoor maar weet alleen niet of we dat nog op tijd gaan redden voor dat jij die taart af hebt ?!?!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @petra hij is leuk!! Goed gedaan!! en hoe was het werken? Lekker he zo op je gevoel inpraten of je de allerlaatste hoop bent! ik vond dat altijd erg vervelend. Hoe gaat het met je hoofdpijn? En ben je al ongi geworden?

@amfy veel plezier bij je schoonouders! jij liever dan ik :D. Doen jullie meer aan outdoor dan alleen wintersport? ik ken namelijk een hele goede webshop (hebben ook een showroom) voor alles op het gebied van outdoor. www.outdorado.com Het is de webshop van mijn man. Ze zijn flink aan het groeien en het assortiment zal in de toekomst alleen maar groter worden. Als het goed is volgend jaar ook wintersport spullen.
    Hoe staat het met de kiezen? zijn ze al te zien? Nog veel spuitluiers gehad?

@fiona leuk he die sprongetjes!! Bij annie waren ze altijd erg goed te merken. Ik was ook zo blij met het oei ik goei boek!! Onze bijbel in huis. Ik kon het een plekje geven waarom ze anders deed dan anders. Helaas is er na de laatste baby sprong geen boek meer, terwijl ik toch echt merk dat annie nu nog "sprongen" doormaakt!

@romaira hoe was het vandaag? je zal nu wel kapot zijn!! dussss ik lees net jouw bericht hierboven hahahahaha. Fijn dat je het leuk hebt gehad!

@rianne alles goed bij jou?

@mamavansam hoe is het met de zieke mama? Voel je je al iets beter?

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi hoi, ben er nog hoor. Even te moe om bij te lezen :D Sorry !!!

17. petra26

petra26 Actief lid

@pluys ja dat heb je als je oproepkracht bent, maar de manier waarop het vandaag is gegaan is nog niet onbesproken gebleven hoor. dit krijgt nog een staart
    en nee nog niet ongi geworden ik moet nu eerst 10 dagen medicijnen slikken om de boel op gang te helpen.

@romaira ja had gepbt dat ik bij je gewone naam ook romaira mocht zetten, maar ik verandere het van de week wel ff. heb ik nu geen zin meer in * schaam *

sorry verder weet ik het ff niet meer wat er geschreven is. ik heb weer hoofdpijn. word er gek van als het maandag nog steeds zo is ff langs de ha.
    denk beetje stress ofzo. zit ff niet zo lekker in mijn velletje

18. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @rianne lekker op tijd naar bed dus!

@petra ja dat is het nadeel van oproepkracht zijn, maar het kan ook een voordeel zijn want als je niet wil of niet kan dan kunnen ze je niet verplichten. Maar vertel wat is er gebeurt dan?
    Vervelend zeg die hoofdpijn. Ik heb het ook met vlagen (gelukkig al een tijdje niet echt last meer van gehad), maar ik had het dan echt bijna een week achter elkaar. Van mij heeft het ook met stress te maken. Ik heb van de dokter oxecepam (weet niet hoe ik het schrijf) gekregen en als het echt te erg is neem ik er 1 en dan gaat het meestal wel weer. Maar die stress vind ik ook niet vreemd hoor bij jou! Wat hebben we ook een vervelend lichaam! soms gaat het totaal niet zoals we willen! Maar geef de moed niet op en laat je dromen niet gaan!

19. petra26

petra26 Actief lid

@ pluys vanmorgen werd ik gebeld door iemand van kantoor dat ze van hennie moest zeggen dat ik moest komen werken vanmiddag want er was door ziekte niemand anders meer. het hoefde maar een uurtjes te zijn als ik er maar was.
    nou ja dan zit ik al met mijn mond vol tanden en zeg ik maar ja.

en ik heb de laatste tijd nogal last van spanning als ik moet gaan werken. dus ik denk ook dat daar de hoofdpijn mee te maken heeft. maar ook door die lichamelijke spanning enzo.

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    petra dan denk ik dat ik er lang gelezen heb sorry :)
    tis ook allemaal niet nix he ! beterschap met je hoofdpijn en inderdaad wat pluys zegt geef de moed niet op meisie !

Deel Deze Pagina