hier een heerlijke rommeldag gehad vanmorgen een beetje in huis gewerkt, vanmiddag boodschappen gedaan en naar de bibliotheek geweest samen met marc en daarna samen een appeltaart gebakken nu relaxen en ff onze weblog bijwerken pluys jammer van je behang. hopelijk kan je het nog lijmen
hihihihi even melde ( ben zo blij ) heb vanmorgen een sollicitatie gesprek gehad bij action en ik ben aangenomen ( heb 12 jaar in de winkel gewerkt en was der eingelijk wel klaar mee en ben dus een opleiding redeptioniste gaan volgen maar omdat daar zonder ervaring geen werk in te vinden is toch maar tijdelijk terug naar de winkel )
Romaira gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wanneer mag je beginnen? Petra en en en nog steeds toos roodloos? Ik heb even een aantal leuke ideeen nodig. Mijn man is 13 feb jarig. Nu wilde ik gaan stappen met hem in eindhoven, maar het carnaval begint dan dus alle hotel zitten helemaal vol :x. Wat is nog meer een leuke stad om te gaan stappen? En wat natuurlijk een beetje in de buurt ligt (vind een uur rijden genoeg).
Ja rustig he !! Ik heb geen idee waar je leuk kan stappen! Ik heb echt al jaren niet meer gestapt.. Misschien Arnhem?
Ik ben ooit eens op de Korenmarkt wezen stappen. Allemaal kroegjes enzo. Maar dat is al wat jaren terug Ja je zou bijna denken dat er wat te doen is Of mensen hebben gewoon wel een sociaal leven haha. Mijn vriend heeft late dienst en ik verveel me!
@ pluys dank je wel ik moet morgen erheen om te tekenen en zal dan ook wel horen wanneer ik moet beginnen , hoop niet maandag al meteen want dan moeten we naar de kinderarts lullig omdat meteen te moeten zeggen maar tis wel belangrijk......... Arnhem is wel leuk om te stappen korenmarkt is inderdaad een groot plein met allemaal kroegjes en eet tentjes (zit een hele goede mexicaan echt een topper met mega lekker cocktails ) @rainne wat doet jou vriend voor werk dan dat ie nu weg is ? mijn man is nu het psv stadion aan het beveiligen in zijn uppie hahaha
och petra vergeet ik jou toch helemaal .......hoop dat je roodloos blijft hahahaha wanneer zou je willen gaan testen ?
zoooo wat een volle bak zeg in de tijd dat ik naar generatie2010 aan het kijken was hahahahaa Hier ook alleen thuis (nou ja Annie ligt in bed en hondje ligt in zijn mand), mijn man is aan het klimmen in zwolle. Rianne ik denk dat je bed bedoeld? of ben je een zeemeermin dat je in bad gaat slapen. Maar weltrusten!! Romaira ja zou een beetje lullig zijn om te moeten zeggen dat je dan niet kan! Maar jammer hoor als ze er geen begrip voor hebben weet je ook gelijk wat voor soort werkgever je hebt! Maar het zal wel loslopen denk ik. Ik las dat je zoon geen gluten mag? Pittig hoor!! Mijn schoonloeder mag ook geen gluten. Als ze bij ons zijn hou ik daar natuurlijk rekening mee met het eten maar jee wat zitten er veel gluten in dingen zeg! Wat gaat de kinderarts maandag doen? Petra WOW nog steeds Toos Roodloos!! Wanneer ga je een testje doen? Heb je ergens last van? Mijn duimen draaien hier echt overuren!! Heb net dus generatie 2010 gekeken. Ik weet het niet hoor!! Vind het een leuk programma om te zien. Maar ik vind het nog al wat om daar aan mee te doen! Hoe ziet je leven er over een aantal jaren uit? Wil je dan nog dat ze je volgen met de camera? Hoe staat je kind er tegenover? Maar vind het wel leuk om naar te kijken
@ pluys ik ken dat helemaal niet generation 2010 ,oeps ! Ja wel lopen als sinds dat Rayn 6 maanden oud is ( en dus brood ging eten ) te kl*ten met zijn gezondheid als maar diarree en overgeven maar de HA nam onze klachten niet serieus . Uit eindelijk met de vuist op tafel geslagen toen rayn 400 gr was afgevallen en toen kregen we wel een door verwijzing . De kinderarts heeft zeer grondig bloed onder zoek gedaan en vrijwel meteen zag hij dat het om gluten ging een week later kregen we al een spoed biopsie . Afgelopen week belde de kinderarts met de definitieve uitslag .....coeliakie dus . Nu moeten we maandag er weer heen om te bespreken hoe zijn dieet gaan , hoe nu verder , onze vragen gaat hij beantwoorden en rayn zijn papa gaat ook getest worden want daar heeft hij het waarschijnlijk van gekregen ! Nog voor dat action over het rooster begint , zeg ik gewoon : ik weet niet wanneer jullie willen dat ik begin maar maandag komt me heel slecht uit ivm met dit bezoek en dan hoor ik het wel .
@ Romaira: Mijn vriend werkt bij de politie, net als ik. Hij is wijkagent en ik ben rechercheur. He bah in zijn eentje het hele stadion!!! @ Pluys: Hahahaha typfoutje Nog nooit gezien dat Generatie 2010.
@rianne stoer zeg rechercheur ! kan je daar parttime in werken met je dochtertje of moet dat full time ?
Ik werk fulltime. Ik heb 6 jaar op straat gewerkt, maar dat werd me wat te heftig en gevaarlijk. Er veranderen toch dingen als je moeder bent. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook bij de recherche gewerkt en ben sinds 2 wk daar aangenomen. Ik werk 36 uur per week en heb 1 dag ouderschap. Maar het is altijd verschillend. Vorige week heb ik 45 uur gewerkt en deze week hoef ik maar 9 uur te werken.. Maar als het goed is wordt dat vanaf maart beter verdeeld
Hallo, Ik zag het topic voorbij komen, Ik woon nu in apeldoorn en heb vroeger in culemborg gewoond. Dus ook een echte gelderland mama. Heb een zoontje van 21 maanden. Gr. Kili