mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Dank je wel!:D
    Maar wat vervelend zeg migraine. Lijk me zo vervelend. :( Nou geniet lekker van je vrije weekend en laat je lekker verwennen door je man! :D
    Tja, ik ben wel blij hoor dat ik me schoonmoeder niet zie. Ik ben een type dat overal druk om iets maak, dus dat moet ik er niet bij hebben. hahaha

Ik ga denk ik ook een tosti maken voor Sam. Hij eet nu ineens alles wat los en vast zit. En een dikke buik dat hij heeft. hahaha maar beter zo dan anders.

Heeft iedereen nog plannen voor het weekend??

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ pluys
    De taart is gisteravond op gehaald en ze vond hem heeel mooi :D gelukkig maar he !

@ weekend
    hier niet echt heel veel weekend moet morgen werken :( zondag ga ik naar me ouders toe , koffie drinken en dan mss een klein taartje maken licht er aan hoe ik me voel . Ben nu nog goed beroerd altijd de ochtend en avond het ergste he hebben jullie dat ook ?

Vanmiddag naar de makro geweest en heb dozen gekregen het zijn alleen dozen waar nomaal slaatje in geleverd word dus geen taart dozen maar goed deze doen hun werk ook :D toen ff naar de molen nieuwe spulletjes om taart te maken gekocht en even naar didam naar de markt mamsie wilde verse bloemetjes :D
    toen lekker bij hun gegeten en nu weer thuis op de bank met een dekentje :D

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @mamavansam mooie kerel heb je ook!! Die konijnknuffel komt die toevallig bij de prenatal vandaan? Annie heeft ook zo'n knuffel, haar speen zit aan de oor vast. De konijn heet nina. Heeft ze helemaal zelf bedacht.
    Lekker joh dat Sam zo goed aan het eten is!! Een tosti is echt een aanrader!!

@rianne vervelend zeg die hoofdpijn! En je kan er gewoon niks aan doen als je het hebt! Ik heb het ook een hele tijd gehad, maar bij mij kwam het van stress. Lekker weekend nu dus flink genieten van man en kind (en het forum natuurlijk :D).

Annie ligt nu in bed, slaapt nog niet. Maar eindelijk RUST!! vind het zo raar klinken als ik zeg dat ik het fijn vind als mijn meisje even op bed ligt. Ze was de hele dag erg gezellig en is druk nieuwe woorden aan het leren. Erg leuk om te zien hoe ze zich aan het ontwikkelen zijn, ze word nu echt een minimensje!
    Vananvond hadden wij broodje hamburger (makkelijke vrijdag) dus voor annie maar een tosti erbij gedaan. En ja hoor hij ging helemaal op!! Daarna ging er zelfs nog 3/4 toetje in (een grote)! Dus ik ben helemaal trots!!

Plannen voor het weekend? Ehh nee eigenlijk niet echt. Morgen naar de markt en dan bij mijn broer een bakkie doen. Voor de zondag geen plannen. Manlief gaat morgen middag naar zijn ouders toe en komt als het goed is zondag terug (zijn ouders wonen in limburg). Ik ga dit keer niet mee. Dus alleen met mijn meisje en hond!

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @Romaira kon me ook niet voorstellen dat ze hem niet mooi zouden vinden!! Hij zag er echt goed uit!!
    ohhh jarloers op jou!! met een dekentje op de bank!! Moet ik straks ook maar eens gaan doen denk ik, met warme choc erbij! Ja goed plan!!

nou ik ga Romaira na doen en ga ook mijn bank op kruipen met een dekentje en warme choc! Ik wens jullie een hele fijne avond. WELTRUSTEN en tot morgen!!

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zie der als een berg tegen op maar ga nu toch maar echt naar bed :( ( des te eerder is het morgen en wil niet dat het morgen is want dan moet ik werken )

zie er echt tegen op om te moeten werken heb gewoon echt de griep pfff alles doet me zeer .........maar ja om je nou op de 2e dag ziek te melden is ook zo not done he

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    nou meiden , ik ga werken ( waar ik totaal niet toe in staat ben maar ja je kan je niet op je 2e dag ziek melden he )
    wens jullie een fijne zaterdag allemaal en niet te veel kletsen he anders moet ik zo veel bij lezen :D

tot vanavond !

7. petra26

petra26 Actief lid

goede morgen

ik ben brak. ik was gisteravond om half 1 pas thuis we hadden personeelsfeestje gisteravond. en lag om 1 uur in bed, en om 7 uur hoorde ik marc alweer roepen. maar die heb ik laten liggen tot 8 uur en toen is hij naar beneden gegaan om tv te kijken en een half uur later is mijn man eruit gegaan en heb ik nog tot half 10 op bed gelegen. maar ik ben nog (lang) niet uitgeslapen.

ik heb ff snel terug gelezen. maar ik ben het grootste deel alweer kwijt.
    ik las wel iets over iemand die geen contact had met zijn moeder ( sorry als het niet helemaal klopt )
    ik heb al 2 jaar geen contact met mijn vader meer. ik heb toen marc 1 was het contact zelf verbroken. er is heel veel gebeurt, ( een heeeeeel lang verhaal) en ik was er klaar mee dus heb ik het contact verbroken. ik moet zeggen dat het met mij na die tijd stukken beter ging als voor die tijd. het probleem is alleen dat hij het zelf niet wil zien, want als marc jarig is en met kerst en pasen (?) krijgt marc altijd een kaart. Wij niet , nee alleen marc. nou ja ik laat het maar zo, maar ik mis hem niet. dat klinkt misschien heel hard. maar zo voel ik het. ik heb geen echte vader meer en dat bevalt best moet ik zeggen. misschien kan je je dat niet voorstellen maar het is zo

nou ik ga ff aankleden en verder heb ik weinig plannen voor vandaag.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

zooo ik ben erook weer ;)
    gister een dagje huishoudbeurs wat een volk daar zeg!!!
    maar goe decht heel veel leuke dingen gekocht.
    ze stonden er ook van lodgeren die wilde ik nog hebben daar een mooie aanbieding gekregen van 45 euro! dus maar mee genomen.
    maar ook babyvoeding etc.we hadden de peugeot mee genomen (407 station) en die zat echt tot de strot toe vol! ik dacht dat het wel mee viel maar toen de spullen de auto uit kwamen mijngod zeg!ik heb voor minimaal 6 maanden vreterij in huis.
    man wat wat ik blij dat mijn vriend mee was die heeft tussen door 2 keer de spullen naar de auto gebracht;)
    gister dus een leuke dag.

vandaag hebben we verjaardag van mijn schoon vader! :( dus weer naar mijn schoon ouders blegh nu al geen zin haha maarja dat hebben we het maar weer gehad

@maika, je bent nog aan het werk maar wil je wel beterschapwensen! en gaat het niet gaat het nier hoor ;)

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames
    Hoofdpijn is gelukkig weg. vanmorgen kwam lenthe al om 6.30 pff.. Gelukkig ging mijn vriend eruit en kon ik tot 09.00 slapen.
    Vanavond gaan we lekker sushi eten in den bosch en mijn ouders komen hier oppassen.
    Straks even boodschappen doen en morgen denk ik mijn eerste taartje bakken.

@ Romaira: Leuk weer nieuwe taartspulletjes!! Ik heb de mijne binnen en de uitstekers zijn niet wat ik verwachtte haha. De ene is veel te groot en de andere veel te klein!
    Oh jeetje wat een gedoe dat je zo ziek bent op je tweede werkdag. Ik hoop dat je je er een beetje doorheen slaat! Beterschap meid.

@ Petra: Wat het wel een gezellig feestje? balen van zo'n korte nacht. Wat moeilijk van je vader zeg. Knap dat je er zo mee omgaat. Wat jammer dat hij alleen Marc kaartjes stuurt. Heb respect voor je!

@ Amfy: Haha de HHB! Wij zijn er afgelopen 2 jaar geweest maar ik vind het echt te druk! En al die trollies, grrr.. Genoeg aanbiedingen gescoort dus, fijn hoor! Haha succes bij je schoonouders.

10. mamavansam

Hallo allemaal,

@Pluys, Ja die hebben we van de prenatal. We hebben de twee. Sam heeft nooit een speen gehad en die tut of nijn heeft hij altijd in zijn mond en als Sam moe of verdrietig is dan pakt hij hem.
    Sam is echt helemaal de oude weer. Hij eet weer lekker. Zijn brood vliegt erin, avondeten mogen we niet klagen en drinken gaat ook super. Dus deze mama is weer helemaal in haar noppies. Maar is snap heel goed als je zegt ben even blij met de rust als Annie slaapt hoor. En het klinkt helemaal niet gek.
    @Romaira, Wat tof dat ze de taart mooi vonden. Hebben ze ook laten weten of die lekker was?
    Jeetje meid de griep is niet fijn. En dan moeten werken. Ja ik zou ook gaan hoor als het me tweede dag was. Ik laat me liever naar huis sturen. Ik hoop dat je een beetje de dag bent doorgekomen.
    @Petra, was het leuk je personeelsuitje?? En jij ook al geen contact met je vader. Nou het klinkt niet raar hoor als het bevalt zonder vader. Alleen al dat gezeur eromheen vreet ontzettend veel energie. Daarom ben ik ook zo blij dat mijn man geen contact mer heeft. Kunnen alle energie richten om ons gezinnetje.
    @Amfy, Ohh huishoudbeurs, daar wil ook wel een keertje heen en de negenmaandenbeurs. Maar ik zie er altijd tegen de drukte op. Ik ben zo klein en dan zie je alleen maar mensen en dan heb ik het al na 10min al gezien. Dus je heb lekker veel geshopt? En wat leuk dat je man ook mee gegaan is.
    Ik ga denkt ik dit jaar wel naar de jonge gezinnenbeurs.
    Is het meegevallen bij je schoonfamilie??

@hier in Culemborg. Me man is lekker dit weekend vrij, hij heeft net het traphekje benenden geplaats. Boven stond hij al, maar moesten nog steeds beneden doen. Veders eigenlijk weinig plannen. Zo wel ff naar het tuincentrum. Morgen even op visite in Bilthoven.

11. mamavansam

12. petra26

petra26 Actief lid

we zijn wezen lazergamen en eten in apeldoorn
    was erg gezellig. alleen spekglad op de terugweg dat was ff wat minder fijn.

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Oh leuk Petra!
    Ik heb 2 maart een personeelsuitje, ben benieuwd wat we gaan doen!

Oh ik heb trek!!! Zo lekker sushi eten.

Ga mijn taartje morgen afmaken. Hij is alleen erg klein, hij is niet echt omhoog gekomen in de oven.

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ZO weer lekker thuis ! gegeten , gedronken gedouchd kindje in bad geweest en lekker op bed pfff eenmaal thuis was de drukte nog neit over dus hihihiih

op zich ging het wel vandaag (niet echt maar dat klinkt niet zo leuk he ) Tis echt een balle toko hoor waar ik werk pff te veel om op te noemen klein voorbeeldje .........moest vanmiddag zaterdagmiddag top drukte........gaan schoonmaken alles uit de schappen en doekie erover en weer inpakken grrrr echt !

Wat wel erg leuk was ..............amfy stond voor me neus:D ff gezellig gekletst :D

15. mamavansam

Hey hey, wat goed dat je de dag bent doorgekomen. Hahaha ik herken dat schoonmaken op zaterdag! Wij moesten dat ook altijd doen op zaterdag bij de blokker. Te druk om bijtevullen, maar wel kunnen schoonmaken. ;) Beetje vreemd. Nou meid doe rustig aan en nu een beetje uitzieken he!!!

16. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    zo heb weer bijgelezen

@petra26 ik kan het me wel voorstellen wat jij met je vader hebt heb ik met me moeder dus kan het me wel voorstellen zoals ik het lees heb hetzelfde gevoel.

@romaira toch knap dat je bent gaan werken ondanks je ziek bent nou beterschap.

en ff een vraagje hoelang duurt gemiddeld een 6maandensprongetje? want madame slaapt snacht in een keer heel slecht en overdag is ze heel vervelend hopen dat ze het ritme weer snel oppakt.

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik heb het ook weer overleeft.
    wat een drama zeg.moest ik ook nog eens een vaas halen. heb ik maar bij romaira gedaan ;)

ver gaat het hier aardig ik heb vandaag een brief gehad van het ziekenhuis over de onderzoeken.
    even in het kort: voor de zwangerschap had ik maat 42/44 een normale maat. tijdens de zwangerschap ben in 8 kilo afgevallen en weer 9 aan gekomen. na de zwangerschap ben ik 25 kilo aan gekomen terwijl ik meer sport als voorheen.

ze willen nu dus weten waaraan het ligt omdat ik het heel moeilijk vind om mensen te leren kennen en eenhele lage eigendunk/zelfbeeld heb.(vond het al heel wat van mezelf dat ik romaira durfde aan te spreken)

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Romaira: Pff schoonmaken.. lekker zeg haha. Hoop dat je snel opknapt.
    @ Fiona: Dat sprongetje heeft hier volgens mij een week of 2 geduurd.
    @ Amfy; Heftig! hoop dat ze wat kunnen doen met die onderzoeken. Wel leuk dat je hier meekletst! Is toch wat makkelijker he, dan in het eggie :D

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @fiona , rayn heeft altijd heel erg last van de sprongetjes gehad denk dat het hier een week of 3 a 4 heeft geduurd (sorry )

@amfy
    wat voor onderzoeken ga je krijgen dan ? en wanneer moet je voor het eerst ? Ik vond het wel leuk hoor dat je er was , ff gezellig kletsen . Ik snap best hoe je denkt en 25 kilo aankomen zo uit het niets hoort ook niet maar daar in tegen ben je wel gewoon een hele gezellige meid hoor :D

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja ze willen gaan kijken voor de schildklier en al dat soort dingen ze hadden geprobeerd vai het bloed maar dat gaat dus niet goed.
    weet ik het allemaal ik heb al gezegt dat ik het maar over me heen laat komen.

Deel Deze Pagina