wat een rust hier vandaag ik ben gezellig vandaag bij me ouders geweest manlief lag toch te slapen na een nachtdienst. Ben nu even snel een taartje aan het maken ........me moeder komt morgen met me tante ff op visite en me tante vind mijn taartjes zo geweldig dus dacht laat ik maar een kleintje voor haar maken haar man lust geen taart dus het is maar voor haar alleen . verder heb ik niet zo heel veel te melden eingelijk
Hallo allemaal!! Wat een rust hier weer zeg! @amfy jeetje joh dus ze gaan je binnenste buiten keren. Maar wel goed dat ze er achter gaan komen wat er aan de hand is! En TOP dat je romaira hebt aangesproken!! Ik weet niet of ik het zo zou durven hoor (niet dat ik romaira eng vind hahahaha), maar zo maar op iemand afstappen is ook niet mijn hobby. Dus nogmaals erg knap van je!! @petra en wie heb je allemaal kapot geschoten vrijdag? Lijkt me geweldig om te doen!! @fiona volgens het oei ik groei boek kan hij 3 weken duren. Ik durf niet meer te zeggen hoelang annie erin zat. Maar ik vond die sprongen altijd wel erg heftig hoor! Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent!! @rianne hoe is het daar? heb je taartje gezien op hyves, je mag er trots op zijn!! En was ie ook lekker? @mamavansam en al meer beter? en hoe gaat het met sam? Nog goed aant eten? Hier rustig weekend gehad. Gister naar de markt geweest en koffie gedaan bij mijn broer. Verder die dag lekker thuis gebleven. Vanmorgen eerst uitgeslapen (vader/dochter ochtend) en 's middags zijn we naar ijsbergen gaan kijken bij lelystad. Erg gaaf om te zien. Zal morgen wel even een foto plaatsen. Ik ga er vandoor, we gaan lekker burgelijk een filmpje kijken op de bank. Ik heb De Storm gehuurd, ben benieuwd! Tot morgen en alvast WELTRUSTEN!
Hee Dames! Een paar dagen radiostilte! En dat terwijl ik het weekend niets heb gedaan, kon toch geen tijd vinden voor het forum. Ik heb even teruggelezen en zie dat jullie wel een fijn weekend hebben gehad allemaal... Kunnen we weer fris de nieuwe week in toch! @ Romaira, Bij welk filiaal werk je? Ik wil nog eens bakken geld uitgeven voor allemaal leuk huis geneuzel om nog leuker te maken en op marktplaats te zetten. (dat is mijn hobby) @ Pluys Wat vond je van de film? Ik vond hem zooo mooi! Heb best een traantje gelaten haha, echt zielig! @ Amfy. Ik vind het ook heel knap dat je dat gedaan hebt hoor! Het is ook niet mijn favoriete bezigheid om op "vreemden" af te stappen en een gesprek te starten. Nou, fijne avond allemaal!
@ wenn ik werk bij action op de lely dus naast piet kerkhof zeg maar . ik heb helemaal nix van verlegenheid gemerkt hoor amfy hihii mss kwam dat ook wel omdat ik 100uit praat hahahah denk dat het in het algemeen wel zo is dat het vreemd is om een vreemde aan te spreken , net als afspreken met iemand waarvan het goed klikt via zw /hyves/ msn enz enz heb ik 1x gedaan met deronasy(ook van zwp) en dat was heeeel leuk beetje vreemd de eerst 10 min maar daarna was het zooo normaal . Ik heb ook een keer een meeting gehad van de januari mama's en daar was het hetzelfde eerst 10 min ff de kat uit de boom kijken maar daarna........
@ Romaira: Wat lief dat je een taartje voor je tante maakt ! @ Pluys: Alles goed hier! De taart was heeeerlijk! Ik heb een nieuwe hobby gevonden Ijsbergen! Waauw ben benieuwd. @ Wenn: lekker toch zo'n weekend niks doen!!
goede morgen allemaal hier even een paar rot dagen ik zit ff in een grote dip zit niet lekker in mijn vel en zie het allemaal ff niet heel erg meer zitten. waarschijnlijk ben ik ook niet zo heel veel op het forum. ik richt met even op andere dingen zoals mijn gezin maar ik probeer wel mee te lezen met jullie hoor. fijne dag allemaal verder
Goedemorgen allemaal!! Nou ik ben hier even goed bezig!! heb rock al uitgelaten, al 1 was gedaan en de 2de zit erin! En het is pas net half 10!! @rianne het lijkt me ook zo leuk om taarten te maken, maar ik ben zelf echt een zoetekauw dus dat gaan niet goed komen hier! De ijsbergen waren erg mooi om te zien, heel appart. Alsof het er door een vrachtwagen gedumpt was. Zal straks even een foto plaatsen! @wenn, eigenlijk vond ik de film een beetje tegenvallen. Heb idd wel een paar momenten gehad dat ik met tranen op de bank zat.Ik zou gek worden als ik mijn kind zou kwijt raken! Maar ik had van de film meer van verwacht.
@petra eerst een hele dikke knufffel!!! Geef de moed niet op hoor!! Je hebt toch niet te horen gekregen dat het allemaal niet meer kan? Tuurlijk is het nu makkelijk praten vanaf de zijlijn. En ik kan me ook goed voorstellen hoe je je voelt. Je wil het zoooo graag en dan komt het niet snel. Neem even lekker de tijd voor jezelf en voor je gezin, probeer even de dingen op een rijtje te krijgen. En nogmaals geef de moed niet op!! Veel sterkte!!
@ Petra: Ah meid wat vervelend voor je! Het is ook niet niks allemaal. Ga even lekker van je gezin genieten en zie de toekomst positief in! Natuurlijk snap ik dat je even geen zin hebt in het forum. Maar als je iets kwijt wilt, en geen zin hebt om op anderen te reageren, gewoon doen he! Kop op en dikke knuffel! @ Pluys: Ook al zo goed bezig! Hier al beneden gestofzuigd en net een taartje gebakken. Staat nu af te koelen. Mijn ma komt zo koffie drinken,dus zo even gauw bekleden. Daarna even naar Leen Bakker. Even kijken of ze leuke andere lampenkappen hebben.
@rianne YOU GO GIRL!! Gezellig je ma op de koffie! en lekker taart erbij! Is het veel werk om een taartje te maken? Je kan natuurlijk ook kleintjes maken! (zit nu mezelf even goed te praten om ook te gaan bakken hahahahaha)
Goedemorgen meiden, Hier ben ik weer!! @Amfy, jeh meid, ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden. Ik zelf praat met een therapeut over mijn zelfvertrouwen en nog over een aantal andere dingen, maar ik moet zeggen dat het wel helpt. Je moet er wel voor open staan hoor. Maar ik wordt daardoor wel zelfverzekerder. Maar super dat je op Romaira bent afgestapt!! @Fiona, Ja bij ons ook ongeveer 2 a 3 weken. @Pluys, ja hier gaat het gelukkig goed. Ben zo blij. hihihi als je kind goed in zijn vel zit, dan zit moeders dat ook. Sam eet lekker en het klinkt heel raar maar hij doet nieuwe dingen en begint woordjes te maken. Echt ineens een heel ander kind. Ohh de Storm, die krijg ik van een vriendin die heeft hem gebrand. (stout HE!) Ben benieuwd, mijn man zei dat hij gehoord had dat die tegen viel. Maar ben benieuwd. @Wenn, maar wat maak je dan allemaal?? @petra, het is te begrijpen hoor. Doe lekker rustig aan en geef idd jezelf even de tijd. Rustig aan meid!! @Rianne, jammie weer een lekker taartje. Als je over heb Ravelijnstr 177 hahaha Een vriendin van me heeft de hobby ook ontdekt. Pfff iedereen gaat taartjes maken!! Nee ik ga er niet aan beginnen hoor. @hier. Met ons gaat het gelukkig allemaal weer goed, ben druk om 20 uur film te monteren van Sam. pfff een hele klus maar wel erg leuk om te doen. En dat is mijn hobby. Manlief is weer aan het werk, maar die wel lekker vroeg klaar, dus kunnen we evt nog leuke dingen doen, maar het weer zit niet echt mee. xx
even om jullie lekker te maken ............het taartje wat ik gemaakt heb voor me tante @ pluys (?) dit taartje heb ik gemaakt met een vorm wat geen officiele vorm is het is een rvs schaaltje van de xenos voor 1,99 gewoon goed invetten en geen probleem. Je wil niet altijd van de grote taarten bakken en dan zijn dit soort vormpjes erg leuk . Dus ja je kan ook kleine taartjes maken ! en je hoeft niet alles zelf op te eten he
Jammie dat ziet er lekker en heel mooi uit. Idd wel handig dat je ook kleine taartjes kan maken. En zonde om steeds van die grote te maken.
@ Pluys: Ligt er aan wat voor taartje. Ik had hem vanmorgen zo af. 1,5 uur @ Mamavansam: Hihi ik heb nog een halve over. Het is alleen vies weer, bah, ik ga de deur niet uit Wat leuk zeg, zoveel film van Sam! Fijn dat alles weer goed gaat met jullie! @ Romaira: Waauw, gave taart!
Je heb groot gelijk Rianne, Pfff wou dat het lente was!! Dan kunnen we lekker weer wandelen. Ja ik vind het wel leuk voor Sam later om zoveel van zichzelf terug te zien. Enne we hebben ook bijna 4000 foto's Ohh Sam is echt een vreetzak. Net twee boterhamen op en een stuk pizza!! Hahaha dat zijn van die kleine pizzabroodjes van de Lidl en die vind Sam echt heerlijk. Nou beter zo dan helemaal niets willen. xx
Jaaa, daar verheug ik me ook op zeg! Lekker naar de speeltuin en de kinderboerderij! Kunnen we wel een keer samen gaan met de kids. Oh wij hebben ook zoveel foto's! Ik denk dat ik van het eerste jaar een boek ga maken. Zelf inplakken en leuk versieren. Beetje scrap-achtig. Nou fijn dat Sam weer zo goed eet zeg!! Jammie pizzabroodjes!
dank je rianne me tante vond de taart helemaal geweldig ! echt super leuk als mensen zoooo enthousiast zijn he wat vond je moeder van je taart ? lekker zitten smullen zeker misschien is het zo wie zo wel leuk om in het voorjaar eens met zijn alle af te spreken ? in een park waar de kids lekker kunnen "spelen" ofzo .....
Ja gezellig!!! Dat lijk me een goed plan. Ik ben geloof ik met plakboek 4 bezig van Sam en daar doe ik echt alles in. Zoals dagboek die ik geschreven heb voor Sam en nog veel dingen. Echt leuk om te doen. Ik heb ook een album met alle kaarten die we gekregen hebben van zijn geboorte. Enne ook een album met de zwangerschap enzo. Ach zo ben je lekker bezig toch!! Maar een keertje afspreken is een leuk plan hoor zo met ze allen.
hoi hoi hier gaat het weer aardig gister even een dipje. gister hebben we fynn 7x schone kleding aan kunnen doen door spuitluiers van mij mag het nu direct stoppen haha. @ romaira super taartje! echt heel erg leuk. ik gekruik voor die kleintje trouwens mijn soepklommen van mijn vierkant servies @mamavsam, jeetje wat een goede eter geef mij die een dag haha (tis hier altijd vechten) @ rianne ik verlang oon naar het voorjaar lekker met die kleine weg enz @petra, wat balen zeg doe maar lekker rustig aan @meeting, vind het wel een leuk idee