Jeetje ook al spuitluiers. Wat vervelend he?? Ben blij dat ik er even van af ben Nou ik ben blij dat hij weer even goed eet, ben trouwens benieuwd voor hoe lang. Hoop dat hij nu een beetje aankomt.
Ik durf Sam niet te wegen bij het CB, dacht de vorige keer dat hij flink was aangekomen, maar helaas 300 gram. Maar nu is hij echt flink aangekomen. Hij heeft nu een buikje. Hahaha ik kan eindelijk dikkie tegen hem zeggen. Hahaha @hier, Kan iemand misschien de kraan uitzetten, zodat ik misschien morgen naar de Markt kan :x Me man gaat zo trainen en dan heb ik even het rijk alleen. Sam hebben we net op bed gelegd. Dan ga ik denk ik de "Storm" kijken als ik tenminste van me laptop en de DS kan opzij kan zetten. Ik ben met Jewel bezig op de DS en moet nog 2 levels en dan heb ik hem uitgespeeld. x
hihihih vanavond is mij net5 avondje , heerlijke serie's weer weet er iemand nog een leuk iets te doen met 2 kleintjes ? ergens naar toe ofzo ?
Misschien zwemmen, en als het droog is kinderboederij. Ik zou het niet zo goed weten. Is er bij jullie ook een indoor speeltuin? Misschien is dat wel leuk. Veel plezier met NET5 kijken ik ga zo GTST kijken.
@amfy wat goed van jouw kereltje zeg!! @romaira iets leuks met 2 kleintjes? hoe oud zijn ze? hier is ballorig altijd een feest en de kinderboederij. @rainne ja het lijkt me ook erg leuk om taarten te maken, maar de verleiding om ze zelf te proeven is ook erg groot hahahahahaha. @mamavansam lekker het huis voor je alleen. Hier ook het huis voor me alleen. Manlief is aan het klimmen. Ik heb hier de foto's van de ijsbergen:
ze zijn alle2 net 1 d'r zit een week tussen ballorig is in zutphen maar die is eigenlijk altijd druk met grote kids hier ook een avond net5 haha
deze niet van de ijsberg maar van mijn 2 kleine schatjes! Let niet op de rode ogen (had even geen zin om ze te bewerken). Ze gaan zo goed met elkaar om! Erg mooi om te zien. Dit was gisteravond voordat ze in bad ging(vandaar ook haar warrige haar). Nog even samen met de rock op de bank tv kijken!
@amfy en misschien een keer 's morgens gaan? ik ben wel eens met annie 's morgens geweest. In ballorig lelystad is er dan spelen voor peuters. Het was toen wel heel erg rustig. Er waren nog 3 andere kids hahahahahaha. Maar wel erg leuk en geen last van grote kids! trouwens over die meeting! Ik vind het helemaal leuk!!
@pluys is een foxje of niet. hier ook een super band tussen fynn en de beesten. tis eerst de beesten een knuffel en dan papa en mama
zo iets als ballorig is dan mss ook wel leuk voor een meeting of niet ? hier gaat rayn ook heel leuk met diesel en als het diesel niet aan staat loopt ie gewoon weg ! was trouwens ook het eerste wat rayn zei , diedie hahaha maar amfy wat nu dan ???
gewoon koffie doen en dan hopen dat het weer mee zit om naar de kinderboerderij te lopen? of ??????????????? ik weet het echt niet