mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Nou mocht je vanmiddag zin hebben staat de koffie/thee klaar hoor.
    Sam slaapt ook normaal rond een uurtje of half 11,maar hij zo hyper, dat ik het toch ff ga proberen. Hahaha

2. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

Tyas en Lenthe schelen ongeveer 6 weken, Hij is van 14 juli. Wel leuk hoor! Vind wel leuk om een keer te meeten, ik heb nu niet zoveel tijd, Luna staat aan mijn broek te trekken om een grapefruit... Zal vanmiddag even kijken naar het lijstje met binnenspeelplaatsen...

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hihihi ik ben ook echt wel in voor een meeting , vind het wel gezellig hoor :D
    maar eerst vanmiddag amfy die hier komt :D gezellie !!!

rayntje heeft er trouwens wel goed last van ............(waarvan ? ben ik nog steeds niet over uit hahah) maar hij heeft dus steeds die dunne luiers word snachts wakker en nu ligt ie alweer op bed :O terwel hij al weken op 1 slaapje per dag zit ! niet dat het uitmaakt hoor maar hij is dus totaal niet zich zelf (mss omdat hij zich zo snel ontwikkeld nu ??)

4. mamavansam

Zo daar was ik weer.

Wat een leuke hondjes heb ik voorbij zien komen. Leuk hoor. Wij zijn beide allergische voor huisdieren. Wel balen hoor, want we zijn dol op honden.

@pluys, wat een mooi gave foto van de ijsbergen. En die foto met anoeska en Roch. Erg schattig. En zo lief dat Rock over Anoeska waakt!
    @Wenn, leuke hobby hoor.Ik wou dat ik soms een beetje crea was.
    @Rianne, ik zat gisteren op je webwinkel te kijken. Maar ook erg leuk hoor. Loopt het een beetje? Hahaha ik wacht toch even dat manlief thuis komt. Ik was net even buiten maar ik vond het best een beetje fris en Sam zat te gapen in zijn stoel, dus die ligt nu lekker te slapen. De stad komt dan wel een keertje. En wat een leuke hondjes heb je!! En die kleine hahaha zo schattig.
    @meeting lijk me erg gezellig. Ik ga zo even die link bekijken.
    Ik zat in het begin mee te lezen bij de december mama's 2008, maar ik vond dat ze zo tegen elkaar aan het op boxen waren. Beetje vervelend. En ik vond het zo'n strijd onderling. Maar hier heb je mama's met verschillende leeftijden van de kids en dat voelt voor mijn stukken beter en daarom heb ik me hier bij aangeschoven. Thanks meiden.

Gisteren de Storm gekeken. Ik vond het wel een mooie film maar niet echt bijzonder of zo. Ik vond wel dat ze het mooi gedaan hadden.
    Nou ik ga maar i.p.v naar de Markt de was even doen. En de boel opruimen.

5. mamavansam

Gezellig dat Amfy komt!! Leuk hoor.
    Maar ik heb het idee, dat hij hetzelfde een beetje heeft als wat Sam had. Veel dunne luiers en heel veel slapen. Ja of idd dat hij zich nu in een keer zo snel ontwikkeld!!

Veel plezier vanmiddag he!! En de groeten aan Amfy

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mamavansam: Ik kijk even hoe laat Lenthe wakker is en dan kom ik misschien wel even! Ik sms je dan wel.

@ Wenn: Haha om een grapefruit. Vind ze dat zo lekker? :D Is toch heel bitter?

@ Romaira: Oh gezellig koffieleuten met Amfy! Veel plezier. Tjee die Ryan. Je snap dat je nu wel begint af te vragen wat er is. Enige wat ik kan bedenken is tandjes, maarja :D

@ Mamavansam: Dat is jammer zeg. Krijg je dan uitslag? Kun je hier dus niet op de koffie komen! Of kan het wel als ik ze in de bench doe?
    Ja het winkeltje loopt wel. Ik heb alleen erg veel stoffen enzo moeten inkopen dus ik heb mijn materialen er nog niet uit. Maarja, iedere hobby kost geld :D
    Wat je zegt over het tegen elkaar opboxen herken ik ook wel een beetje. Misschien kotm dat zo omdat je in zo'n topic allemaal kindjes van dezelfde leeftijd hebt. Je gaat vergelijken en ieder heeft zijn eigen manier van denken en opvoeden. Bij mij bracht dat veel irritatie. Haha oh zoiets schrijf je ook al. Ze+fde gedachten dus :D
    Ik ken die film Storm vlgens mij niet. Niks gemist dus :D

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

goedemorgen!

@mamavsam, ik vond de storm ook echt niet veel aan.
    @wen1986, dan heb jij heb jongste kindje van hier volgens mij
    @romaira, wat balen zeg dat hij er toch nog zoveel last van heeft. maar het zou idd kunnen komen doordat hij het niet goed kan verwerken
    @rianne, wat een leuke honden!! altans die ene is een cavia met blaf vergunning ;)

@ meeting mij lijkt dat ding in apeldoorn ook wel wat. vooral omdat het voor de kleintste ook leuk is.
    @mini meeting, ik heb er zin in haha

8. mamavansam

Nee ik krijg geen uitslag alleen de Nies!! hahaha nee we nemen dan vantevoren medicijnen in en dat helpt heel goed en niet aanhalen. Maar met katten is het nog erger, dan bij honden. Dus ik kom zeker bij je op de koffie hoor. :D
    Idd ik denk dat het ook met dezelfde leeftijd temaken heeft en dat vergelijken. Pfff ik werd er echt moe van en hier heb ik dat gevoel helemaal niet.

Kijk maar als je zin heb ben je welkom. :D

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Amfy: Hahhaa een cavia is nog groter :D
    @ Mamavansam: Okee, ze ligt nu op bed. Kijk even hoe laat ze wakker wordt.

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    voorheen schreef ik ook fanatiek mee bij de januari 2009 mama's maar nu kom ik er nog maar heel weinig .........inderdaad ook het vergelijken en elkaar de ogen uit steken met wat het ene kindje wel kan en het andere (nog) niet . Ik voelde me er dus heel vervelend want rayn stond stil met zijn ontwikkeling en we wisten niet wat hij had dus ja dan ga je je echt zorgen maken he .

grrrr net weer een bodem gebakken voor een taart maar hij wil maar niet hoog komen krijg er zo de baaaaalen van he grrrr

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

@romaira, ik ga je helpen straks ;)

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wat grappig dat jullie het ook allemaal zo ervaren bij die mama-topics.

Lenthe heeft altijd al problemen met eten gehad, daarom vond ik het ook moeilijk om te lezen hoe lekker en veel de andere kindjes wel niet eten enzo.

En gewoon van die dingen waar mijn haren van overeind gaan staan. Zoals: nee hoor, hier geen zoet en suiker, nergens voor nodig.. Maar ondertussen wel pyjamapapjes geven wat een en al suiker is en danoontjes.. haha. Kan hier niet zo goed tegen.
    Er zitten echt wel leuke dames bij hoor, die spreek ik via hyves. Heb niks tegen hun.

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Balen Romaira, dat wordt dan extra dik vullen :D

14. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

@ Ryanne. Ja, grapefruit is heel bitter maar het schijnt heel gezond te zijn. Luna en Tyas smullen er allebei van dus hebben ze zie vitamientjes weer binnen :)

Apeldoorn vind ik ook leuk, gezellig!

15. mamavansam

@wenn. Ik vind het wel knap van je kids hoor. Ik heb er zelf heel veel moeite mee, met en sinasappel of een grapefruit te eten. En laat staan citroen hahaha

@Rianne, Idd heel grappig dat de meeste dat hebben van de mama topic's

Nou ja het zonnetje komt gewoon door!! En ik zie een stukje blauwe lucht!! Daar wordt ik nou vrolijk van.

We zijn nu lekker een boterham aan het eten en een bakje thee aan het drinken. Sam is echt aan het donderstalen hij vindt ineens thee drinken leuk uit een rietje. Zo lief !!

16. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hallo allemaal!!

Zo wat een drukte hier zeg!

Over het meepraten bij de mama's van de maand van je kind. Ik heb toen ik net zwanger was het even gedaan. Maar ik werd er zooooo onzeker van! Na mijn idee voelden ze het kindje allemaal veel eerder dan dat ik dat deed (ik voelde haar met 16 weken). Vooral omdat mijn vorige zw niet goed is gegaan werd ik erg onzeker van dat soort dingen. Dus tijdens mijn zw daar niet meer geweest. Toen annie geboren was ben ik er nog even een paar keer geweest maar die meiden kletsen heel erg veel (wel 30 pag per dag) en dat kon ik niet meer bijhouden. Voor mijn zw zat ik bij de personaclub. Gelukkig zijn de meeste zwanger geworden, 1 helaas niet. De meeste zijn hun eigen gang gegaan. Met het vrouwtje wat niet zwanger kan worden heb ik via hyves contact. Ik begon het eigenlijk wel een beetje te missen, een clubje! Maar gelukkig is hier dan de mama's uut gelderland! Ik vind het echt een leuk clubje en heb ook al erg zin in een meeting!

@Rianne ja gaaf he die ijsbergen!! Als je de tijd hebt zou ik zeker gaan kijken. Weet alleen niet hoelang ze er nog liggen? Ward (manlief) is een echte winterfreak (ik haat winter hahahaha) en die had het zelfs nog nooit zo gezien!
    En de storm.....nou als ie op de tv komt zou ik kijken maar ik zou hem niet huren. Had er meer van verwacht.
    Wat een leuke hondjes heb je!! Vind die kleine zoo lief!!

@romaira het zit ook even niet mee met Ryan! Misschien idd een buikgriepje of tandjes? Als hij gluten binnen krijgt dan heeft hij toch ook last van buikpijn?
    Is het nog goed gekomen met de taart?

@mamavansam ik ga ook elke week naar de markt maar koop er echt nooit iets hahahahhahaha. Zelfs geen bloemen. Mijn ervaring is dat de spullen op de markt toch redelijk snel bederven. Ik betaal dan liever iets meer in de winkel.

@amfy en romaira veel plezier straks!!

@rianne en mamavansam jullie ook veel plezier!!

Hier zo boodschappen doen. Moet voor de zaak nog een aantal dingen halen ( lekker shoppen op kosten van een ander, das nou mijn hobby;):D). En ik moet nog gaan bedenken wat we gaan eten vanavond, moet wel iets gezonds zijn. Dus als jullie nog tips hebben?!? GRAAG!!

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Oh heel herkenbaar ! Met de leuke meiden heb ik ook nog via hyves contact :D hetzelfde dus .
    Ik kreeg voor me kiezen dat ik rayn koekjes met chocolade geef , oke normaal gesproken zou ik dat ook echt nooit gedaan hebben maar de glutenvrije koekjes zijn zo beperkt dat je eingelijk wel "moet" en zo lang ik er geen 3 per dag geef denk ik !
    ( buiten dat vind ik ook dat je niet kunt oordelen als je kind niet zoooo lang zoooo ziek is geweest want zonder te overdrijven denk niet dat je je kunt voorstellen hoe hier de afgelopen maanden zijn geweest )

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    pluys , wij eten zuurkool :D is rayn gek op ! papa niet dus die eet magnetron voer (ook omdat hij al om3 uur moet eten en ik niet kan koken omdat ik visite krijg ;) )

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @romaira nou dan ben je er toch klaar mee?!? Het is wel lekker makkelijk om over anderen te gaan oordelen, maar laten we eerst eens naar onzelf kijken. Als je eigen leven perfect is dan mag je je (vind ik) met de levens van anderen bemoeien.
    Zuurkool is niet mijn favoriet hahahahaha, annie eet toch niet, en ward lust geen stampotten hahahahahaa. Nee hoor wij zijn helemaal niet moeilijk hahahahahaahaha, maar bedankt voor de tip!

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ wenn; Nou wat goed dat ze het lekker vinden dan! Helemaal als het gezond is.

@ mamavansam: Waar is die zon dan ??? :D Hier niet! Ah thee met een rietje, dat is inderdaad schattig.

@ Pluys: Snap je helemaal hoor! Inderdaad, hier is het veel gezelliger! Nou, ik denk niet meer dat het heel hard gaat vriezen deze winter! Zal het eens in de gaten houden. Films huren? :D Wij downloaden alles.. ssttt :D
    Ik eet vanavond mousakka, zo'n wereldgerecht van Knorr.

@ Romaira: Grrr.. lekker irritant he, jij bent de mama hoor! Lekker die meiden..

Deel Deze Pagina