Maaar, moet wel zeggen ( je weet nooit of er iemand meeleest ).. Ik heb er ook echt wel veel aan gehad hoor. Adviezen en tips, en als ik mijn verhaal kwijt moest. Maar nu is het genoeg geweest. Ik werd er soms ook onzeker van.
Hahaha dat was ook echt maar een paar minuten. En nu ik aan het tikken zie ik hem weer @mama topic's, Ik werd er ook behoorlijk onzeker van allemaal. Echt geen pretje. Ik ga nu meer op me gevoel af en soms is dat nog best moeilijk. @Pluys, Jakkie hier geen zuurkool, het wordt vandaag pasta. En dan kan Sam lekker meeeten. @ Rianne, Jammie Mousakka. Dat is een goed idee om van de week te maken. @Romaira, Ja idd lekker irritant he?? Die mama topic's Mocht ik weer zwanger raken, dan ga ik me echt bij zo'n mama topic aanmelden. En gelukkig is niet iedereen zo. Maar dat merk je al heel snel genoeg.
Lenthe slaapt nog steeds mamavansam! En dan moet ze ook nog eerst fruit als ze wakker is. Even kijken of het dan niet te laat wordt Ze wilt trouwens steeds minder flessen. Ik denk dat ze nog maar 300 cc per dag drinkt max. Heb vandaag maar vitamine D gekocht om mee te beginnen.
Heb net wat fruit gegeven, even laten zakken. Ik denk dat ik er met 20 min ben. Even sigaretje roken en beetje opruimen hier. Ravelijn 177 he?
Dat is lief, jullie hebben niet gekletst toen ik weg was Was gezellig mamavansam! sam is echt een schatje!
Dames, was het theeleuten gezellig? Hier lekker stressmiddagje gehad... Alle brieven van de belastingdienst eens naast elkaar gehad en blijkt dat we er niet zo goed voor staan :S Wordt niet goed van die lui... Kinderopvangtoeslag blijven ze maar betalen en dan op een gegeven moment krijgt je een brief dat ze alles binnen 2 weken hebben willen. Wordt je niet echt vrolijk van. Vanaaf maar eens met manlief om de tafel. Tyas begint te kruipen (buikschuiven mjah hij komt vooruit!) Zoo schattig! Nou, ik ga nog even rustig een kopje thee drinken en (buiten!) een sigaretje roken. Dan Tyas groenten geven en dan lekker voor onszelf eten klaarmaken
@ Wenn: Oh jeetje die belasting ook, word je niet vrolijk van zeg! Wat gaaf dat Tyas begint te kruipen! Dan gaat het hard hoor, let maar op! Hihi buiten roken, ik doe het ook alleen buiten hoor. Ja ik knutsel soms wat banner in elkaar. In mijn fotoalbum staan er nog meer.
Ahh wat lief die foto! IK heb even bij de foto's zitten neuzen. Wat een ontzettend mooie spiegelmozaik heb je gemaakt van je buik zeg! Wow! Echt heel gaaf! En ik zag dat je een hemnes bed hebt Haha. Wij ook! Echt een pracht van een dochter heb je hoor!
mooie banner weer rianne ! hier een hele gezellige middag gehad , rayn heeft het grootste gedeelte geslapen het zijn toch echt tanden waar hij last van heeft hij ligt nu voor de 3e keer vandaag op bed hahah arm schaap . mamavansam en rianne jullie hebben het dus ook gezellig gehad begrijp ik wonen jullie ook zo dicht bij elkaar dan ?
zo ik ben ook weer van de partij ik heb een super middag gehad. net toen we naar huis goingen begon fynn te klieren.maar hij was blijkbaar toch moe geworden van alle indrukken want we waren net de straat uit en meneer sliep al. @romaira vergeet ik nog dat zakje!dat rayn alweer slaapt zeg. arme kind is echt moe van de tanden. @rianne een super banner weer!